طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت کلینیک برای اعتبار یک کلینیک بسیار مهم است و در واقعیت  زمانیکه وارد دو یا سه کلینیک مختلف شوید، متوجه می شوید که دکوراسیون داخلی آنها یکسان نیست.
کلینیک اطفال ممکن است با دیوارهای رنگارنگ گچ بری شده باشد و یک فضای بازی تعبیه شده برای کودکان نوپا داشته باشد، در حالی که یک کلینیک تخصصی درمان آسیب های ورزشی  ممکن است عکس های قاب بندی شده ورزشکاران معروف را به نمایش بگذارد.
کلینیک ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای جمعیت این مرکز جذابیت داشته باشند، و طراحی وب سایت مراقبت‌های بهداشتی تفاوتی ندارد.
وب سایت شما می تواند چیزهای زیادی در مورد کلینیک شما بگوید.
طراحی سایت کلینیک بسیار مهم است ، چه شما یک کلینیک زیبایی باشید و چه یک کلینیک جراحی قلب، یک طراحی زیبای سایت کلینیک می تواند بیماران جدید را جذب کند و تفاوت فوق العاده ای در کسب و کار و شهرت شما ایجاد کند.
به همین دلیل است که باید هدفتان این باشد که حضور آنلاین خود را سازماندهی، آموزنده و معرف عمل خود کنید.
در اینجا ما می‌دانیم که همه تخصص حرفه‌ای مورد نیاز برای طراحی سایت حرفه ای را ندارند. به همین دلیل است که هدف ما این است که طراحی وب کاربردی را برای همه دلایل، از جمله مواردی که در بخش مراقبت های بهداشتی انجام می شود، آسان کنیم.
در حالی که ما می دانیم که برخی از نکات برای طراحی وب سایت برای همه وب سایت ها جهانی است، تعدادی از بهترین اقدامات به طور خاص برای طراحی سایت کلینیک ها وجود دارد.
همانطور که شروع به کار می کنید، به یاد داشته باشید که هیچ دو عمل پزشکی شبیه هم نیستند، و بنابراین، طراحی سایت کلینیک ها برای جذابیت برای مخاطبان هدف متفاوت خواهد بود.
ممکن است در ادامه متوجه شوید که چیزی که دیگران در آن به موفقیت دست پیدا می کنند، برای شما کاملاً کارساز نیست.

