سئو کلاه سیاه چیست ؟

بسیاری از وب مسترهای میپرسند سئو کلاه سیاه چیست ؟

سئوه کلاه سیاه به افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل با استفاده از روش های غیر مجاز می گویند.

این روش متاسفانه توسط برخی افراد سودجو برای سایت ها انجام می شود.

در این روش سایت در مدت زمان کوتاهی به صفحه اول گوگل می رسد اما مطمئنا این روش برای سایت ماندگاری نخواهد داشت و جایگاه فعلی سایت را تضمین نمی کند.

در ادامه قصد دارم راجع به سئو کلاه سیاه خدمت شما تکنیک ها و روش های انجام آن را توضیح دهم.

تکنیک های سئو کلاه سیاه

گوگل اگر سایتی را که سئو کلاه سیاه استفاده کرده است را شناسایی کند قطعا جریمه اش خواهد کرد و ازنتایج جستجو برای مدت زمان زیادی حذف خواهد گردید.

البته بسیاری از سئو کارانی که سئو کلاه سیاه انجام می دهد به شکلی حرفه ای این کار را انجام داده که زمانی هم اگر گوگل متوجه آن شد حداقل سایت مورد نظر را جریمه نکند.

معمولا در دنیای اینترنت واژه کلاه سیاه برای کارهای غیرقانونی و متخصصینی که کارهای غیر قانونی انجام میدهند استفاده می شود مثل هکر های کلاه سیاه که به دنبال سودجویی از باگ های موجود در سایت ها هستند.

ساخت لینک های داخلی زیاد هم شامل سئو کلاه سیاه می شود برای مثال با یک کلمه کلیدی خاص در یک مقاله بارها به یک صفحه مورد نظر به صورت غیر معمول لینک داده شود که این روش بسیار نامعقول و نامناسب می باشد.

همینطور برخی از افراد یک محتوای کپی واحد را در سایت خود با چندین آدرس منتشر می کنند مثلا چند صفحه با آدرس ها متفاوت اما محتوای یکسان در داخل یک سایت هستند.

روش دیگر  استفاده از تکنیک های مصنوعی در افزایش ترافیک سایت می باشد.

برای مثال با توجه به کلمه کلیدی خاص شما از گوگل ورودی به سایت شما می دهند افزایش ورودی از گوگل می تواند روی سئو سایت شما تاثیر گذار باشد یا اینکه این سایت ها میتوانند ترافیکی را به صورت کاملا مصنوعی وارد سایت شما کنند.

چرا نباید از سئو کلاه سیاه استفاه کنیم؟

شاید بتوانید از طریق سئو کلاه سیاه سایت خود را در مدت زمان کوتاهی به صفحه اول گوگل برساند اما بایستی بدانید که جایگاه شما در گوگل ثابت نخواهد ماند.

بعد از سئو کلاه سیاه بایستی منتظر عواقب آن نیز باشید .

سئوی کلاه سیاه باعث می گردد سایت شما جریمه شود و برای مدت زمان زیادی از نتایج جستجوی گوگل حذف گردد اگر چه بعد از مدتی سایت شما به حالت عادی باز میگردد اما جریمه ای که برای سایت شما در نظر گرفته می شود همیشه در خاطر گوگل باقی خواهد ماند.

در پایان بایستی خدمت شما عرض کنم که ممکن است شما با توجه به روش کسب و کار خود به دنبال حضور در صفحه اول گوگل در مدت کوتاهی برای فروش یک محصول خاص باشید و بعد از مدتی حتی اگر سایت شما جریمه شود برای شما اهمیت خاصی نداشته باشد که این روش برای شما کارآمد و مفید خواهد بود.

اما بنده با توجه به رشد کسب و کارهای موفق به شما این روش را توصیه نمی کنم چون در دراز مدت نتیجه ای برای شما در بر نخواهد داشت.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.