۵ روش تولید محتوا برای فروش بیشتر

راهنمای قدم به قدم تولید محتوا برای فروش بیشتر

اگر در حال نوشتن محتوا هستید، می خواهید محتوای شما باعث به فروش بیشتر شما شود بایستی یک سری نکات اصولی توجه کنید. به هر حال فروش و افزایش ترافیک هدف اصلی پروژه است، درست است؟ هدف نهایی شما تولید محتوا برای فروش بیشتر است .

به گفته Conductor، مصرف کنندگان از یک برند پس از مطالعه محتوای آن برند، ۱۳۱ درصد بیشتر خرید می کنند. این یک تغییر عظیم در چشم انداز است.

برای تاثیر بیشتر، باید راهبردهایی را پیاده سازی کنید که محتوای شما را اثرگذارتر باشد

نگران نباشید فرآیند سختی نیست در این مقاله، من به شما پنج مرحله ای را که باید برای بهینه سازی تولید محتوا برای فروش بیشتر انجام دهید، آموزش می دهم.

تولید محتوا برای فروش بیشتر

مرحله ۱: موضوعی را پیدا کنید که مخاطبان شما به آن علاقه دارند

اولین و مهمترین قسمت نوشتن محتوا برای افزایش فروش، انتخاب موضوع مناسب است.

حتی بهترین مقاله ای از نظر نویسندگان که تا به حال منتشر شده است، اگر موضوع با علایق مخاطبان مخاطبان مطابقت نداشته باشد، نمیتواند یک محصول را نمی فروشد.

با انتخاب موضوع مناسب، می‌توانید محتوای شگفت‌انگیزی ایجاد کنید. برای انجام صحیح این کار، باید چند منبع اثبات شده از ایده های موضوعی بی عیب و نقص را پیدا کنید که در ادامه منابعی را برای تولید محتوا برای فروش بیشتر را خدمت شما عزیزان معرفی میکنم.

به دنبال پست‌های برتر در reddit بگردید

ردیت اساساً یک موتور رتبه بندی غول پیکر است که جالب ترین و پربازدیدترین موضوعات تاپیک را در بالای صفحه جستجوی خود در بر می گیرد. چه راه بهتری برای یافتن اینکه کدام موضوعات برای مخاطبان هدف شما جذاب تر و نیاز آنهاست؟ برای انجام درست این کار، فقط باید محبوب ترین موضوعات را در ردیت جستجو کنید. بیایید برای مثال در حوزه باغبانی اگر به دنبال تولید محتوای برای فروش بیشتر هستیم به gardening subreddit برویم. در منوی بالای صفحه، بر روی “TOP” کلیک کنید.

ایده برداری از ردیت

با این کار محبوب ترین پست ها در این ساب ردیت برای همه زمان ها به ما نشان داده می شود. هر یک از این موضوعات مکان خوبی برای شروع برای تولید محتوای مناسب است. اما برای اطمینان از اینکه موضوعات واقعاً موفق هستند، می‌توانیم مشکلات و سؤالاتی را که دیگران می‌پرسند ببینیم و از آنها ایده بگیریم.

سوالات محبوب را در Quora پیدا کنید

در روزهای ابتدایی استفاده از اینترنت، مردم برای مشاوره در مورد زندگی یا کمک به مشکلات خود به Yahoo Answers مراجعه می کردند.

مشکل Yahoo Answers این بود که تعداد زیادی هرزنامه وجود داشت و کیفیت محتوای این سایت به سرعت کاهش می یافت.

Quora را مشاهده نمایید کارشناسان Quora تأیید شده‌اند و بسیاری از آنها ( افرادی از جمله رئیس‌جمهور سابق اوباما گرفته تا متخصصین بسیار زیادی) که در دنیای واقعی هستند در آن حضور دارند.

برای شروع پیدا کردن یک ایده مقاله برای تولید محتوا برای فروش بیشتر در Quora، یک موضوع انتخاب کنید. من مثلا سلامت غذایی را انتخاب کرده ام که به انگلیسی میشود healthy eating و برای مثال از آن استفاده خواهم کرد، به سوالات اصلی نگاه کنید تا متوجه شوید که مردم در مورد چه چیزهایی کنجکاو هستند.