نکات مهم در طراحی سایت کلینیک

۱.مطمئن شوید سایت سازگار با موبایل است

طبق این صفحه آماری از Quora Creative، ۸۰ درصد از بازدیدکنندگان وب هنگام جستجو در اینترنت در سال اخیر از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.
علاوه بر این، تقریباً نیمی از کاربران تلفن همراه مورد بررسی نشان دادند که اغلب پس از یک تجربه بد نمایش سایت در تلفن همراه به سایت رقبا رفته اند چون برای آن ها مهم بوده است.
طراحی سایت کلینیک ریسپانسیو یا به عبارت دیگر، پاسخگویی به موبایل چیزی نیست که متخصصان مراقبت های بهداشتی باید نادیده بگیرند.
به طور خلاصه، طراحی سایت کلینیک که پاسخگوی تلفن همراه است، متناسب با اندازه صفحه نمایش دستگاه، خواه رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند باشد، تنظیم می‌شود.
این به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به فشار دادن یا اسکرول کردن، با محتوا در دستگاه های مورد علاقه خود تعامل داشته باشند.
فقط تصور کنید که برای کسی که بیمار است و در تلاش برای رسیدن به تیم شما بدون پاسخگویی تلفن همراه است چقدر خسته کننده خواهد بود.
با ساختن وب سایت خود برای موبایل، نه تنها یک تجربه کاربری مثبت برای بازدیدکنندگان موبایل ایجاد می کنید، بلکه حتی ممکن است دید خود را در موتورهای جستجوی محبوب افزایش دهید که در نهایت به شما کمک می کند تا با مشتریان احتمالی بیشتری روبرو شوید.
در سال ۲۰۱۵، گوگل به‌روزرسانی‌ای را ارائه کرد که نشان می‌دهد از سازگاری تلفن همراه به عنوان سیگنال رتبه‌بندی استفاده می‌کند.
به زبان ساده، صفحات وب که تعامل و ترافیک بالایی از سوی گوگل دارند به راحتی در دستگاه های تلفن همراه قابل خواندن هستند، نسبت به آنهایی که نیستند، رتبه بالاتری دارند.
برای ارتباط با بیمارانی که از طریق دستگاه های تلفن همراه به وب سایت شما دسترسی دارند، این نکات را برای طراحی سایت کلینیک سازگار با موبایل اجرا کنید:
بهینه سازی نحوه نمایش :
اگر می خواهید وب سایت خود را برای موبایل بهینه کنید، باید از دیدگاه کاربران موبایل فکر کنید.
یک صفحه اصلی با ماندگاری بالای کاربران در سایت به همراه نمایش سریع اطلاعات کسب و کار خود ارائه دهید.
این کار باعث می شود تا خوانندگان شما در مورد خدماتی که ارائه می دهید بیشتر بیاموزند درگیر سایت شما شوند.
منوی پیمایش همبرگری موبایل :
همانطور که خوانندگان از وب سایت کلینیک شما بازدید می کنند، باید مطمئن شوید که می توانند به راحتی به محتوای مرتبط با آنها دسترسی داشته باشند.
منوی همبرگری یک نسخه جمع‌شده از منوی پیمایش اصلی شما است که در گوشه سمت راست بالای سایت شما در دستگاه‌های تلفن همراه قرار دارد.
این نوع منو به کاربران موبایل اجازه می دهد تا همه موارد منو را در قالب کشویی مشاهده کنند.
گزینه تماس سریع :
هنگامی که یک بیمار آینده نگر تصمیم به تنظیم یک قرار ملاقات می گیرد، می خواهد در اسرع وقت با کلینیک شما تماس بگیرند.
با یک دکمه استراتژیک در مسیریابی خود کار را آسان کنید که به آنها امکان می دهد فوراً از دستگاه تلفن همراهی که استفاده می کنند با تجارت شما تماس بگیرند.
از این گذشته، جستجوی موبایلی ۴۸ درصد از تماس‌های کسب و کارها را تشکیل می‌دهد.

به طور کلی توسعه چندین نسخه از وب سایت شما می تواند دردسرساز باشد. این فرآیند را با طراحی حرفه ای وب سایت که پاسخگویی خودکار تلفن همراه را ارائه می دهد، ساده کنید.
به این ترتیب، محتوای شما به‌طور خودکار تنظیم می‌شود و در زمان صرفه‌جویی می‌شود که می‌توان آن را صرف تمرکز بر روی بازدهی کسب و کار خود کرد و رضایت بیمار را افزایش داد.

۲. تعامل پذیر باشد.

اگر هنوز در مراحل اولیه توسعه طراحی سایت کلینیک خود هستید، از خود شاید بپرسید “چرا به یک وب سایت خدمات درمانی تعاملی نیاز دارم؟”
پاسخ ساده است: حتی اگر شما نداشته باشید، این ویژگی را رقبای شما دارند.
در دنیایی که بیماران شما می‌توانند از روی کاناپه‌هایشان قرار ملاقات بگذارند، بسیار مهم است که تعامل را برای رفاه مشتریان و رقابت با رقبای خود اولویت‌بندی کنید.
در غیر این صورت، ممکن است مشتریان خود را به کلینیک های رقیب با طراحی قابل احترام تر و جذاب تر از دست بدهید.
در واقع، ۷۵ درصد از مصرف کنندگان اعتراف می کنند که اعتبار یک کسب و کار را از طریق طراحی وب سایت آن قضاوت می کنند.
به خاطر داشته باشید که تمام وب سایت های پزشکی با اهداف خاصی طراحی شده اند، خواه این هدف افزایش درخواست ها باشد یا تشویق بیماران برای تعیین وقت ملاقات. با تعاملی کردن طراحی سایت کلینیک خود، مشارکت بیمار را افزایش داده و در نهایت به اهداف تبدیل خود خواهید رسید.

