مشاغل پردرآمد فناوری اطلاعات پس از شیوع کرونا

مشاغل پردرآمدپس از شیوع کرونا

بیشتر کسب و کار ها و مشاغل در حال مقابله با عواقب بیماری کرونا هستند خواه نا خواه این بیماری اثرات خود را برروی کلیه کسب و کار ها در سراسر جهان میگذارد. اما گذشته بشر همیشه اثبات کرده انسان موجودی است که خود را با هر شرایط سازگار می نماید و تلاش میکند در کوتاه ترین زمان براساس شرایط نیازهای اولیه برای بقای خود را فراهم آورد. دریچه ی امید انسان ها برای ادامه خرید و فروش و داد ستد ، همینطور ارائه خدمات در این اوضاع  فناوری اطلاعات است. فراگیری ویروس کرونا باعث خانه نشینی و بیکاری بسیاری از افراد شاغل شده است . افرادی که تا پیش از این بالاترین زمان خود را در محل کار سپری می کردند و امروز مجبور هستند از درون منزل کار خود را ادامه دهند. حال زمان تغییر سبک زندگی فرا رسیده است.

تغییر شرایط بوجود آمده مطمئنا کسب و کارهای سنتی را مجبور خواهد کرد که در سازوکار اجرایی خود تغییراتی ایجاد کنند چون زمان منتظر آن ها نخواهد ایستاد.

قطعا یکی از مهمترین خدمات در عصرجدید خدمات نرم افزاری و سخت افزاری و برنامه نویسی است شغل هایی که در این حوزه روز به روز پر رنگ تر خواهند شد و نیاز کسب و کارهای سنتی برای تبدیل شدن به کسب و کارهای آنلاین و مدرن روز به روز به این تخصص ها بیشتر خواهد.

  • مهندس هوش مصنوعی، مهندس یادگیری ماشین ، هوش تجاری ، داده کاوی
  • طراحان پایگاه های داده
  • تحلیل‌گر امنیت اطلاعات (Information Security Analysts)
  • مهندس نرم‌افزار
  • مهندس سخت افزار و الکترونیک
  • دانشمند پژوهشگر کامپیوتری (Computer Research Scientist)
  • برنامه نویسان حوزه وب و طراحی سایت
  • مدیران شبکه و مدیران سرورها
  • برنامه نویسان حوزه تلفن همراه

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده است که چرا این ۹ حرفه برای ادامه فعالیت های داد و ستد و کسب و کار آنلاین ضروری هستند ؟ جواب سوال شما رو اینطور میتوان بیان کرد که انسان ها برای برقرار ی ارتباط مجازی ، نیاز به زیر ساخت مناسب دارند هم نیاز به ابزار مناسب دارند این ۹ حرفه درکنار هم ابزاری را فراهم میکنند که زنجیره اصلی شکل گیری برای داد و ستد در فضای مجازی شکل بگیرد و هرکدام در نوع تخصص خود جایگاه ویژه ای را خواهند داشت. همینطور در آینده ای نچندان دور ظهور ایده های جدید در دوران قرنطینه نوید این موضوع را به متخصصین فناوری اطلاعات میدهد که بایستی منتظر پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود باشند.

شاید نقش هوش مصنوعی و هوش تجاری در شرایط فعلی هر روز پر رنگ و پر رنگ تر میشود زیرا با شرایط عرضه و تقاضا در فضای مجازی به شکلی است که هر کسب و کاری که شناخت بهتر و بیشتری از رفتار مشتریان خود در فضای مجازی داشته باشد و بتواند ارتباط بهتری با آن ها برقرار نماید گوی سبقت را در کسب در آمد بالاتر از سایر رقبا خواهد ربود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.