اینها همه سؤالات عالی هستند. حتی می‌توانید مستقیماً از اطلاعاتی که در اینجا پیدا می‌کنید،به عنوان موضوع یک مقاله انتخاب کنید.

عبارات جستجوی محبوب در الکسا را تجزیه و تحلیل کنید

یک روش دیگر تولید محتوا برای فروش بیشتر  استفاده از الکسا می باشد.

اگر به دنبال افزایش فروش  و افزایش ترافیک موتورهای جستجو هستید، باید بدانید که افراد در جستجوی چه موضوعاتی هستند.

این یکی از مزایای بزرگ استفاده از ابزار رایگانی مانند Alexa است. ما با وارد کردن URL یکی رقبا و همکاران شروع خواهیم کرد.

در این مثال، من می‌خواهم ببینم وب سایت nikan.ir  از چه موضوعاتی برای به دست آوردن ترافیک و  مشتریان جدید استفاده می‌کند. روی Find کلیک کنید.

معمولاً یکی دو مورد اول نام برند است، اما موضوعات بسیار خوبی را نیز مشاهده خواهید کرد که مردم در جستجوی آن هستند.

در این مثال، می بینم که طراحی سایت شرکتی ، طراحی حرفه ای وب سایت  همگی موضوعات محبوبی هستند.

مقالات محبوب در را کشف کنید

اگر اساساً به دنبال افزایش سرسام آور ترافیک خود هستید، به Buzzsumo هم نگاه بیندازید که میتواند ابزاری مناسب جهت تولید محتوا برای فروش بیشتر باشد.

Buzzsumo ابزاری عالی برای مشاهده مقالاتی است که در طول تاریخ جنجالی و در پلتفرم‌های اجتماعی عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

بیایید «محصولات ارگانیک» را جستجو کنیم و ببینیم چه نوع مقالاتی توجه مردم را به خود جلب کرده است.

پرطرفدارترین مقالات عبارتند از: یک زمین غول پیکر که توسط Costco استفاده می شود. چرا محصولات ارگانیک ممکن است آمریکا را از سلامتی کمتری برخوردار کند.

می توانید از یکی از این موضوعات استفاده کنید یا حتی آنها را باهم ترکیب کنید.
برای مثال، مقاله‌ای در مورد اینکه چرا تصاحب زمین توسط Costco باعث می‌شود آمریکا از سلامتی کمتری برخوردار شود، می‌تواند موضوعی تضمینی برای موفقیت در رسانه‌های اجتماعی و بازخورد بیشتر مقاله شما باشد.

از مشترکین خبرنامه خود در مورد مشکلاتشان سوال کنید

اگر در حال حاضر یک لیست ایمیل برای خبرنامه دارید، برای موضوع محتوای بعدی خود از کاربران خود کمک بگیرید .در تکنیکی که درک هالپرن از Social Triggers مرسوم شده است، برای مشترکین جدید ایمیلی بفرستید و از آنها بپرسید که بزرگترین چالش آنها در حوزه مقاله مورد نظر شما چیست؟

این یک راه عالی برای دریافت بازخورد شخصی و شنیدن چالش های مشتریان از دهان آنها است.

رایج‌ترین مشکلات را در نظر بگیرید و یک مقاله قانع‌کننده با راه‌حل‌ها و پاسخ‌ها بسازید و این چالش را یک‌بار برای همیشه برایشان حل کنید.

مرحله ۲: یک شاهکار خلق کنید

اگر در حال تولید محتوا برای فروش بیشتر هستید، نمی‌توانید یک محتوای متوسط بنویسید. شما باید محتوایی بسازید که قانع کننده و باکیفیت باشد تا مردم بتوانند آن را به اشتراک بگذارند.

برای انجام این کار به طور موثر، باید یک موضوع وبلاگ جذاب و قانع‌کننده بنویسید که از نظر دامنه و جزئیات آنقدر جذابیت و قدرت اجرا داشته باشد که جذب بیشتری را نسبت به آنچه تصور می‌کردید به ارمغان بیاورد.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید می کنید تأثیر لازم  را بر خوانندگان میگذارد.