استفاده از دکمه های دعوت به اقدام (CTA) :
دکمه‌های دعوت به اقدام به‌خوبی به بیماران شما اجازه می‌دهند در لحظه‌ای که تصمیم بگیرند اقدام کنند.
شامل دکمه های تعاملی برای برنامه ریزی قرار ملاقات، درخواست ارجاع، یا پر کردن نسخه برای دسترسی سریع و تجربه یکپارچه در نظر بگیرید.
پورتال بیماران :
به جای اینکه مجبور باشید با پذیرش مطب خود تماس بگیرید، به بیماران اجازه دهید تا اطلاعات شخصی را در پورتال بیمار ویرایش کنند.
این تغییر اطلاعات تماس، به‌روزرسانی جزئیات بیمه پزشکی و نظارت بر سلامت آنها (با داده‌هایی مانند فشار خون و وزن) را آسان می‌کند.
وقتی از این ویژگی‌های تعاملی در طراحی سایت کلینیک خود استفاده می‌کنید، مطمئناً تجربه کاربر را بهبود می‌بخشید، که مستقیماً بر انواع معیارها تأثیر می‌گذارد، مانند زمان صرف شده در صفحه، نرخ پرش و نرخ کلیک.

محتوای ارزشمند را به اشتراک بگذارید

ارائه محتوای جالب و ارزشمند برای بیماران شما می تواند طراحی سایت کلینیک شما را به سطح بالاتری برساند.
در حالی که این امر بیماران موجود را تشویق می‌کند تا به طور منظم از وب‌سایت شما بازدید کنند، همچنین باعث می‌شود بازدیدکنندگانی که برای اولین بار در وب‌سایت شما قرار دارند، روی محتوای دیگر کلیک کنند.
اگر نیازهای پزشکی آنها با تخصص شما مطابقت داشته باشند، به احتمال زیاد یک قرار ملاقات تعیین می کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر تماس می گیرند.
طبق صفحه آمار بازاریابی نیل پاتل، بازاریابی محتوا ۶۲ درصد کمتر از بازاریابی سنتی هزینه دارد و حدود سه برابر بیشتر مشتریان بالقوه ایجاد می کند.
به عبارت دیگر، ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند فرصتی مقرون به صرفه برای هر کسب و کاری است که به دنبال پیشی گرفتن از رقبا است.
همانطور که طراحی سایت کلینیک خود را ترسیم می کنید، محتوای ارزشمندی مانند موارد زیر را به اشتراک بگذارید:

پست های وبلاگ منظم
بحث در مورد موضوعات مرتبط با بیماران شما، مانند پیشرفت های عمده یا اخبار در زمینه پزشکی شما می تواند مفید باشد.
جفت کردن اخبار جذاب با تزریق تخصص حرفه ای می تواند برند شما را تقویت کند و شما را به عنوان یک حرفه ای معتبر و آگاه قرار دهد.
بخش پرسش و پاسخ
یک صفحه پرسش و پاسخ را در نظر بگیرید که در آن درباره سؤالات رایج مرتبط با سلامتی که بیماران اغلب از شما می پرسند بحث می کنید.
این یک فرصت عالی برای نشان دادن تخصص خود است.
نظرات بیماران 
گواهینامه ها منبع قدرتمندی هستند و بنابراین فرصتی عالی برای بهبود طراحی سایت کلینیک شما هستند.
بیماران فعلی خود را تشویق کنید تا چند کلمه در مورد تجربه خود بگویند.
توصیفات ممکن است برای بیماران بالقوه با مشکلات مرتبط مورد توجه خاص قرار گیرد و شما را در صدر فهرست بالقوه متخصصان مراقبت های بهداشتی قرار دهد.

