طراحی سایت وکیل و ۱۳ نکته برای شهرت سایت وکالت

طراحی سایت وکیل

امروزه طراحی سایت وکیل یک نیاز اساسی در حوزه رفع نیازهای حقوقی شهروندان است.
صنعت حقوقی می تواند یک صنعت رقابتی باشد، به همین دلیل بسیار مهم است که دفتر وکالت و شرکت حقوقی شما در بین دیگر افراد متمایز باشد.
اولین قدم عالی برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه متوجه شما می‌شوند این است که با طراحی سایت وکیل یک وب‌سایت برای دفتر وکالت خود ایجاد کنید و به آن‌ها نشان دهید که مهارت‌ها و دانش لازم را برای رسیدگی به پرونده آنها و برنده شدن در اختیار دارید.
به لطف وردپرس و صدها تم طراحی شده در طراحی سایت وکیل ، پس ایجاد وب سایت های وکلا آسان است.
اما، اگر می‌خواهید از رقبا متمایز شوید، باید فراتر از استفاده از یک تم از پیش ساخته شده آنطور که خارج از جعبه به نظر می‌رسد بروید.
به همین دلیل است که در این مقاله، بهترین نکات طراحی سایت وکیل را به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند تا یک وب سایت جذاب و زیبا برای شرکت وکالت یا فعالیت های حقوقی خود ایجاد کنید.

نکات مهم طراحی سایت وکیل

یک وکیل برند باشید.

برندسازی عالی فراتر از لوگو و رنگ های شماست.
برند شما چیزی است که باعث می شود شما را از سایرین در صنعت خود متمایز کنید و مشتریان چگونه شما را به یاد می آورند.
به این ترتیب، برند شما باید در وب سایت شما منعکس شود. در اینجا چند نکته در مورد برندینگ برای طراحی سایت وکیل آورده شده است.

۱. از لوگو و نام موسسه حقوقی خود استفاده کنید

لوگوی شما باید در طراحی  سایت وکیل  استفاده شود زیرا این امر باعث شناخت برند شما می شود. سپس شناسایی برند به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که فوراً پست های شما را در هر جای دیگر چه آنلاین و چه آفلاین تشخیص دهند.
شما همچنین باید به جای استفاده از دامنه های مشابه بی ربط با نام شما، از نام موسسه حقوقی یا دفتر حقوقی خود در دامنه  وب سایت خود استفاده کنید.
در حالی که این روش استاندارد در سال های گذشته در سئو نیز کاربردی بود، اما امروزه هیچ تاثیری بر رتبه سئوی شما ندارد.

۲. از رنگ های برند خود استفاده کنید

یک راه عالی برای متمایز کردن طراحی سایت وکیل شما حتی با تم از پیش ساخته شده، استفاده از رنگ های برندتان است.
می‌توانید از آن‌ها به عنوان پس‌زمینه، روی دکمه‌ها و فراخوان‌ها برای اقدام، در پیوندها یا برای افزودن جداسازی بصری به بخش‌های مختلف وب‌سایت خود استفاده کنید.
امروزه، تم های وردپرس با گزینه های سفارشی سازی فراوانی عرضه می شوند که به شما اجازه می دهد با کلیک ماوس رنگ ها را تغییر دهید.
شما به راحتی می توانید رنگ های نام تجاری خود را در قسمت های مختلف وب سایت خود بگنجانید، اما به خاطر داشته باشید که کنتراست کافی بین پس زمینه و متن ارائه دهید.
نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که رنگ‌های روشن‌تر را در پالت خود ذخیره کنید، مانند قرمز یا نارنجی برای فراخوانی برای اقدام تا تشخیص آنها راحت‌تر باشد.