برنامه ریزی کنید که برای بهبود چه KPI هایی کار کنید

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا برای فروش بیشتر کنید، باید مدتی را صرف تصمیم گیری کنید که دقیقاً هدف آن مقاله چیست.

شما بایستی مطمئن شوید که با صدای برند و استراتژی محتوای شما سازگار است. مهمتر از همه، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که به مهم ترین شاخص های عملکرد کلیدی خود دست پیدا کرده اید.

در ABC های بازاریابی محتوا Instapage، آنها بر اهمیت KPI ها تأکید می کنند و می گویند که باید آنها را «قبل از شروع کمپین بازاریابی محتوای خود» تعریف کنید.عدم انجام این کار فقط منجر به ناامیدی و دلسردی می شود.

تیتر استادانه ای بنویسید

مؤثرترین راه برای سوق دادن مردم به سمت محتوای خود، تیتری است که گروه هدف خوانندگان مورد نظر شما را درگیر کند.تحقیقات نشان داده است که ۸ نفر از ۱۰ نفر عنوان شما را می خوانند، اما فقط ۲ نفر از ۱۰ نفر مقاله را می خوانند پس عنوان موضوع خیلی مهم است.

علاوه بر این، محتوای با عنوان قوی می تواند بازدید صفحه را تا ۵۰۰ درصد افزایش دهد. بنابراین در راستای تولید محتوا برای فروش بیشتر باید تیتر خود را به بهترین قسمت از محتوای خود تبدیل کنید.

هنگامی که یک عنوان جذاب دارید، زمان آن رسیده است که به بخش بعدی بروید.

با یک مقدمه عالی شروع کنید

متنی که می نویسید با مقدمه اش تعریف می شود. شما باید مقدمه ای بنویسید که خوانندگان را جذب کند و الهام بخش آنها برای ادامه خواندن متن شما باشد.

وبلاگ Acorns Grow از مقدمه جالبی برای تشویق خوانندگان استفاده میکند و آنها را در ادامه مطلب با موضوع پس انداز و رهایی از بدهی درگیر می کند.

مقدمه شما باید وعده دهد که چه محتوای جذابی در راه است بدون اینکه چیزهای زیادی در رابطه با محتوای اصلی بگوید. این بهترین راه برای جذب خوانندگان محتوا است که مشتاقانه منتظر ادامه مطلب شما باشند.

محتوای قابل اجرا و عمیق تولید کنید

اگر قصد دارید تولید محتوا برای فروش بیشتر کنید هیچ کس نیازی ندارد (یا نمی خواهد) پست وبلاگ ۵۰۰ کلمه ای درباره موضوع غیر اجرایی را بخواند. به طور کامل مقاله شما نادیده گرفته میشود.

برای افزایش ترافیک و فروش، باید بر روی نوشتن محتوای تاثیرگذار و دقیق متمرکز شوید.شما باید مطالب جدید زیادی را وارد کنید و محتوای خود را به عمیق ترین محتوای آنلاین در مورد موضوع مورد نظرتان تبدیل کنید.

برای دریافت بهترین نتایج، مطمئن شوید که هر مقاله ۱۵۰۰ کلمه یا بیشتر داشته باشد.

علاوه بر جذابیت بیشتر و فروش بیشتر، به دلیل ترجیح گوگل برای انتخاب محتواهای طولانی، در سئو و نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری نیز دریافت خواهید کرد.

در مورد موضوع خود به طور کامل تحقیق کنید

در حالی که می‌توانید یک متن صرفا طولانی بنویسید، اما این نوع از تلاش‌ها معمولاً تلاش‌هایی هستند که بی نتیجه اند. مگر اینکه شما یک متخصص معتبر درباره موضوع مورد نظر باشید یا کسی که به خاطر نظراتش شناخته شده باشد.

برای تولید محتوا برای فروش بیشتر استراتژی مطمئن این است که منابع معتبری راجع به موضوع ارائه کنید و نتایج تحقیقات را در مقاله خود بگنجانید.به طور خلاصه، شما نیاز به تولید محتوای مبتنی بر داده برای نتایج واقعاً خیره‌کننده دارید.

