تبلیغات PPC

سریعترین راه برای اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ و دریافت نتایج فوری،تبلیغات PPC یا پرداخت به ازای هرکلیک است.
معروف ترین پلتفرم های پرداخت به ازای کلیک شامل تبلیغات در گوگل ادوردز و بینگ ادز است.
در این مقاله در مورد تبلیغات کلیکی یا تبلیغات PPC و ۱۰ مزیت آن برای مشاغل کوچک توضیح خواهیم داد.

تبلیغات PPC چیست؟

می توانید برای تبلیغ کسب و کار خود در دنیای آنلاین از آن استفاده کنید. عملکرد مدل تبلیغات PPC بسیار ساده است و به همین دلیل معروف است.
درکل، شما تبلیغات خود را اجرا می کنید، اما مبلغی که پرداخت می کنید بستگی به این دارد که چند نفر روی تبلیغات شما کلیک می کنند.

مزایای PPC

هدف این مقاله بحث در مورد فواید تبلیغات PPC برای مشاغل کوچک از منظر تجاری است تا تصمیم بگیرید که آیا می توانید از آن در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید یا خیر.

۱. نتایج سریع

کسب و کارها احتیاج دارند به نتیجه برسند و چون دوست دارند به سرعت به نتیجه برسند.
تبلیغات PPC به شما در مشاهده سریع نتایج به شما کمک می کنند. به عبارت ساده، اگر وب سایتی دارید و آن را اجرا می کنید، می توانید به سرعت یک حساب AdWords ایجاد کنید. تبلیغات خود را راه اندازی کنید و آنها را در شبکه گوگل اجرا کنید و شروع به دریافت ترافیک کنید. این یک نسخه ساده از عملکرد PPC است.

۲. اندازه گیری نتایج

یکی دیگر از فواید اصلی PPC این است که هر کاری که انجام می دهید دارای یک هدف قابل اندازه گیری است.
همه چیز مربوط به یک کمپین PPC را می توان اندازه گیری کرد، از هزینه ها گرفته تا درآمد، بازدیدها، کلیک ها، بازدیدها و موارد دیگر.
از وقتی که PPC را راه اندازی کردید، می دانید چقدر پول خرج کرده اید و سود و زیان خود را می دانید.
شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) اطلاعات مورد نیاز شما را فراهم می کند که برای بخش های بازاریابی و مدیر عامل آنها واجب است.

۳. هیچ وابستگی به تغییرات الگوریتمی در گوگل و ارتقای وب سایت وجود ندارد

من عاشق موضوعات سئو هستم و برای موفقیت طولانی مدت باید یک سایت سئو پسند داشته باشید تا بهترین استانداردها و شیوه های سئو را رعایت کنید. بااین حال، یکی از جذاب ترین چیزها در مورد تبلیغات PPC این است که وقتی یک کمپین سودآور ایجاد می‌کنید، نباید نگران گوگل و تغییراتی که در الگوریتم‌های رتبه‌بندی خود ایجاد می‌کنند باشید.

۴. یافتن مخاطب مناسب

زمانی که یک کمپین تبلیغات PPC را اجرا می کنید، بر اساس عواملی مانند کلمات کلیدی، مکان، سایت، دستگاه، زمان و تاریخ، چه زمانی و کجا نمایش تبلیغات خود را انتخاب می کنید.
این انعطاف‌پذیری شما باعث می شود بازار خود را بخش‌بندی کنید و خدمات و محصولات خود را در معرض مخاطبان مناسب قرار دهید.

۵.از فرصت های تجاری خود نهایت استفاده را ببرید

تصور کنید بسته های میزبانی وب را می فروشید و یکی از رقبای اصلی شما به دلیل مسائل فنی آفلاین است، این فرصت خوبی برای شما است تا PPC را راه اندازی کنید و گزینه دیگری را به آن مشتریان عصبانی ارائه دهید، این کار فقط با تبلیغات PPC انجام می گیرد زیرا به راحتی می توانیدتبلیغات PPC را راه اندازی کنیدو به سرعت اجرا و تمام شود.