۳. بر مزیت خود تاکید کنید

همچنین می‌خواهید بدانید که چه چیزی شما را از سایر شرکت‌های حقوقی که در همان حوزه کاری تخصص دارند متمایز می‌کند و در طراحی سایت وکیل بر آن تأکید می شود.
مزیت شما (که به عنوان نقطه فروش منحصر به فرد یا USP نیز شناخته می شود) به مشتریان بالقوه کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما وکیل مناسبی برای پرونده آنها هستید یا خیر.
شما می توانید از مزیت خود در سرفصل های سایت خود استفاده کنید، از آن در صفحه درباره ما استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان شعار خود اضافه کنید.

۴. دفنتر حقوقی خود را در Google My Business فهرست کنید

یکی از اولین کارهایی که باید پس از طراحی سایت وکیل انجام دهید این است که شرکت حقوقی خود را در Google My Business ثبت کنید.

ایجاد فهرست با «Google برای کسب و کار من» کاملاً رایگان است و شما را ملزم می کند که اطلاعات اولیه مانند نام کسب و کار، مکان، وب سایت و صنعت خود را وارد کنید.
سپس باید کسب و کار خود را با وارد کردن یک کد تأیید کنید که برای شما ارسال می شود.

هنگامی که کسب و کار شما تأیید شد، می‌توانید اطلاعات بیشتری مانند ساعات کاری خود، شرح اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید و غیره وارد کنید.
این احتمال نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو را افزایش می دهد، زمانی که شخصی جستجوی Google برای وکلا یا وکلا در نزدیکی آنها انجام می دهد.

۵. از تولید محتوای کاربردی استفاده کنید

در طراحی سایت وکیل به اشتراک گذاری مطالعات موردی در وب سایت شما راهی عالی برای نمایش دانش و تخصص حقوقی شما و نشان دادن نتایجی است که برای مشتریان خود به دست آورده اید.
اما، با بررسی سوالات متداول کاربران، می‌توانید محتوای جذاب‌تری برای سایت خود ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا ترافیک را به‌طور ارگانیک به سمت آن هدایت کنید.
تولید محتوای کاربردی شامل بررسی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، لینکدین، فیس‌بوک و هر پلتفرم دیگری برای کلمات کلیدی و هشتگ‌های خاصی است که به صنعت شما مرتبط هستند.
انجام این کار به شما این امکان را می دهد که بینش خود را نسبت به آنچه که دیگران در صنعت شما در مورد آن صحبت می کنند و همچنین مشکلات و مسائلی که مشتریان بالقوه دارند به دست آورید.
سپس می‌توانید پست‌ها و مقالات وبلاگ را پیرامون آن کلمات کلیدی و عبارات جستجو ایجاد کنید، آن‌ها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، و حتی با نشان دادن دنبال‌کنندگان خود به وبلاگ و وب‌سایت خود، در مکالمات شرکت کنید.

۶. برای سئو بهینه سازی کنید

طراحی سایت وکیل باید برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد تا بتوانید از مزایای ترافیک ارگانیک بهره مند شوید.
اگر از وردپرس برای سایت خود استفاده می کنید، باید بدانید که وردپرس دارای ویژگی های عالی SEO است که قبلاً در آن تعبیه شده است.
همچنین تعداد زیادی تم وردپرس حقوقی و وکالتی وجود دارد که برای سئو سایت بهینه سازی شده اند و تعداد زیادی افزونه سئو وجود دارد که به شما امکان می دهد سایت و محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
از پر کردن پست ها و صفحات خود با کلمات کلیدی مرتبط کسب و کارتان به شکل افراطی خودداری کنید زیرا این امر می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و منجر به جریمه شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو شود.
از متن جایگزین و نام های مناسب برای تصاویر استفاده کنید زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای سایت شما را بهتر درک کنند.
از قالب بندی مناسب برای متن خود استفاده کنید تا خواندن آن آسان تر شود و به موتورهای جستجو کمک کنید تا اهمیت محتوای صفحات و پست های شما را درک کنند.
اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما به جای «اینجا را کلیک کنید» یا «این را کلیک کنید» از توضیحات متنی استفاده می‌کنند، زیرا این امر درک موضوع پیوند را برای خوانندگان آسان‌تر می‌کند و به موتورهای جستجو کمک می‌کند تعیین کنند که آیا شما به منابع مرتبط پیوند می‌دهید یا خیر.

