اهمیت سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو

اهمیت سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو

سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو هر روز با رشد تکنولوژی اسمارت فون ها ( گوشی های هوشمند )  وتبلت ها برای نمایش بهتر اهمیت بیشتری پیدا می کند.

ریسپانسیو بودن سایت به بازیدکنندگان سایت کمک می کند که با هر نوع دستگاهی که وارد آن سایت شده اند به راحتی میتوانند  از مطالب و امکانات سایت استفاده کنند.

بازدیدکنندگانی که با گوشی های هوشمند واست سایت های غیر ریسپانسیو می شوند بایستی با زوم کردن روی محتوا به مطالب آن دسترسی داشته باشند و این موضوع برای آن ها ناراحت کننده و اذیت کننه است.

در ادامه قصد دارم درباره سایت های واکنش گرا یا همان ریسپانسیو و اهمیت آن ها برای موتورهای جستجوگر جهت افزایش بازدید سایت توضیح دهم.

    جهت مشاوره برای طراحی سایت واکنشگرا و ریسپانسیو حرفه ای با ما تماس بگیرید.   

      ۰۹۳۹-۹۹۰۶۷۷۶   پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان    

واکنش گرا ( ریسپانسیو ) بودن سایت به چه معناست ؟

 یعنی نمایش بدون اشکال و درست تمام قسمت های مختلف سایت در دستگاه هایی همچون موبایل ، تبلت و حتی رزولوشن های مختلف لپ تاپ ها و کامیپوتر های روز میزی به صورتی که کاربر بتواند از کلیه امکانات سایت به راحتی و کمترین دشواری نمایش اطلاعات استفاده نماید.

یعنی زمانی که شما با گوشی هوشمند وارد یک سایت می شوید تمامی قسمت ها به صورت زیر هم و با فونتی خوانا و درشت برای شما نمایش داده می شود بدون اینکه کاربر عکس العمل خاصی برای زوم اطلاعات انجام دهد.

اهمیت سایت واکنشگرا

به صورت کوتاه میتوان گفت  واکنش گرا ( ریسپانسیو )  بودن سایت به این دلیل مهم است که خوانای مطالب سایت را برای کاربران استفاده کننده اسمارت فون بسیار بسیار آسان می کند .

همینطور باعث میشود بتوانند با کمترین مشکلات از کلیه امکانات سایت به نحو احسنت استفاده نمایند. امکاناتی همچون فرم ها ، منو ها و… که در سایت های غیر واکنش گرا کار کردن با آن برای کاربران سخت و عذاب آور است.

به همین دلیل یکی از پارامترهای اصلی بهینه سازی سایت و سئو که در بسیاری از مقالات سئو مورد بررسی قرار گرفته است این قابلیت است زیرا گوگل این دست از سایت ها را در اولویت پیشنهادات خود برای نمایش به جستجو کنندگان قرار دهد.

مزایای سایت واکنش گرا

این قابلیت باعث  بیشتر شدن بازدیدکنندگان سایت به دلیل افزایش و استقبال کاربران گوشی همراه و در نتیجه سبب افزایش فروش بیشتر محصولات و خدمات سایت می گردد.

یکی دیگر از دلایل میتوان به افزایش ترافیک ورودی سایت از طریق موتور جستجوی گوگل و کسب نمره مثبت از گوگل است .

افزایش سرعت بارگذاری صفحات نیز عاملی است که از طریق این ویژگی در سایت ها امکان پذیر است ، همینطور کاربرپسند بودن آن از مهمترین خاصیت های آن است. همینطور شما با این کار برتری خاصی نسبت به رقبای خود پیدا خواهید کرد.

اگر سایت شما واکنش گرا ( ریسپانسیو )   نیست حتما به دنبال یک شرکت طراحی سایت معتبر باشید تا با دقت و ظرافت طراحی سایت کسب و کار شما را به صورت کاربر پسند انجام دهد تا شما نیز بتوانید یک قدم بالاتر از سایر رقبا بایستید.

اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ بیگی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.