چگونه رتبه اول در جستجوی گوگل باشیم ؟

همه صاحبین کسب و کار می پرسند ” چگونه رتبه اول در جستجوی گوگل باشیم ؟ ”  و به دنبال راه کار های مختلف برای رسیدن به این هدف می باشند.

همانطور که میدانید کسب رتبه اول در گوگل می تواند در موفقیت شما در کسب و کار شما تاثیر شگفت انگیزی بگذارد.

اگر سایت شما رتبه اول گوگل در کلمه کلیدی مدنظرتان باشد قطعا کسب و کار شما متحول خواهد شد و ترافیک زیادی به سایت شما سرازیر می گردد در نتیجه می توانید فروش بیشتری داشته باشید.

در ادامه قصد دارد تا در رابطه با تکنیک های که باعث می شود شانس شما برای قرار گیری لینک اول در جستجوی گوگل  یا رتبه اول در جستجوی گوگل بیشتر شود با شما صحبت کنم.

چرا گوگل به سایت من  توجه نمی کند؟

این سوال مشترک بسیاری از کاربران است ، برای این کار بایستی ابتدا سئو محتوای سایت خود را با دقت بررسی کنید.

پارامترهای مهمی در سئوی محتوا مد نظر می باشد که برخی از آن ها عبارتند از : طول محتوا ، تعداد لینک های داخلی در محتوا ، استفاده از تگ ها هدینگ ، خوانایی محتوا ، عنوان محتوا ، موارد دیگر شامل آن می شود.

در قدم بعدی حتما رقیبان خود را با دقت بررسی کنید و ببینید از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اند.

چه مقالات و محتواهایی تولید کرده اند.

تعداد بک لینک ها و کیفیت آن ها را بررسی کنید.

تعداد لینک های داخل محتوای آن ها و مواردی که جز بررسی رقباست را بررسی کنید.

از فعالیت در شبکه های اجتماعی غافل نشوید سعی کنید همیشه فعالیت شما در شبکه های اجتماعی ادامه دار باشد زیرا برای گوگل از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

اعتبار بک لینک های سایت شما خیلی مهم است کیفیت بک لینک های خود را ارزیابی کنید بک لینک های از سایت های با آتوریتی بالا و مرتبط با سایت شما به سئو سایت شما کمک چشم گیری می کند.

پس از طراحی سایت بسیاری از سایت ها مشکلات فنی دارند. سعی کنید مشکلات فنی سایتتان را بررسی کنید برای مثال بارگذاری سرعت سایت ، و آپ تایم سرور و… تاثیر بالایی در عملکرد سایت شما دارند.

۵ نکته کلیدی برای کسب جایگاه اول در جستجوی گوگل

برای کسب رتبه اول در جستجوی گوگل حتما به نکات زیر توجه فرمایید :

تولید محتوای با کیفیت و انجام سئو  روی آن

نوشتن یک محتوای با کیفیت کار بسیار مهمی است که بایستی حتما با دقت آن را انجام دهید.

هنگام نوشتن محتوا کلمه کلیدی بسیار تاکید شده است که در عنوان سایت شما باشد.

کلمات کلیدی را در پاراگراف اول و در کل محتوا با چگالی مناسب  تکرار کنید.

از تگ اهای H1 و H2 به اندازه استفاده کنید مخصوصا تگ H1 که بیشتر از یک مرتبه در صفحه نباید باشد.

به لینک های داخلی توجه کنید بایستی به اندازه کافی در هر محتوا و نوشته سایت این کار را انجام دهید.

انتخاب کلمه کلیدی مناسب

در انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سایت حوصله به خرج دهید. کلمات کلیدی رقبای خو را با دقت بررسی کنید و سعی نمایید طول کلمات کلیدی شما کمتر یا بیشتر از آن ها نباشد.

اما اینکه دقیقا یکی باشد کار درستی نیست حداقل یک فرق کوچکی باشد.

چگالی کلمات کلیدی به اندازه کافی در متن باشد  استفاده زیاد از کلمات کلیدی ر متن باعث می شود صفحه شما از دید گوگل اسپم باشد.

بک لینک با کیفیت بگیرید

به هر میزان که محتوای شما با کیفیت است اگر بک لینک شما کیفیت نداشته باشد موفقیتی در گوگل نصیب شما نخواهد شد.

بک لینک با کیفیت به نوعی اعتبار شما در موتورهای جستجو گراست ، بک لینک های با کیفیت پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی دارند و همینطور محتوای سایت آن ها با سایت شما یکی است.

فعالیت های رقبای خود را دنبال کنید

سعی کنید به صورت مستمر رقبای خود را بررسی کنید. بررسی رقبا میتواند کمک به بزرگی به پیشرفت شما کند.

در بررسی مواردی مثل  : تعداد بک لینک های ، کیفیت بک لینک ها ، تعداد مقالات و عناوین ،چگالی کلمات کلیدی ، تعداد لغات مندرج در هر محتوا ، میزان استفاده از محتوای ویدئویی ، سرعت بارگذاری وب سایت ، بهینه سازی تصاویر و مواردی از نوع را بررسی کنید.

بروزرسانی صفحات سایت را گوگل دوست دارد

هر چند وقت یکبار بهتر است به مقالات خود سر بزنید و آن ها را بروزرسانی کنید. برای مثال مقاله ای د رابطه با نکات کلیدی تولید محتوا نوشته اید و در آن پارامترهای محتوای با کیفیت را توضیح داده اید.

بهتر است بعد از مدتی مقاله را باز کنید و نکات جدیدتری به آن اضافه کنید این محتوا می تواند یک پاراگراف یا اضافه شدن یک ویدئو کلیپ باشد.

درپایان باید عرض کنم برای جضور در صفحه اول در جستجوی گوگل بایستی موارد بالا را رعایت کنید. از تلاش در این حوزه نا امید نشوید به دنبال ایرادات و اشکالات کاری خود باشید ، سعی کنید هر روز یک قدم بیشتر به جلو بردارید و به دنبال نتیجه گیری سریع نباشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.