کلوز فرند

کلوز فرند (Close Friend)  قابلیت کاربردی است که اینستاگرام در خود قرار داده است ، نرم افزار اینستاگرام یک دکمه سبز با عنوان A Close Friend در داستان یا همان استوری دارد.

Close Friend چه کاربردی دارد؟

در این مقاله به این سوال پاسخ دقیق و جامع خواهیم داد .

Close Friend یا دوست صمیمی

این اصطلاح که از دو کلمه close و friend تشکیل شده است ، در انگلیسی به معنی دوست نزدیک ، دوست صمیمی دوستی که خودمانی باشد است.

و اما کاربردClose Friend چیست
قبل از اینکه اینستاگرام این ویژگی را به برنامه خود اضافه کند ، استوری کاربران این شبکه اجتماعی به همه دنبال کنندگان صفحه آن ها نشان داده شد.
اگر صفحه خصوصی بود ، فقط فالور های اون صفحه می توانستند استوری صفحه را مشاهده کنند و اگر عمومی بود ، هر کاربر می توانست استوری های صفحه را به روش های مختلف مشاهده کند.
با اضافه شدن Close Friend در اپلیکیشن اینستاگرام ، صفحه مدیریت پیج اینستاگرام توانست افرادی را که مجاز به تماشای استوری هستند گلچین کند .

نحوه استفاده از کلوز فرند چگونه است 

به راحتی قادر هستید لیست نزدیکترین صفحات دوستان خود را قبل و بعد از ارسال استوری تغییر دهید . برای این کار ، ابتدا کافی است به قسمت تنظیمات صفحه خود بروید و Close List of Members را انتخاب کنید.
شما حتی می توانید افرادی را که قبلاً به لیست اضافه کرده اید حذف کنید یا مجدد به لیست بازگردانید و همچنین می توانید افراد جدیدی را به لیست دوستان آینده خود اضافه کنید.

عملکرد کلوز فرند چیست 

کافی است هنگام استوری کردن مطلب تان گزینه ی Close Friend را انتخاب کنید ، حالا فقط افرادی که در این لیست دوستان نزدیک شما هستند می توانند از استوری شما دیدن کنند.

و در اخر فواید استفاده از کلوز فرند

صفحاتی باز و عمومی هستند که غالبا تعداد زیادی دنبال کننده و دنبال شونده دارند .
این نوع صفحه ها ترکیبی از دوستان و آشنایان نزدیک هستند و همچنین افرادی که هرگز آنها را نمی شناسند ، می توانند از این گزینه برای نشان دادن داستانهای خود به افراد علاقه مند استفاده کنند.
به صفحه افراد مشهور فکر کنید . فرض کنید آنها در یک مهمانی خانوادگی و دوستانه شرکت می کنند و چند عکس یادگاری می گیرند. صفحه مدیریت فقط می تواند داستان را برای افرادی که در مهمانی شرکت کرده اند نشان دهد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.