ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای زیبا بودن سایت و وجود عناصر گرافیکی مهم است. طرح اصلی سایت بایستی حاوی یک پیام برای مخاطب راجع به اهداف و رسالت های سایت باشد.

به هر میزان خلاقیت و حوصله بیشتری در این مرحله انجام شود بازخورد مثبت بیشتری از سوی کاربران نصیب شما خواهد شد . اما زیبایی بایستی در چارچوب استاندارد های تعریف شده باشد. به طور کلی یک طرح مورد تایید و خوب طرحی است که با رعایت اصول طراحی سایت پر از خلاقیت و نو آوری باشد.

طبیعتا سلیقه کارفرما ر تاثیر مستقیمی در خروجی نهایی دارد و شاید در خیلی نقاط طراح برای تامین نظر کارفرما مجبور به انجام کاری باشد که به شخص آگاه از اشتباه بودن آن کار دارد اما پافشاری کارفرما موجب تن دادن طراح به خواسته کارفرما می شود.

در طراحی سایت حرفه ای ، کارفرما به طراح خود اعتماد نموده و اختیارات تصمیم گیری را به او می سپارد تا وی با تجربه خود دراین حوزه بهترین گزینه های ممکن برای جذابیت سایت را پیاده سازی کند.

جذابیت ظاهری سایت ، مسیریابی آسان ، کارکرد صحیح امکانات سایت، از ویزگی ها اصلی یک سایت حرفه ای است.

تجربه کاربری کاربرپسند

در طراحی سایت حرفه ای خیلی مهم است که کاربر بتواند راحت با سایت شما کار کند باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که پیچیدگی سایت کاربران را اذیت میکند و آن ها سایت را دوست نخواهند داشت. در این نوع طراحی همه چیز بایستی در دسترس کاربر باشد تا با کمترین چالش روبرو باشد.

بایستی هنگام طراحی تجربه کاربری دقت لازم را داشته باشد که همه چیز در گرو راحتی کاربر باشد. قطعا سایت هایی را دیده اید که با کمترین کلیک کاربر می تواند به آنچه می خواهد دست پیدا کند.

این را میدانم که اصلا کار ساده ای نیست با گذاشتن زمان و انرژی به این مهم دست پیدا نمایید. یادتان باشد به هر میزان کاربران با سایت شما راحت تر باشند به سایت شما بیشتر مراجعه خواهند کرد.

ظاهری زیبا و شکیل

یکی از نکاتی که یک سایت را با سایر سایت ها متمایز می کند جلوه های بصری است ، این تصاویر و امکانات است که باعث می شود کاربران نظر مثبتی نسبت به سایت شما پیدا کنند. متناسب

با کسب و کار بایستی تصاویر و رنگ بندی ها طراحی و اجرا شوند برای مثلا استفاده از رنگ بندی  بنفش و صورتی مناسب کسب و کارهای صنعتی نیست .

تناسب رنگ بندی و تجربه کاربری بسیار حائز اهمیت است این را بدانید یکی از مهمترین فاکتور های طراحی سایت حرفه ای رعایت تناسب رنگ بندی تصاویر مورد استفاده با رنگ بندی سایت می باشد که اگر این تناسب رعایت نشود برای کاربران جذاب نخواهد بود.

با سئو دوست هستند

سئو مهمترین و یکی از چالش ها بزرگ کسب وکارها می باشد. شما اگر زیبا ترین سایت دنیا را داشته باشید اما نتوانید ترافیک مورد نیاز خود را از طریق گوگل جذب کنید قطعا حس خوبی نخواهید داشت.

یک وب سایت حرفه ای اصول سئو  را دارد خود دارد و میتوایند با تکیه بر این موضوع به سراغ سئو خارجی بروید و روز به روز پیشرفت را در این حوزه حس کنید.

نمایش درست در گوشی های موبایل

طراحی سایت واکنشگرا ( ریسپانسیو ) به این منظور است که کاربران بتوانند در گوشی های هوشمند به راحتی از امکانات سایت شما استفاده کنند.

یک سایت خوب سایتی است که با توجه به پیشرفت تکنولوژی گوشی های همراه به راحتی در گوشی های تلفن همراه قابل استفاده باشد.

سرعت بارگذاری بالا

به هر میزان که سرعت سایت شما بیشتر باشد تجربه اثبات کرده است که میزان بانس ریت سایت کمتر می شود..

تحقیقات نشان داده است که افزایش سرعت سایت باعث ماندگاری بیشتر کاربران درسایت و حتی در سایت های فروشگاهی باعث افزایش فروش شده است. همچین باعث افزایش اعتماد گول به سایت شما می شود.

سخن آخر

تجربه من اثبات کرده است که برای داشتن یک سایت حرفه ای شما نیاز به یک مشاور طراحی سایت دارید یا مشاور کسب و کار با تجربه دارید این افراد می توانند با توجه به تجاربی که در این حوزه دارند بهترین گزینه ها را برای پیش برد پروژه طراحی سایت به شما پیشنهاد دهند و قطعا نتیجه نهایی آن نیز متفاوت خواهد بود.

همکاری با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای به طراحی تضمین کننده موفقیت شما نیست چون اکثر شرکت ها فقط مجری هستند اما این را بدانید اگر با مجموعه یا فرد مشاوری متخصص در این حوزه طراحی سایت خود را پیش ببرید شانس موفقیت شما صد چندان خواهد شد.

در پایان امیدورم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.