۷. نظرات را به اشتراک بگذارید

از نظرات مشتریان قبلی برای کمک به ایجاد اعتماد و اعتبار استفاده کنید.
هنگامی که بازدیدکنندگان وب سایت می بینند که شما با موفقیت پرونده هایی مشابه پرونده آنها را هدایت کرده اید و برنده شده اید، تمایل بیشتری به برنامه ریزی مشاوره دارند.
بر اساس تحقیقات، توصیفات مشتری قوی ترین نوع تاکتیک بازاریابی محتوا است، بنابراین از آن توصیفات به نفع خود استفاده کنید.
شما می توانید آنها را در صفحه اصلی خود، در یک صفحه جداگانه در سایت خود یا در نمایه های فردی وکیل نمایش دهید.

۸. نمایش دستاوردها و تقدیرنامه ها در پروفایل های وکیل

فرقی نمی‌کند چندین وکیل برای شما کار می‌کنند یا فقط شما هستید، مطمئن شوید که جوایز و دستاوردهای خود را در پروفایل‌های وکالت فردی فهرست کنید.
این یک راه دیگر نه تنها برای ارتقای مهارت های خود، بلکه برای ایجاد اعتبار و اعتماد در مشتریان بالقوه است.
همچنین ایده خوبی است که حوزه های کاری خود را همراه با اطلاعات تماس فهرست کنید تا مشتریان بدانند که فرد مناسب برای تماس مستقیم با چه کسی است.

۹. خدمات خود را لیست کنید

وب سایت شما باید به وضوح بیان کند که چه خدماتی را ارائه می دهید و چگونه به بهترین نحو به مشتریان خود کمک می کنید.
این به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که فوراً بدانند که آیا باید شما را استخدام کنند یا خیر و آیا شما مهارت های لازم را برای موقعیت خاص آنها دارید یا خیر.
مانند گواهی نامه ها، می توانید آنها را در صفحه اصلی خود فهرست کنید و اطلاعات بیشتری را در یک صفحه جداگانه ارائه دهید یا به سادگی می توانید به صفحه خدمات پیوند دهید.

۱۰. از آیتم های اقدام برای تماس استفاده کنید

هدف اصلی طراحی سایت وکیل این است که بازدیدکنندگان را تشویق کند تا درخواست مشاوره یا ارتباط با شما داشته باشند.
برای اطمینان از اینکه این اتفاق می‌افتد، باید آن‌ها را از طریق وب‌سایت خود هدایت کنید و از چندین تماس برای اقدام استفاده کنید که ارتباط با شما یا زمان‌بندی مشاوره را تسهیل می‌کند.
فراخوان برای اقدام باید در صفحه اصلی شما و در سایر صفحات وب سایت شما مانند صفحه درباره و صفحات درباره وکیل استفاده شود.
همچنین می‌توانید یک فراخوان برای اقدام را در نوار کناری خود در صفحه وبلاگ یا زیر پست‌های وبلاگ فردی قرار دهید.

۱۱. مطمئن شوید که وب سایت شما واکنش گرا و سریع است

امروزه تقریباً همه افراد از گوشی هوشمند یا تبلت خود برای جستجو و حتی کار آنلاین استفاده می کنند.
در طراحی سایت وکیل به بازدیدکنندگان دستگاه های تلفن همراه اجازه ندهید که وب سایت شما را با ناراحتی ترک کنند، زیرا باید در همه جهات سایت حرکت کنند یا به این دلیل که بارگذاری وب سایت شما زمان زیادی می برد.
وب سایت شما باید واکنش گرا باشد، به این معنی که اندازه آن باید مطابق با اندازه صفحه نمایش دستگاهی باشد که در آن مشاهده می شود.
این به بازدیدکنندگان در هر دستگاهی امکان می دهد بدون هیچ مشکلی به محتوای شما دسترسی داشته باشند و آن را بخوانند.
علاوه بر این، یک وب سایت با بارگذاری آهسته بازدیدکنندگان را دور می کند، حتی اگر پاسخگو باشد. برای جلوگیری از این اتفاق، حتما سرعت وب سایت خود را با Google Pagespeed Insights تست کنید. سپس، توصیه های آنها را برای بهبود سرعت صفحه خود پیاده سازی کنید.

