افزایش ترافیک و بازدید سایت

افزایش ترافیک و بازدید سایت همیشه خستگی وب وبمستران و صاحبین کسب و کار را از بدن آن ها بیرون میبرد و خوشایند ترین اتفاق برای آن ها می باشد.

هرچقدر که در سایت شما مطالب و محصولات خاصی  وجود داشته باشد اما اگر بازدید و ترافیک مناسبی نداشته باشید در آمد خوبی نخواهید داشت و انگیزه و تلاش شما نا خودآگاه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

در ادامه راهکارهایی رو به شما معرفی کنم که در افزایش ترافیک و بازدید وب سایت شما تاثیر گذار است.

راه های بسیار زیادی برای افزایش ترافیک و بازدید سایت وجود دارد که خیلی از آن ها رایگان هستند ، در در ادامه خدمت شما توضیح خواهم داد.

    جهت مشاوره برای بهینه سازی سایت و سئو و افزایش ترافیک سایتتان با ما تماس بگیرید.   

      ۰۹۳۹-۹۹۰۶۷۷۶   پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان    

تولید محتوا و انتشار مطلب

یکی از مهمترین کارها برای افزایش ترافیک و بازدید سایت تولید و انتشار محتوای با کیفیت در سایت است . تولید محتوا اولین فعالیتی است باید پس از طراحی سایت انجام دهید.

یادتان باشد تولید محتوا در ساختارهای متفاوت و انتشار آن در سایت باعث افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.

برای مثال اگر مقاله ای می نویسید حتما قسمتی از آن را به صورت صوتی برای مخاطبانتان منتشر کنید.

سعی نمایید متناسب با موضوع محتوای سایت خود ویدیو هایی تولید نمایید و در سایت خودتان و در سایت های اشتراک ویدئو مثل یوتویوب و آپارات منتشر کنید.

با این کار می توانید بازدیدکننده های بیشتری وارد سایت خود کنید.

انتشار پست مهمان در سایت های معتبر

برای افزایش ترافیک و بازدید سایت سعی نمایید مقالاتی را در سایت های پر بازدید به صورت پست مهمان و رایگان منتشر کنید و با مدیر آن ها ارتباط برقرار کنید.

برای رسیدن به این هدف به یاد داشته باشید بایستی محتوای با کیفیت از هر نظر بنویسید.

اگر مقاله ای در سایت خود منتشر کرده اید و حالا میخواهید آن مقاله را در یک سایت دیگر منتشر کنید بایستی عنوان مقاله را تغییر دهید و سپس لینک منبع سایت خود را در مقاله قرار دهید. برای مثال سایتی مثل ویرگول

حضور خود را در انجمن ها و فروم ها پر رنگ تر کنید.

شما میتوانید با استفاده از فعالیت در انجمن ها باعث افزایش ترافیک و بازدید سایت خو به صورت رایگان شوید. با استفاده از ویرایش امضای خود و ثبت آدرس سایت خود بازدید کننده های خوبی را به سایت جذب کنید.

سعی نمایید به سوالات و اشکالات کاربران در انجمن ها پاسخ دهید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

مقالاتی که در سایت خودتان منتشر می کنید را میتوانید در انجمن ها منتشر کنید و یادتان باشد درج لینک منبع سایت نباید فراموش شود.

به هر میزان که فعالیت شما در انجمن ها جدی تر باشد امضای شما بیشتر در معرض دید کاربران قرار میگیرد.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید.

شبکه های اجتماعی قسمت جدایی نا پذیر بازاریابی و فروش اینترنتی هستند. امروزه شبکه های اجتماعی زیادی به وجود آمده اند و خیلی از افراد از استفاده از آن ها غافل هستند..

با فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی می توانید افراد بیشتری را جذب خود کنید که با سایت شما آشنایی ندارند و ترافیک قابل توجهی را می توانید وارد وب سایت خود کنید.

با استفاده از هشتگ ها میتوانید پست خود را به افراد بیشتری در شبکه های اجتماعی نشان دهید و در نتیجه افراد زیادی با سایت شما آشنا می شوند و از طریق لینک سایت میتوانید ترافیک زیادی را دریافت کنید.

وبلاگ نویسی را شروع کنید.

یکی از تکنیک های بسیار اثر گذار در افزایش ترافیک و بازدید سایت و همینطور سئو سایت وبلاگ نویسی است که بسیاری از وب مستر ها باز از این موضوع غافل هستند.

چون احساس میکنند که این کار بیهوده ای است در صورتی که بسیاری از سایت های بزرگ بیشترین میزان ترافیک خود را از وبلاگ ها دریافت می کنند.

با وبلاگ نویسی و انتشار محتوای با کیفیت می توانید ترافیک بالایی جذب کنید اما به یاد داشته باشید که سیستم های وبلاگ دهی خوبی در ایران و جهان وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. با استفاده این سیستم ها علاوه بر افزایش نرخ بازدید سایت می توانید تعداد بک لینک های موثر سایت خود را نیز بیشتر کنید.

ریپورتاژ آگهی ها را جدی بگیرید.

شاید فکر کنید پرداخت کردن پول بابت یک ریپورتاژ آگهی کار غلطی است. اما باید به شما بگویم نه اینطور نیست .

درواقع برای افزایش ترافیک و بازدید سایت ریپورتاژ آگهی ها در واقع مثل یک آسانسور در پیشرفت شما کار برد دارند اما نباید خیلی عجول باشید.

سایت های ریپورتاژ آگهی  مطالب یا مقاله شما  را منتشر می کنند با این تفاوت که هزینه از شما میگیرند و مطلب شما به صورت همیشگی در سایت پر بازدید آن ها باقی می ماند.

اما در ریپورتاژ آگهی ها حتما به این نکات توجه کنید.

حتما سایتی که دامین آتوریتی بالایی دارد انتخاب کنید و همینطور پیج آتوریتی سایت را هم چک کنید چون تاثیر زیادی روی کیفیت بک لینک شما دارد.

در بیشتر ریپورتاژ آگهی ها معمولا ۳ لینک را در محتوای خود میتوانید قرار دهید که برای همیشه در آن سایت باقی می ماند.

اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ بیگی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.