همانطور که برای تولید محتوای ارزشمند برای بازدیدکنندگان خود وقت صرف می کنید، به افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ های بیشتر و افزایش حفظ مشتری ادامه می دهید.
وبلاگ نویسی، پرسش و پاسخ، و نظرات به عنوان پایه ای محکم برای استراتژی بازاریابی محتوای شما عمل می کند، بنابراین بهترین گزینه شما شروع از آنجاست.

مسیریابی را آسان کنید.

بخش عمده ای از طراحی سایت کلینیک ساختار بصری ناوبری آن است.
اگر بازدیدکنندگان شما نتوانند راه خود را در وب سایت شما پیدا کنند، ممکن است ناامید شوند و در نهایت به جای دیگری مراجعه کنند.
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فردی که بیمار است و به دنبال کمک پزشکی است، زمانی برای گذراندن زمان با یک وب سایت غیرمعمول ندارد.
طبق یک مطالعه اخیر، ۹۴٪ از مصرف کنندگان نشان می دهند که ناوبری آسان مهمترین ویژگی وب سایت است، به این معنی که ناوبری به شدت بر اثربخشی طراحی سایت کلینیک شما تأثیر می گذارد.
مانور دادن در محتوا نباید چالش برانگیز باشد، و اگر چنین باشد، احتمالاً برخی از افراد را از خود دور خواهید کرد.
هنگام ایجاد وب سایت خود، این ابزارهای ناوبری کلیدی را در نظر داشته باشید تا بهترین طراحی سایت کلینیک را ایجاد کنید:
یک منو با طراحی خوب
هر چه یافتن اطلاعات مرتبط آسان تر باشد، تجربه کاربری بهتری برای بیماران خواهد داشت.
یک منو با طراحی خوب که مهمترین صفحات شما را نمایش می دهد و از ساختار سلسله مراتبی برای نشان دادن اینکه کدام صفحات اولویت دارند استفاده می کند.
در حالی که هر وب‌سایت پزشکی دارای صفحات مختلفی است، صفحات رایجی که می‌خواهید در آن قرار دهید عبارتند از صفحه خدمات و صفحه «تماس با ما» شما. فقط مطمئن شوید که عناوین واضحی ایجاد کنید که به طور خلاصه محتوای صفحه فرود را نشان دهد.
شفاف سازی کال تواکشن ها 
بخش بزرگی از انتقال مشتری از در نظر گرفتن خدمات شما به ورود به دفتر شما، ارائه جهت روشن در محتوای شما است.
به طور استراتژیک دکمه های فراخوان را در سراسر صفحات وب خود قرار دهید و کاربران را مستقیماً به صفحات با اولویت بالا هدایت کنید.
این صفحات ارزشمند ممکن است شامل سیستم رزرو آنلاین شما، پورتال بیمار یا فرم پرداخت شما باشد، در صورتی که کلینیک شما از آن استفاده می کند.
اولویت دادن به طراحی سایت کلینیک ، احتمال رزرو قرار ملاقات را افزایش می دهد. در کمترین زمان، بیماران آینده نگر بیشتری را به سمت پایین قیف فروش خواهید برد.