۶. شناسایی برند

علاوه براین ها، می توانید از تبلیغات PPC برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود بهرمند شویدتا افرادی که به دنبال آن کلمات کلیدی هستند دائماً تبلیغات شما را مشاهده کنند. اگرچه کلمات کلیدی عمومی فروش زیادی ایجاد نمی کنند، اما به شما کمک می کنند تا به طور غیرمستقیم آگاهی از برند خود را بیشتر کنید و کسب و کار خود را به عنوان یک رهبر در صنعت ارتقا دهید.

۷. از مشتریان محلی غافل نشوید

تبلیغات PPC برای جستجوهای محلی بسیار اثرگذا است، افرادی که از تلفن همراه خود برای جستجوی محصولات و خدمات در منطقه خود استفاده می کنند می توانند تبلیغات شما را مشاهده ، و روی آنها کلیک کنند و مسیرهای فروشگاه شما را دریافت کنند.
آمارهای اخیر نشان می دهد که ۷۵ درصد از مردم در صورت نمایش یک فروشگاه در نتایج جستجو، احتمال بیشتری برای بازدید از فروشگاه دارند.
اگر تبلیغات شما را نبینند، به احتمال زیاد روی تبلیغات رقبای شما کلیک کرده و مشتری خود را از دست خواهند داد.

۸. بودجه مناسب

توجه داشته باشید که در PPC محدودیت بودجه وجود ندارد، و خودتان انتخاب می کنید برای یک کلیک چقدر بپردازید و چقدر برای تبلیغات یا کمپین هزینه کنید.
همانطور که در بالا ذکر شد، همه چیز قابل اندازه گیری است،ازاین رو، به راحتی می توانید منفعت یا ضرر خود را تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس آن تصمیماتی را بگیرید.
اگر یک کمپین سودآور باشد، می توانید تا زمانی که به حداکثر بازگشت سرمایه خود برسید، پول بیشتری خرج کنید.

۹. این برترین ابزار برای ارزیابی استراتژی های بازاریابی برای رسانه های دیگر است

یک استراتژی بازاریابی طراحی کنید. تصور کنید می خواهید آزمایش کنید که کدام عنوان محصول یا نسخه تبلیغاتی در کمپین شما بهترین کارایی را دارد.
یکی از کارهایی که می توانید به راحتی انجام دهید اجرای تبلیغات مختلف در کمپین گوگل ادوردز است.
آن را به مدت چند هفته به صورت آنلاین توزیع کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. تبلیغات با بالاترین نرخ کلیک در گوگل امکان دارد نسخه جذابی برای کاربران باشد.

۱۰. عملکرد و گزارش غنی

پلتفرم‌های PPC مانند Google AdWords BingEds ابزارهایی را که برای اجرای یک کمپین، با همکاری اعضای تیم خود و تجزیه و تحلیل داده‌ها و نتایج (گزارش‌دهی) نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهند.
این یک فایده برای شما در تجارت است زیرا بدون ابزار و سیستم گزارش دهی مناسب انگار با چشمان بسته در دریا شنا می کنید.
ابزارهای مناسب با استراتژی های بازاریابی مناسب نتایج مناسبی را به شما خواهند داد. چه چیز دیگری باید در مورد PPC بدانید؟
برای استفاده از مزایای ذکر شده در بالا، باید مطمئن شوید که:
کمپین های شما بهینه شده اند واینکار احتیاج به زمان و تلاش دارد.
علاوه براین ها، باید سناریوها، تبلیغات و استراتژی های مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که بدانید چه چیزی برای کسب و کار شما مفید است.
در PPC می توانید بفهمید که در این رقابت کجا هستید، ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند بررسی کنید که رقبای شما چگونه از PPC استفاده می کنند و همچنین از آن برای تولید ایده برای کمپین خود مورد استفاده قرار دهید.

نتیجه

PPC فواید بسیاری برای مشاغل دارد زیرا می توانید با هدف قرار دادن افراد مناسب در زمان مناسب به نتایج سریع برسید. PPC و SEO می توانند برای دستیابی به بهترین نتایج با یکدیگر همکاری کنند، زیرا این دو جزء اصلی بازاریابی دیجیتال هستند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.