بهترین کنترل پنل های هاستینگ کدامند ؟

بهترین کنترل پنل های هاستینگ

پس از طراحی سایت ، سایت خود را،از طریق کنترل پنل های هاستینگ ، سفارشی و آپدیت و مدیریت کنید. انتخاب کنترل پنل مناسب یکی از مهمترین عو امل برای میزبانی و ماهیت آن موفقیت سایت است ، به همین علت، شما باید یک کنترل پنل را انتخاب کنید که عملکرد خوبی داشته وبه راحتی از آن استفاده کنید.

در مقاله کنترل پنل هاست چیست | معروفترین کنترل پنل های هاست ما در رابطه با ویژگی های کنترل پنل های صحبت کرده ایم و هدف این مقاله تقریبا مرور مجدد و بررسی کوتاه انواع کنترل پنل های معروف است.

اگرچه C-Panel و Plesk در زمینه کنترل پنل سایت پیشرو هستند ، با این حال، کنترل پنل های بیشتری وجود دارد که فواید آنها شامل :

Plesk Panel :

Plesk Panel جامع ترین و کاملترین نوع از کنترل پنل های هاستینگ موجود است و پنل Plesk Parallels به گونه ایی طراحی شده است که ویژگی ها و عملکردهای مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد ، علاوه براین، درک و استفاده از آن آسان است.
Plesk Panel سفارشی سازی بالایی دارد و کاربر می تواند در صورت نیاز ویژگی ها را اضافه یا حذف کند. بیشتر مدیران وب حرفه ای ویندوز Plesk را به Cpanel ترجیح می دهند.
توجه داشته باشید که توانایی مدیریت مجازی سازی DNS و Plesk آن را به گزینه ای عالی برای اجرای سرور در هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس تبدیل کرده است.
متأسفانه پشتیبانی ضعیف و اشکالات زیاد و کشف یک حفره امنیتی در Plask در سال ۲۰۱۲ منجر به عدم اعتماد به plesk و کل شرکت Parallels شد.

کنترل پنل CPanel:

رابط کاربریMCPanel / WHMآسان است و جزو محبوب ترین و کاربردی ترین کنترل پنل های هاستینگ  و سرور مجازی در جهان تبدیل کرده است.
با C-Panel ، کاربران می توانند به راحتی تمام جنبه های پایگاه داده MySQL را بسازند و مدیریت کنند ، حساب های ایمیل را مدیریت کنند ، زیر دامنه ها و فهرست ها را ایجاد کرده و حتی دامنه هایی را به ساختار جدید سایت اضافه کنند.
در واقع در میزبانی وردپرس ، cPanel و WebHost Manager در مدیریت سایت بسیار مفید است و درکارهای مختلف کاربردی است ، اما در نسخه ویندوز ، Enkompass محبوبیت کمتری دارد و کمتر ازآن استفاده می شود.

DirectAdmin: دایرکت ادمین

یکی از معروف ترین کنترل پنل های هاستینگ دایرکت ادمین است و مهمترین ویژگی DirectAdmin استفاده از حافظه کمتر است ، که همیشه باعث می شود نامرئی در محیط میزبانی یا VPS کار کند.
مدیریت آن بسیار کم هزینه تر از C-Panel و Plesk است و برای شرکت هایی که به دنبال هزینه های کمتر هستند مناسب است.
Direct Admin همچنین حرفه ای ترین کنترل پنل میزبانی لینوکس پس از Cpanel است که مشکلی با تحریم ها ندارد.
اگرچه Direct Admin تمام ویژگی های دو کنترل پنل دیگر را ندارد ، اما استفاده از آن راحت می باشد.

Webmin Webmin: وب مین

Webmin برای اجرا در محیط UNIX طراحی شده است و دارای مدلهای Virtualmin و Cloudmin است و ویژگی های زیادی دارد ، اما به عنوان یک محصول کاربر پسند در دسترس کاربران نمی باشد

Interworx :اینترورکس

در حالی که اینترورکس کاربردها و ویژگی های کمتری نسبت به C Panel دارد ، با وجود فایروال پیشرفته بسته و قابلیت نصب آن ، امنیت بیشتری را برای VPS به ارمغان می آورد ، اما درک و استفاده از گزینه های آن ممکن است برای بعضی از آماتورها کمی سخت باشد.

SolusVM :سولوس وی ام

SolusVM SolusVM Solus Virtual Manager (SolusVM) فقط برای خرید vps است و استفاده از آن بسیار آسان است. وجود ویژگی های مختلف در SolomVM به مدیران اجازه می دهد تا پشتیبان گیری خودکار کرده و تنظیمات مختلف سرور مجازی را مدیریت کنند.

کنترل پنل Parallels Pro:

کنترل پنل Parallels Pro با رابط کاربری خوب و گزینه فیلترینگ اسپم بسیار قدرتمند ، از نظر ویژگی های مختلف با Cpanel رقابت می کنند.
Ensim را می توان در هر دو محیط ویندوز و لینوکس استفاده کرد ، اما ویژگی های سفارشی سازی آن کمتر از Plesk و C-Panel است ، بنابراین برخی از مشتریان و کاربران آن را دوست ندارند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.