تصویرسازی قوی

تصاویر می توانند طراحی سایت کلینیک شما را از ساده به جذاب تبدیل کنند.
محتوای دارای تصاویر موثر به طور مداوم از نظر بازدید و اشتراک گذاری از صفحات پرمتن برتری دارد.
در واقع، پست‌هایی که شامل تصاویر هستند، ۶۵۰ درصد تعامل بیشتری نسبت به پست‌های متنی ایجاد می‌کنند.
این بدان معناست که هر وب سایتی با محتوای بصری بهتر از وب سایت بدون آن عمل می کند.
از نظر طراحی سایت کلینیک ، عکس‌های باکیفیت به شما امکان می‌دهند کیفیت محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهید به نمایش بگذارید، بنابراین بیماران آینده نگر می‌توانند تعیین کنند که آیا پیشنهادات شما با نیازهای آنها مطابقت دارد یا خیر.
به یاد داشته باشید که تصاویر پزشکان خود را نیز به اشتراک بگذارید تا بیماران جدید بدانند که با چه کسانی قرار ملاقات رزرو می کنند.
علاوه بر این، ویدئوها و نمایش های اسلاید عکس به وب سایت شما حیات می بخشند و یک عنصر انسانی را به طراحی وب سایت مراقبت های بهداشتی شما اضافه می کنند که احتمالاً با مشتریان بالقوه مطابقت دارد.
بیایید سه نکته کلیدی برای برجسته کردن محتوای بصری شما برای بیماران و سایر بازدیدکنندگان را مرور کنیم:
تصاویر و ویدیوهای اصلی را به نمایش بگذارید
تصاویر استوک در بعضی موارد مناسب نیستند، به خصوص اگر قابل تشخیص باشند و ده ها بار در وب سایت های پزشکان متعدد استفاده شده باشند.
در عوض، از طراحی سایت کلینیک خود به عنوان فرصتی برای نشان دادن ویژگی های مثبت کلینیک  استفاده کنید.
تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا از کارکنان سخت در حال کار و امکانات خود را که با بیماران ارتباط برقرار می کند، ارائه دهید.

عناصر بصری را به صورت استراتژیک قرار دهید
در حالی که تصاویر و ویدیوها می توانند با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنند، تعداد زیاد آنها حواس خوانندگان را از محتوای اصلی منحرف می کند.
ناگفته نماند که سرعت صفحه شما را کاهش می دهد، که در زیر به طور عمیق تر به آن خواهیم پرداخت. هنگامی که می خواهید چندین عکس را به اشتراک بگذارید، از چرخ فلک تصویر استفاده کنید.
این کار طراحی شما را تمیز می کند و صفحات شما را شلوغ می کند.
محتوای آموزشی خود را غنی کنید.
اگر وبلاگی را به عنوان بخشی از طراحی سایت کلینیک خود انتخاب کرده اید، تصاویر می توانند محتوای شما را بسیار جذاب تر و آموزنده تر کنند.
از این گذشته، یادگیرندگان بصری ۶۵٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.
در صورت امکان، گرافیک اصلی را به نمایش بگذارید، اما حداقل برای به اشتراک گذاشتن نمودارها و تصاویر سایر متخصصان پزشکی مجوز دریافت کنید.
در هر صورت، شما باید از اشتراک‌گذاری عکس‌های گرافیکی در صفحات روبرو یا هر عکس بیمار بدون اجازه کتبی خودداری کنید.
به عنوان بخشی از طراحی سایت کلینیک خود، اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما با موضوع فعالیتتان مطابقت دارند، اهداف کلی شما را برآورده می کنند و بازدیدکنندگان را به بیمار تبدیل می کنند.

پیام برند خود را شناسایی کنید

هنگام انتخاب کلینیک های ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی، بیماران گزینه‌های متعددی دارند، بنابراین جایی را برای تفسیر از نظر عملکرد خود باقی نگذارید.
طراحی سایت کلینیک شما باید به وضوح خدمات شما را منتقل کند و مشخص کند که چه چیزی فعالیت شما را از رقبا متمایز می کند.
با این کار شروع کنید که فوراً مشخص کنید که چه نوع ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی هستید، چه خدماتی ارائه می دهید و چه بیمارانی را درمان می کنید.
افرادی که از وب‌سایت پزشکی شما بازدید می‌کنند اغلب مشغول هستند، به این معنی که ممکن است وقت کافی برای جستجوی عمیق نداشته باشند یا اگر اطلاعات مورد نیاز فوراً در دسترس نباشد، ممکن است به سرعت دست از کار بکشند.
سپس، باید یک قدم به جلوتر بردارید.
به عنوان راهی برای بیان داستان خود و انتقال آنچه که برای آن ایستاده اید فکر کنید.
اجازه دهید از طریق چند عنصر کلیدی برای به انجام رساندن پیام برند واضح در طراحی سایت کلینک شما قدم برداریم:

