اعتقادات غلط در بهینه سازی سایت برای گوگل

همیشه اعتقادات غلط در بهینه سازی سایت برای گوگل برای صاحبین کسب و کار علاوه بر زیان های مالی باعث زیان های جبران ناپذیر زمانی هم بوده است در این مقاله قصد دارم که مطالبی راجع به این موضوع بیان نمایم که به شما کمک میکند تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

وجود کلمه کلیدی در دامنه

شرکت گوگل در بروزرسانی الگوریتم پنگوئن خود درسال   ۲۰۱۱ بروزرسانی جدیدی به نام  EMD به وب مسترها اعلام کرد که به سایت هایی که در دامنه خود از کلمات کلیدی استفاده کرده اند مقابله خواهد نمود. در آن دوره وب سایت های زیادی به صورت اسپم وجود داشتند که با استفاده از این روش به دنبال دریافت رتبه بهتری در گوگل بودند و گوگل سایت های زیادی را در این خصوص جریمه نمود.

پس وجود کلمه کلیدی در دامنه سایت شما برای کسب رتبه بهتر یک باور غلط است.

راه اندازی وب سایت روی دامنه قدیمی

بسیاری از افراد معتقدند که یکی از راه های بهینه سازی سایت برای گوگل این اسنت که سایت خود را روی یک دامنه قدیمی با بک لینک های زیاد راه اندازی نمایند که باعث گرفتن نتیجه بهتر در گوگل می شود. این افراد سخت در اشتباه هستند زیرا زمانیکه بک لینک های گرفته شده هیچ ارتباطی با محتوای سایت شما نداشته باشند از این رو هیچ تاثیری روی رتبه سایت شما نخواهند گذاشت.

طول عمر دامنه ملاک برتری نیست

قطعا سایت هایی که عمر بیشتری دارند اگر برای آن ها تولید محتوا شده باشد تعدا محتوای بیشتر و همینطور بک لینک های بیشتر خواهند داشت. اما این دلیلی نیست که سایت های جدید نتوانند با آن ها رقابت کنند. بلکه بایستی در تولید بک لینک و محتوا با کیفیت پشتکار داشته باشد و از رقبای خود پیشی بگیرید.

ثبت دامنه .IR برای نتیجه گیری بهتر در ایران

یکی از باورهای اشتباه و نادرست است که اگر دامنه ملی کشوری را داشته باشید شما رتبه خوبی درگوگل خواهید داشت در صورتیکه گوگل هیچ امتیازی برای دامنه ها قائل نیست.

میزبانی سایت در کشور هدف

برخی ادعا میکنند که اگر سایت شما در کشور هدف شما برای سئو میزبانی شود قطعا گوگل تاثیر بیشتری در رتبه شما خواهد گذاشت در صورتیکه این باور به این شکل غلط است . میزبانی شما در کشور هدف باعث می شود که سایت شما با سرعت بیشتری برای کاربران آن منطقه نمایش داده شود و با این باعث کسب امتیاز مثبت برای شما در گوگل می گردد. همچنین برای افزایش سرعت سایت مطالعه مقاله تکنیک های ضروری افزایش سرعت سایت را پیشنهاد می نمایم.

غفلت از بهینه سازی سایت (On-Page)

برخی از وب مسترها به سئو داخلی خود اهمیت نمی دهند و فکر میکنند محتوا و سئو داخلی اهمیت ندارد و صرفا به دنبال گرفتن بک لینک های با کیفیت هستند

این افراد سخت در اشتباه هستند زیرا سئو داخلی و خارجی سایت بایستی در کنارهم باعث افزایش رتبه سایت شما گردد و در یک حوزه زیاده روی کردن به نفع وب سایت شما نیست.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.