۱۲. استفاده از آن را آسان کنید

مطابق با نکته بالا، اطمینان از واکنش‌گرا بودن طراحی وب‌سایت شرکت حقوقی شما، استفاده از آن را هم در رایانه‌های رومیزی و هم در دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها آسان می‌کند. با این حال، اگر می خواهید مطمئن شوید استفاده از سایت شما آسان است، چند چیز دیگر را باید در نظر بگیرید.

  • ناوبری منو  را خالی از پیوندهای غیرضروری نگه دارید.
  • مطمئن شوید که متن شما به راحتی خوانده می شود.
  • موارد حواس پرتی مانند انیمیشن های پر زرق و برق، پنجره های بازشو، و پخش خودکار محتوای صوتی و تصویری را به حداقل برسانید.

۱۳. فرمهای تماس را ساده کنید

در نهایت، فرم های تماس و مشاوره خود را ساده کنید و فقط اطلاعات لازم را بخواهید. با انجام این کار، قبل از پر کردن کامل فرم، از احساس خستگی بازدیدکنندگان و عقب نشینی جلوگیری می کنید.
پرسیدن نام و آدرس ایمیل یا تلفن همراه با یک پیام کوتاه برای تماس اولیه در فرم تماس کافی است. وقتی جلسه ای را برنامه ریزی کردند، همیشه می توانید جزئیات بیشتری در مورد پرونده آنها دریافت کنید.
همچنین می توانید از فرم رزرو استفاده کنید که به آنها امکان می دهد تاریخ و زمان را برنامه ریزی کنند و زمان صرف شده برای برنامه ریزی تلفنی را کاهش دهند، با این حال سعی کنید فرم رزرو را تا حد امکان ساده نگه دارید و فقط اطلاعات لازم را بپرسید.

وب سایت موسسه حقوقی خود را با این نکات جذاب تر کنید.

نکات موجود در این مقاله شما را در مسیر درستی برای ایجاد یک طراحی سایت وکیل جذاب و منحصر به فرد قرار می دهد که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند.
اگر به تازگی شروع به کار با وب سایت خود کرده اید، اولین قدم را با انتخاب یک تیم طراحی سایت با تجربه و حرفه ای انتخاب کنید و سپس نکاتی را که در اینجا به اشتراک گذاشتیم برای برندسازی، بازاریابی و طراحی وب سایتی که می توانید به آن افتخار کنید به کار ببرید.

چگونه طراحی سایت وکیل کسب و کار شما را رشد میدهد

در واقع برای شروع به طراحی سایت وکیل برای بسیاری از متخصصان حقوقی، ایجاد یک وب سایت خارج از حوزه تخصصی آنها است و بنابراین، می تواند دلهره آور باشد.
اما برای ادامه رشد، موسسه حقوقی شما باید یک وب سایت در عصر امروز داشته باشد.
مهم نیست که یک مشتری بالقوه چگونه یک وکیل پیدا می کند، آنها برای کسب اطلاعات بیشتر به اینترنت مراجعه می کنند.
به عنوان مثال، بر اساس گزارش روندهای حقوقی ، ۵۷ درصد از مصرف کنندگان به تنهایی به دنبال وکیل بودند.
رایج ترین روش های تحقیق استفاده از موتور جستجوی آنلاین (۱۷ درصد) و بازدید از وب سایت وکیل (۱۷ درصد) بود.
حتی در مورد جستجوهای شخصی کاربران، مهم است که به خاطر داشته باشید که مشتریان بالقوه احتمالاً به دنبال توصیه‌ها به صورت آنلاین هستند.
و برای کسانی که در صورت مواجهه با مشکل حقوقی مستقیماً به وب روی می‌آورند ، چون کسی را ندارند که بتوانند از او توصیه بخواهند ، در این حالتت تلاش‌های بازاریابی آنلاین  شما بسیار مهم‌تر است.