طرح رنگ 
ثبات کلیدی است.
مطمئن شوید که از طرح رنگ یکسان در تمام صفحات وب خود استفاده می کنید.
به طور خاص، شما باید دو تا سه رنگ را انتخاب کنید که با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کند.
به عنوان مثال، کلینیکی که به جمعیت متنوعی خدمات می دهند باید از رنگ های گرم و خنثی استفاده کنند.
از سوی دیگر، کلینیکی  که با کودکان کار می کنند ممکن است از رنگ های بازیگوش تر (و در عین حال خوانا) استفاده کنند. در زیر مفهوم متن با کنتراست بالا را بررسی خواهیم کرد.

فونت
مشابه طرح رنگ، شما باید در انتخاب فونت‌ها ثابت بمانید. آن را به یک یا دو محدود نگه دارید.
در غیر این صورت، شخصی ممکن است روی صفحه جدیدی در وب سایت شما کلیک کند و فکر کند که در یک وب سایت شخص ثالث غیرقابل اعتماد قرار گرفته است.
علاوه بر این، فونت های شما باید با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنند. ب
ه عنوان مثال، اگر با افراد مسن یا بیماران دارای معلولیت کار می کنید، خواندن طرح های پیچیده با فونت های متعدد و حروف نازک ممکن است دشوار باشد.

تصاویر 
به یاد داشته باشید، تصاویر شما یک عنصر مهم در طراحی سایت کلینیک هستند.
به این ترتیب، می‌خواهید مواردی را انتخاب کنید که به طور فعال شخصیت شما و خدماتی را که ارائه می‌دهید، نشان دهند.
به عنوان مثال، اغلب متوجه می‌شوید که وب‌سایت‌ها آرم‌های خود را در گوشه‌ای از پیمایش قرار می‌دهند به طوری که در تمام صفحات وب‌سایت‌شان ظاهر می‌شود.
همانطور که شروع به انتخاب تصاویر می‌کنید، به نکاتی که در بالا توضیح دادیم مراجعه کنید.
به یاد داشته باشید، شما می خواهید عکس های اصلی بگیرید و از آنها در ارتباط با متن پر تاثیر استفاده کنید.

بهبود سرعت بارگذاری سایت

یکی دیگر از اجزای اصلی طراحی سایت کلینیک سرعت بارگذاری است.
در واقع، تأخیر ۱ ثانیه‌ای می‌تواند منجر به کاهش ۷ درصدی در تبدیل شود.
متأسفانه برای بخش مراقبت های بهداشتی، طبق مطالعه انجام شده توسط گوگل، آنها در میان ۳ صنعت برتر هستند که کمترین سرعت بارگذاری را دارند و بنابراین بیشترین فضا را برای بهبود دارند.
در روزهای اولیه اینترنت، همه وب سایت های کندی داشتند. با این حال، امروز داستان متفاوت است.
کاربران انتظار دارند محتوای شما به سرعت بارگذاری شود. در واقع، ۴۷ درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند یک صفحه وب در ۲ ثانیه یا کمتر بارگذاری شود.
برای تسریع زمان بارگذاری، اجازه دهید چند گزینه را بررسی کنیم که به راحتی می‌توان آنها را در طراحی وب سایت پزشکی خود گنجاند:
محدود کردن و فشرده سازی تصاویر :
فایل های تصویری بزرگ. فشرده سازی ساده تصاویر می تواند تا ۱ مگابایت در زمان بارگذاری شما صرفه جویی کند.
اگرچه ممکن است آپلود تصاویر با وضوح بالا وسوسه انگیز باشد، از انجام این کار خودداری کنید.
همانطور که قبلاً گفتیم، بهتر است به جای بارگذاری بیش از حد صفحات، تصاویر را به صورت استراتژیک قرار دهید.
برای تصاویری که اضافه می‌کنید، مطمئن شوید که اندازه آن‌ها را متناسب با صفحه خود تغییر داده‌اید، سپس با استفاده از ابزارهای آنلاین رایگان مانند tinypng.com یا compressjpeg.com، آن‌ها را برای کاهش اندازه فایل فشرده کنید.
کد را کوچک کنید
این کار را با پاک کردن فضاهای اضافی، کاما و سایر کاراکترهای غیر ضروری به اضافه هر گونه نظر کد، قالب‌بندی و کد استفاده نشده انجام دهید.
با این کار تعداد عناصری که باید در صفحه بارگذاری شوند کاهش می یابد.
اگرچه ممکن است این یک تغییر کوچک به نظر برسد، اما با جمع شدن عناصر، مستقیماً بر سرعت صفحه شما تأثیر می گذارد.
هنگام طراحی سایت کلینیک خود، با ابزار بررسی سرعت صفحه رایگان گوگل اندازه گیری کنید.
مشکلات احتمالی بارگیری را تشخیص دهید و صفحات وب خود را برای به حداقل رساندن زمان بارگذاری تنظیم کنید.
با انجام این گام‌های اضافی برای بهبود سرعت بار، به بیماران نشان می‌دهید که به تجربه آن‌ها اهمیت می‌دهید و از همان ابتدا انتظارات بالایی برای خود ایجاد خواهید کرد.