در وبلاگ Google Think with Google، آن‌ها از داده‌های Google برای نشان دادن نگرش های جالب در مورد آنچه مردم به آن علاقه‌مند هستند و رفتارهای رایجی که جامعه ما را تعریف می‌کند، استفاده می‌کنند.

اما برای اینکه نوشتن یک محتوای قوی لازم نیست یک شرکت فناوری غول پیکر باشید. فقط از داده هایی که به صورت آنلاین پیدا می کنید برای موضوع خود استفاده کنید.

نکته مهم این است که به جای اینکه صرفاً نظرات ناآگاهانه خود را شکل دهید، برای ادعاهای خود به دلیل و رفرنس معتبر تکیه کنید.

در محتوای خود از تصاویر استفاده کنید.

خوانندگان زمانی بیشتر درگیر هستند که محتوایی غیر از متن وجود داشته باشد تا توجه آنها را حفظ کند.

به گفته Express Writers، کاربران از محتوای دارای تصاویر ۷۰ درصد بیشتر از محتوای بدون تصویر بازدید می‌کنند. جهت تولید محتوا برای فروش بیشتر ، باید محتوایی بنویسید که مردم تا آخر آن را مطالعه کنند.برای اینکه این کار را به بهترین نحو انجام دهید، تعداد زیادی تصاویر جذاب را در محتوای خود بگنجانید که افراد را تشویق کند تا آنچه را که می‌خواهید بدانند را بخوانند.

ویدیوهای جذاب را به نمایش بگذارید

ویدئو به سرعت تبدیل به یک راه عالی برای جذب خوانندگانی که محتوا را پیدا می کنند می شود. برای تولید محتوا برای فروش بیشتر ، نیازی به خرید یک استودیوی محلی یا حتی سرمایه گذاری روی تجهیزات گران قیمت ندارید.

با نمایش ویدیوهای کوتاه از محتوایی که قبلاً منتشر کرده اید شروع کنید. با استفاده از رسانه های بصری مختلف، می توانید سروصدای زیادی بین خوانندگان ایجاد کنید و آنها را به خرید وادار کنید.

مرحله ۳: بهترین روش های سئو را پیاده سازی کنید

اگر می‌خواهید از قلب و روح خود در راستای تولید محتوا برای فروش بیشتر استفاده کنید، باید مطمئن شوید که محتوای شما برای سال‌های آینده در موتورهای جستجو خوب عمل می‌کند.برای اینکه مطمئن شوید پستی که می نویسید در ۱۰ مورد برتر نتایج گوگل قرار می گیرد، برروی بهینه سازی سایت و سئو تمرکز کنید.به گفته Express Writers،  درصد ۷۲% از بازاریابان در سراسر جهان می گویند که تولید محتوا بزرگترین عامل در سئوی موفق است.

خوشبختانه، اگر بدانید چه کاری انجام می دهید، به دست آوردن نتایج عالی از محتوای خود در موتورهای جستجو کار سختی نیست.

این استراتژی ها باعث می شود که محتوای شما رتبه خوبی داشته باشند و تا سال ها پس از انتشار ، ارزش خود را حفظ کنند.

روی عبارت کلیدی لانگ تیل تمرکز کنید

کلمات کلیدی زیادی برای استفاده در استراتژی سئوی محتوای شما وجود دارد، اما من بیشترین موفقیت را با استفاده از کلمات کلیدی طولانی مشاهده کرده ام اگر بر این نوع کلمات کلیدی تمرکز کنید، بهترین نتایج را خواهید دید.
 آنها دارای نرخ تبدیل بسیار بالاتری هستند و تمایل به فروش بسیار بهتری نسبت به کلمات کلیدی عمومی دارند.

با استفاده از Ahrefs کلمات کلیدی مرتبط را تجزیه و تحلیل کنید

اگر می‌خواهید از یک کلمه کلیدی طولانی برای رسیدن به جذب پست خود استفاده کنید، ابتدا باید کمی تحقیق کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد، اما یکی از موارد مورد علاقه من Ahrefs است. این ابزار رایگان نیست، اما می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید که برای شروع کافی خواهد بود.