شما را در دسترس‌تر قرار میدهد

طراحی سایت وکیل می‌تواند به مشتریان شما این امکان را بدهد که راحت‌تر از هر منبع دیگری به شما دسترسی پیدا کنند.
یک مشتری بالقوه می تواند شما را در اینترنت جستجو کند و در هر زمانی از روز فوراً با شما تماس بگیرد.
اگر می‌خواهید با شرکت‌های بزرگ رقابت کنید، وب‌سایت‌ها ایده‌آل هستند تا به شما دسترسی مشابه یا حتی بیشتر را ارائه دهند.
با استفاده از محتوای سئو در سایت خود، می توانید آن را در موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار دهید و دید شرکت خود را بیشتر کنید.

اعتماد و اعتبار برای شما میسازد

در واقع طراحی سایت وکالت می تواند به شما کمک کند نه تنها در بین مشتریان خود، بلکه در بین همتایان خود نیز اعتماد و اعتبار ایجاد کنید. محتوایی که در وب‌سایت خود ارائه می‌کنید، از جمله مراجع و گواهی‌ها، می‌تواند اعتماد به مهارت‌ها و دانش شما را ایجاد کند.
تنها زمانی که مردم مطمئن باشند که می دانید چگونه مشکلشان را حل کنید، با شما تماس خواهند گرفت.
وبلاگ وب سایت می تواند راهی ایده آل برای نمایش دانش و تخصص شما باشد.

تسریع در ارائه اطلاعات کاربردی

بهترین چیز در مورد داشتن یک وب سایت این است که آنها تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به راحت ترین روش ارائه می دهند.
مشتریان شما می توانند بدون نیاز به مراجعه به دفتر در مورد اعتبار، تجربه و زمینه های دانش شما اطلاعات کسب کنند.
طراحی سایت وکالت بهترین منبع اطلاعاتی هستند که می توانید از قبل در مورد موسسه حقوقی خود در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا آنها بتوانند تصمیمی آگاهانه بگیرند.

 ابزار بازاریابی قدرتمند است 

علیرغم آنچه همه می گویند، وکلا باید خدمات خود را بازاریابی کنند تا بتوانند در رقابت باقی بمانند.
طراحی سایت وکیل به عنوان یک ابزار بازاریابی ایده آل عمل می کند که می تواند بسیار کمتر از تبلیغات تلویزیونی یا چاپی برای شما هزینه داشته باشد.
هنگامی که آنها وب سایت شما را باز کردند، می توانید به راحتی با استفاده از اطلاعات و محتوای قدرتمند آنها را به مشتریان بالقوه تبدیل کنید.

از خود بپرسید که آیا سایت شما اطلاعات مفید ارائه میدهد؟

هر زمان که در مورد تغییرات سایت حقوقی خود تصمیم می گیرید، از خود بپرسید: آیا این موضوع باعث می شود تا وب سایت من مفیدتر باشد؟

از آنجایی که کار را انجام داده اید تا بفهمید چه کسی از وب سایت شما استفاده می کند، آن لنز را برای سؤال خود به کار ببرید.

آیا طراحی سایت وکیل باید پیوندی به خدمات مشاوره در پست وبلاگ خود در مورد روش های طلاق اضافه کنید؟ کسی که آن پست را می خواند احتمالاً به دنبال این سوال  است، بنابراین بله. آیا همان پیوند باید به عنوان اولین گزینه در صفحه تماس شما ظاهر شود؟ احتمالا نه.
در حالی که ممکن است در جاهای دیگر مفید باشد، شخصی که به صفحه تماس شما نگاه می کند فقط سعی می کند اطلاعات تماس را بیابد.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.