روش های افزایش سرعت سایت

تکنیک های ضروری افزایش سرعت سایت

افزایش سرعت سایت و بالا بودن سرعت سایت یکی از دغدغه های صاحبین کسب و کارهای اینترنتی برای جلب رضایت کاربران اینترنتی است .بسیاری از سایت های موفق دنیا دارای یک فاکتور اصلی برای موفقیت هستند آن هم سرعت بالای بارگذاری اطلاعات است .

تصور نمایید کاربری ازطریق جستجو در گوگل وب سایت شما را پیدا نموده است و اکنون وارد سایت شما شده است و منتظر بارگذاری اطلاعات برای نمایش اطلاعات است.

اگر سرعت بارگذاری سایت شما پایین باشد فورا از سایت شما خارج شده و دوباره به نتایج جستجوی گوگل باز میگردد و به سراغ سایت رغیب شما خواهد رفت و به احتمال خیلی زیاد هیچ گاه به سایت شما باز نخواهد گشت پس قبل از بروز چنین مشکلی به فکر افزایش سرعت سایت خود باشید.

پس دیدید به چه سادگی یک بازدید کننده که میتوانست به مشتری شما تبدیل شود را از دست داده اید.

در دنیای رقابت اینترنتی هر کسب و کار اینترنتی که وب سایتش با سرعت بالاتری بارگذاری گردد قطعا یک قدم جلوتر ازسایر رقباش خواهد بود.

اصلی ترین ویژگی مزیت بالا بودن سرعت سایت محبوبیت وب سایت برای موتورجستجوی گوگل است .

به طور کلی سرعت سایت ارتباط مستقیمی با بهینه سازی سایت و سئو برای موتورهای جستجو دارد و وب سایتی که سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد قطعا جایگاه بالاتری در  نتایج جستجوی سایت خواهد داشت.

    جهت مشاوره و افزایش سرعت سایت با ما تماس بگیرید.   

      ۰۹۳۹-۹۹۰۶۷۷۶   پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان    

در ادامه به برخی از نکاتی که باعث افزایش سرعت سایت می شوند را برای شما توضیح خواهم داد:

سایت خود را یک هاستینگ خوب قرار دهید

پس از طراحی سایت حرفه ای استفاده از یک هاست مناسب برای سایت شما اولین گام و اصلی ترین اقدامی است که بایستی برای وب سایت خود انجام دهید.

به شما توصیه میکنم از هاستینگ های قیمت پایین و بی کیفیت استفاده نکنید برای انتخاب هاستینگ خوب حساسیت به خرج دهید با کمی تحقیق میتوانید یک هاستینگ خوب پیدا کنید.

زیرا یک سرور هاستینگ خوب دارای  قابلیت های فیزیکی و بروز مثل رم بالا و هاردهای پر سرعت است و میتواند در خدمات رسانی به سایت شما بسیار موثر باشد.

حجم تصاویر را کاهش دهید

یک نکته مهم که بایستی به یاد داشته باشد این است که تصاویر سایت در سرعت بارگذاری اطلاعات در سایت بسیار تاثیر گذار هستند.

سعی کنید از نرم افزارهای فشرده سازی عکس استفاده کنید که عکس های با کیفیت و با حجم پایین را در اختیار شما قرار می دهند .

 فایل های  css  و javascript را بهینه سازی و فشرده کنید

یکی از راهکارهای مفید برای کاهش حجم صفحات سایت شما بهینه سازی و فرشده سازی کدهای سی اس اس و جاواسکریپت می باشد که تاثیر بسزایی در بارگذاری سایت شما دارد.

استفاده از این ویژگی کمک می کند که حجم فایل های شما پایین آمده و کاربر زمان کمتری را برای لود شدن فایل های مورد نیاز  منتظر بماند.

صفحه اصلی سایت را بهینه سازی کنید

معمولا صفحه اصلی هر سایتی بیشترین میزان بازدید را دار می باشد و این صفحه برای کاربران دارای اهمیت بالایی است در ابتدا سعی نمایید تعدا پست های صفحه اصلی را در صورت امکان کم کنید و از کاربران خود بخواید برای اطلاعات بیشتر وارد توضیحات مطلب شوند.

وجود تصاویر زیاد در صفحه اصلی شاید در ابتدا زیبا باشد اما باعث کند شدن سرعت بارگذاری سایت شما می گردد.

کدهای اضافی را در صفحه اصلی پاک کنید و اجازه دهید مرورگر با سرعت بالاتری صفحه شما را نمایش دهد.

از شبکه توزیع محتوا (CDN  ) استفاده کنید

شبکه توزیع محتوا یا همان CDN سیستمی است که در سراسر زمین سروهایی دارد که با کاهش فاصله بین داده های شما و محلی که کاربر حضور دارد باعث افزایش سرعت سایت شما می شود. فرض نمایید سرور سایت ما در کانادا است و کاربری که میخواهد وارد سایت شما شود درد استرالیا است .

این سیستم نسخه ای از  وب سایت شما را در نزدیکترین کشور به استرالیا  نگه میدارد تا در زمان نیاز کاربر به وی نمایش دهد.

سایت های مختلفی در سراسر دنیا این سرویس را در اختیار کاربران قرار میدهند که یکی از معتبرترین آن ها سایت CloudFlare می باشد.

کدهای قالب سایت خود را مرتب و بهینه سازی کنید.

حتی المقدر قالب وب سایت خود را از نظر کدنویسی بهینه سازی نمایید زیرا بررسی کدها توسط مرورگر خود زمان بر است ، کدهای اضافی را پاک کنید.

از نوشتن کدهای javascipt و css در میان کدهای html در صورت امکان اجتناب نمایید .

برای افزایش سرعت سایت به هر میزان کدها و فایل های شما منظم تر و ساختار بندی بهتری داشته باشند سرعت وب سایت شما بالاتر خواهد رفت.

اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ بیگی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.