پس از ورود به برنامه، کلمه کلیدی عمومی خود را در قسمت جستجوی کلمات کلیدی تایپ کنید و روی دکمه جستجوی نارنجی کلیک کنید.

صفحه را به پایین اسکرول کنید تا «ایده‌های کلمه کلیدی» را ببینید. این مکان عالی برای یافتن انتخاب های عالی برای کلمات کلیدی لانگ تیل است.

عبارات کلیدی را در ابتدای مقاله قرار دهید

برای اطمینان از اینکه یک موتور جستجو متوجه شود محتوای شما در مورد چیست، باید چند بار کلمه کلیدی را در مقاله قرار دهید.

اما این ایده خوبی است که عبارات کلیدی را نیز مستقیماً به موضوع مرتبط هستند در ابتدای مقاله خود درج کنید تا نظر گوگل بیشتر به محتوای شما جلب شود.

یک توضیحات متا مفید بنویسید

هنگامی که شخصی محتوای شما را جستجو می کند، ابتدا توضیحات متا شما را می خواند. این قسمت کوتاهی است که گوگل در زیر هر نتیجه جستجو قرار می دهد. متنی را وارد کنید که مختصر است و خوانندگان را تشویق می کند تا برای خواندن کل مقاله روی آن کلیک کنند.

برای بهترین نتیجه، می‌توانید متنی کوتاه و توصیفی در این قسمت بنویسید تا افراد بیشتری را به خواندن متن شما سوق دهد.

تصاویری که اضافه می کنید را بهینه کنید

قبلاً اشاره کردم که شما قطعاً باید تصاویر زیادی ارائه دهید تا خوانندگان را با محتوای خود درگیر نگه دارید.اما یک مرحله دیگر برای استفاده از تصاویر وجود دارد: اطمینان از بهینه سازی آنها برای موتورهای جستجو.در حالی که الگوریتم‌های استفاده شده توسط گوگل و بینگ موثر هستند و هر روز بهتر می‌شوند، (هنوز) راهی برای این سایت‌ها برای درک آنچه در تصاویر شما وجود دارد، وجود ندارد.برای اینکه کار آن‌ها کمی آسان‌تر شود، آنها را با نام‌های مفید فایل تصویری و متن جایگزین (ALT) بهینه کنید.

باستفاده نکردن از این الگو باعث ایجاد شکست استراتژی سئو شما نمی شود، اما می توانید نسبت به رقبای خود پیشرفت خوبی داشته باشید.

مرحله ۴: روش های متقاعدسازی را به کار بگیرید

محتوایی که محصولی را می‌فروشد، محتوایی است که برای متقاعدکننده بودن طراحی شده است.به جای حدس زدن چه چیزی باعث می شود افراد پس از خواندن مقاله شما تمایل به خرید داشته باشند.

این کاری است که من انجام آن را توصیه می کنم، و اجرای آن چندان دشوار نیست.در اینجا چند راه برای متقاعد کردن بدون اینکه بیش از حد زورگو یا فروشنده به نظر برسید وجود دارد.

هنگامی که در محتوایی که می نویسید به محصول خود اشاره می کنید در واقع دارید تولید محتوا برای فروش بیشتر میکنید ، ایده خوبی است که برای نشان دادن به جامعه طرفداران برند خود، مدارک و تصاویر رضایت قابل قبول از سوی مشتریان را درج کنید.
مردم تمایل ندارند کورکورانه به تعریف و تمجید یک بازاریاب از محصول خود اعتماد کنند، بنابراین برای فروش بیشتر باید رضایت و نظرات مثبت دیگران را در محتوای خود بگنجانید.
شما می توانید همین کار را با گنجاندن نقل قول های مشتریان موفق یا مطالعات موفق خود انجام دهید.

با لحن دوستانه بنویسید

محتوا زمانی که سرگرم کننده و دوستانه باشد بهترین عملکرد را دارد. برای اطمینان از اینکه این کار را در محتوای خود انجام می دهید، سعی کنید با طعمی بنویسید که توصیف کننده برندی باشد که نمایندگی آن را ارائه می کنید.