دستورالعمل های دسترسی به وب را رعایت کنید.

طراحی سایت کلینیک در دسترس برای قرار گرفتن در مقابل بیماران بالقوه بیشتر مناسب است، به خصوص اگر به افراد دارای معلولیت خدمات می دهید.
در حالی که بسیاری از این دستورالعمل‌ها به کمک یک توسعه‌دهنده وب پزشکی حرفه‌ای نیاز دارند، چند قدمی وجود دارد که سازمان مراقبت‌های بهداشتی شما می‌تواند به تنهایی برای دسترسی بهتر انجام دهد.
استفاده از رنگ های با کنتراست بالا.
در طراحی سایت کلینیک دستورالعمل های WCAG 2.1 به نسبت کنتراست حداقل ۴.۵:۱ برای تمام متن ها و گرافیک ها نیاز دارند.
برای زمینه، متن سیاه روی پس‌زمینه سفید بیشترین کنتراست را در ۱:۱ دارد.
به خاطر داشته باشید که عکس معکوس (یعنی متن سیاه روی یک پس‌زمینه سفید) در واقع خواندن دشوار است و بدترین کنتراست را در ۲۱:۱ دارد.

متن بزرگ
نوشته‌هایی که بزرگ‌تر هستند و خطوط نویسه‌های وسیع‌تری دارند، با کنتراست کمتر راحت‌تر خوانده می‌شوند.
بنابراین، کنتراست مورد نیاز برای متن بزرگتر کمتر است.
دستورالعمل‌های WCAG 2.1 از متن و تصاویر در مقیاس بزرگ می‌خواهد که نسبت کنتراست حداقل ۳:۱ داشته باشند.
دستورالعمل ها متن بزرگ را به عنوان متنی با ابعاد ۱۸ و بزرگتر، یا در صورت پررنگ بودن ۱۴ نقطه و بزرگتر تعریف می کنند.
متن جایگزین برای پیوندها و تصاویر.
متن جایگزین (یا به اختصار متن جایگزین) کلمه یا عبارتی است که به کد HTML یک وب سایت در زیر تصاویر، گرافیک و سایر عناصر غیر متنی اضافه می شود.
برای تصاویر، متن جایگزین باید هدف و ظاهر آن را توصیف کند.
طراحی سایت کلینیک برای پیوندها، باید محتوای صفحه فرود را توصیف کند.
این به بازدیدکنندگان کم بینا که از فناوری صفحه خوان استفاده می کنند کمک می کند تا محتوای صفحه شما را بهتر درک کنند.
به علاوه، متن جایگزین یکی دیگر از سیگنال‌های رتبه‌بندی گوگل است و به موتور جستجو می‌گوید صفحه شما در مورد چیست.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.