تکنیک های کسب رتبه برتر گوگل

در این مقاله قصد دارم ۸ تکنیک برای کسب رتبه برتر سایت درگوگل خدمت شما تشریح نمایم که با پیاده سازی آن ها به رتبه خوبی درگوگل خواهید رسید.

بهینه سازی سایت برای گوگل شامل مجموعه قدم هایی است برای رسیدن شما به جایگاه مطلوبتان با کلمات کلیدی مدنظرتان در جستجوی گوگل ، کسب جایگاه درگوگل درکنار زحمت پشتکار کاری زمان بر است. اولین نکته ای که بایستی در سئو به آن توجه داشته باشید صبر و حوصله است.

۱- انتخاب کلمات کلیدی مناسب و هدفمند

خیلی ها به این نکته توجه ندارند که محتوا بایستی حول محور کلمات کلیدی هدف باشد. بایستی سعی نمایید در تولید محتوای سایت خود از کلمات کلیدی حوزه کاری خود که قصد دارید با آن کلمات کلیدی در گوگل دیده شوید استفاده نمایید.

بهترین ابزار برای انتخاب کلمات کلیدی حوزه کاری خود میتوانید از سایت google trends استفاده نمایید. این سایت به وب مستر نشان می دهد کلمه کلیدی هدف به چه میزان در گول در طی مدت زمان مشخص مثلا ۱ ماه گذشته توسط کاربران گوگل جستجو شده است.

۲- تولید محتوای با کیفیت

همانطور که در مقالات قبلی نیز خدمت شما عرض کردم به نقل از خود گوگل “محتوا پادشاه است ” . محتوای با کیفیت و  ارزشمند محتوایی است که بتواند نیاز اطلاعاتی کاربر را تامین نماید. درست است که تولید محتوای با کیفیت کار کار سختی می باشد اما نشدنی هم نیست. سعی نمایید تولید محتوا را به طور منظم انجام دهید و کسب و کارتان تقویم محتوا استفاده نمایید.

۳- وجود کلمه کلیدی در عنوان صفحه

سعی نمایید از کلمات کلیدی خود در عناوین  صفحات استفاده نمایید. منظور از عناوین صفحات هم صفحه  اول وب سایت و هم صفحه مقالات می باشد. برای مثال اگر یکی از کلمات کلیدی وب سایت شما ” طراحی سایت ” است که در عنوان صفحه اول سایت از آن استفاده نمایید و در بیشتر مقالاتی که مربوط به طراحی سایت است این کلمه کلیدی را در عنوان آن به کار ببرید. مثلا تکنیک های طراحی سایت حرفه ای.

۴- وجود کلمات کلیدی در متاتگ

بسیار مهم است که کلمه کلیدی مورد نظر شما در متاتگ یا Description سایت خود استفاده نمایید. در این مورد هم بایستی هم در متاتگ صفحه اول سایت و هم در صفحه مقالات از آن ها استفاده نمایید.

۵- وجود کلمات کلیدی در سطرهای اول

در مقاله خود سعی نمایید در سطرهای اول از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود استفاده نماییدو بسیار خوب است که عنوان مقاله خود را در سطر اول نوشته شود.

۶- بهینه سازی تصاویر

اگر مطلب شما شامل تصویر نیست بدانید مسیر را دارید اشتباه می روید. سعی نمایید حداقل از یک تصویر استفاده نمایید و سپس از کلمات کلیدی در تگ تایتل تصاویر خود استفاده نمایید .

۷- لینک سازی داخلی

ساخت لینک های داخلی در مطالب سایت کاری است که بایستی انجام دهید. بهترین روش خواندن دیگر مطالب وب سایت است. تلاش کنید در بین پاراگراف های مطلب خود پیشنهاد خواندن سایر مطالب مرتبط با آن مطلب را به بازدیدکنندگان بدهید. برای این کار حتما عنوان مقاله پیشنهادی را عینا بنویسید و آن را به صفحه مربوط به مطلب لینک نمایید. مطالب قدیمی را در مطالب و مقالات جدید لینک نمایید.

۸- لینک سازی خارجی

یکی مهمترین کارهایی که برای سئو انجام می شود ساخت لینک های خارجی است. در مقالات قبلی نیز راجع به  ماهیت انواع بک لینک و همینطور اهمیت کیفیت بک لینک ها نیز توضیح دادم. بکلینک بایستی هم معتبر و هم باکیفیت باشد و بک لینک بی کیفیت به سایت شما آسیب می زند و سایت بلک لینک دهنده با مضوع سایت شما مرتبط باشد.

سخن آخر

در این مقاله سعی نمودم مسیرهایی که میتواند به موفقیت سایت شما در کسب رتبه برتر سایت درگوگل کمک کند را تشریح نمایم. یادتان باشد در فرآیند سئو بایستی حتما آهسته و پیوسته حرکت کنید. در ساخت بک لینک ها به هیچ عنوان زیاده روی ننماید زیرا بوجود آمدن ۱۰۰ بک درینک در یک شب کار آسانی است اما از دید گوگل مشکوک بوده و اگر گوگل متوجه این موضوع شود سایت شما را جریمه خواهد کرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.