هر کاری که می‌کنید، طوری ننویسید که هر کلمه‌ای توسط یک اتاق هیئت مدیره تأیید شده است. به دنبال سرگرمی و شادابی باشید و فروش بیشتری داشته باشید.نیازی به خوش مشربی بیش از اندازه نیست، اما جملات ساده و لحن معمولی برای تعامل بیشتر کاربران با شما معجزه می‌کنند.

موفقیت محصول خود را اثبات کنید

من اشاره کردم که باید موضوع خود را به طور کامل بررسی کنید و در صورت امکان نمودارها و داده هایی را ارائه دهید.

اما همیشه لازم نیست که شما در مورد موضوع در جای دیگر تحقیق کنید. گاهی اوقات، بهترین راه برای اثبات ادعاهای بازاریابی شما این است که آنها را در عمل با جزئیات نشان دهید.

اگر مطالعات موردی و راه‌های دیگری برای «اثبات» کردن درست بودن محتوای خود دارید، این موارد را در محتوایی که می‌نویسید بگنجانید تا نشان دهید که محصول شما یک سرمایه‌گذاری عالی است و خوب کار می‌کند.

با اقتدار بنویسید

مهم نیست که  یا محصول شما چقدر معتبر است، همیشه می‌توانید با درج نقل قول از افراد شناخته شده در صنعت که بیشتر از شما درباره یک موضوع می‌دانند، قدرت بیشتری به آن اضافه کنید.

قدرت عمل متقابل را به کار بگیرید

یکی از قوی‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای متقاعد کردن کسی برای انجام اقدام، استفاده از قانون عمل متقابل است.

این قانون بیان می‌کند که اگر در ابتدا به کسی لطفی کنید، به احتمال زیاد به شما لطفی می کند. همیشه در زندگی روزمره استفاده می شود.

این دلیلی است که به یک دوست کمک می‌کنید تا جابه‌جا شود یا انتظار دارید فروشگاهی که ۲۰ سال از آن خرید کرده‌اید با شما رفتار خوبی داشته باشد.

خوب، شما می توانید این کار را در محتوای خود نیز استفاده کنید. با ارائه رایگان چیزی، می توانید به خوانندگان احساس بدهی کوچکی نسبت به خودتان ایجاد کنید.

در وبلاگ Evernote، نویسندگان قالب‌های رایگانی را ارائه می‌کنند که خوانندگان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.این لطف کوچک باعث می شود که خوانندگان بعداً تمایل بیشتری به تجارت با شما داشته باشند. می‌توانید با ارائه قالب‌ها و دانلود رایگان بدون درخواست چیزی در ازای آن، همین اثر را به دست آورید.

یک صدای برند معتبر را نشان دهید

هر برندی صدایی دارد و استفاده از آن صدا بسیار تاثیر گذار است.برای اینکه از صدای خود به خوبی استفاده کنید، درک کنید که کسب و کار شما شما چه چیزی را نشان می دهد.این یک راه عالی برای تعامل واقعی خوانندگان با نام تجاری شماست، تشویق احساس مثبت نسبت به  کسب و کار شما و به دست آوردن فروش بیشتر است.

مرحله ۵: با یک تشویق به عمل پایان دهید

زمان آن فرا رسیده است که محتوایی را که برای تولید آن زحمت کشیده‌اید، به پایان برسانید.

اما نمی‌توانیم خواننده را بدون مرحله بعدی رها کنیم. تمام هدف از نوشتن محتوای شما فروش است، بنابراین بیایید از آنها بخواهیم که بخرند، درست است؟

در حالی که شما قطعاً می توانید در پایان محتوای خود بفروشید. اما بیشتر مشتریان قبل از اینکه به شما پول بدهند، باید چند بار در مورد برند شما اطلاعات کسب کنند.

بازاریابی محتوا به دنبال ایجاد روابط و ایجاد یک تصویر مثبت از نام تجاری شما است، بنابراین محتوا همیشه منجر به فروش مستقیم نمی شود.

در اینجا نحوه ایجاد تماس‌های متقاعدکننده برای اقدامی که باعث افزایش فروش در بلندمدت می‌شود، آورده شده است.

یک هویت برند بسازید

اولین و ساده‌ترین هدف محتوای شما این است که بر درک خواننده از برند شما تأثیر مثبت بگذارد.

انتظارات را بالا ببرید

اگر برای راه‌اندازی یک محصول (یا خط محصول) جدید کار می‌کنید، می‌توانید روی بازاریابی محتوایی خود حساب کنید تا برای چیزی که می‌خواهید اعلام کنید برای کاربران هیجان‌انگیزتر باشید

بسیاری از برندهای پوشاک و… از محتوا استفاده می کند تا مشتریان را تشویق کنند که در مورد خطوط تولید آینده و مارک های جدید در قفسه ها هیجان زده شوند.
می‌توانید این کار را برای راه‌اندازی محصولات آینده، به‌روزرسانی‌های ویژگی انجام دهید.

سرنخ های بیشتری ایجاد کنید

یکی از مهم‌ترین تبدیل‌ها در مسیر خواننده به مشتری، دریافت اطلاعات تماس از کسی است که محتوای شما را می‌خواند.
برای انجام مؤثر این کار، باید برای دریافت آدرس ایمیل در پایین مقاله خود یک پیشنهاد جذاب درست کنید. ارتقای محتوایی که به طور خاص برای جذابیت برای خوانندگان طراحی شده باشد، می تواند به خوبی برای دریافت ایمیل کاربران کار کند.

خوانندگان را تشویق کنید که محتوای شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند

گاهی اوقات، بهترین اقدام برای خواننده این است که مطالب خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.اگر در بازاری هستید که در آن بازاریابی بصری رونق زیادی دارد، یا یک نام تجاری شناخته شده دارید، این می تواند شکل موثری برای افزایش فروش با محتوای شما باشد.

یک رویداد پیش رو را تبلیغ کنید

اگر یک رویداد زنده دارید که می‌خواهید مشتریان را به آن سوق دهید، می‌توانید از قدرت محتوای خود برای تشویق فروش بلیط و شرکت‌کنندگان بیشتر استفاده کنید.

خوانندگان را تشویق کنید تا از محصول یا خدمات شما بیشتر استفاده کنند

فراخوان اقدام شما ممکن است تشویقی ظریف برای خواننده باشد تا به جای تماس مستقیم با مشتریان، بیشتر از محصول شما استفاده کنند.اگر محصولی دارید که از طریق خریدهای مکرر درآمد کسب می کند، این بهترین کارایی را دارد.

یک خواننده را به مشتری تبدیل کنید

در نهایت، و مستقیماً، می‌توانید به خواننده محصول خود را بفروشید .اگر فروشگاه اینترنتی دارید، موثرترین راه قراردادن محصولات مرتبط با موضوع مقاله برای فروش است که تاثیر بسیار زیادی در فروش محصولات شما دارد.

نتیجه گیری

مهم نیست که چه نوع محصول یا خدماتی را می خواهید بفروشید، می توانید برای کمک به افزایش درآمد و سود از بازاریابی محتوا استفاده کنید.

برای نوشتن یک مقاله با تعامل بالا، باید با نیازهای مخاطب شروع کنید. به چی اهمیت میدن؟ چالش ها و ناامیدی های آنها چیست؟

با در نظر گرفتن این موضوع، شما باید یک متن خیره کننده از محتوای یا کیفیت ایجاد کنید. هدف شما تولید محتوایی است که باعث افزایش سهم ترافیک ورودی سایت شما و افزایش فروش شود.

در حین اینکه محتوا را می نویسید، بهترین روش ها و راهکارها را برای سئو در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که در صفحه اول گوگل جایگاه خوبی کسب می کنید.

برای فروش بیشتر، تکنیک‌های متقاعدسازی را بیابید که به خوبی با محتوا مطابقت داشته باشد و در محتوا از آن ها استفاده کنید.

در نهایت، محتوای خود را با یک دعوت به عمل تاثیر گذار به پایان برسانید تا بیشترین میزان تبدیل و فروش را به دست آورید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.