شاخ مجازی

هرگز شاخ مجازی را با شاخ حیوانات اشتباه نگیرید ، زیرا این عبارت صفت جدیدی است که این روزها به زبان بسیاری از جوانان ، به ویژه علاقه مندان به برنامه اینستاگرام افتاده است!

شاخ مجازی به چه معناست؟

انگیزه اصلی این افراد جذب فالوئرهای واقعی است که می توان آنها را در پست ها و استوری هایی یافت که به راحتی آنها را نادیده میگیریم .

تبلیغات و دنبال کنندگان بیشتر نیز به معنای مخاطب بیشتر و همچنین سود بیشتر است ، بازاریابی به خودی خود حرکت بدی نیست.

بسیاری از وب سایت ها و مجلات زرد نیز قبل از هر چیز مبلغ خوبی را صرف می کنند تا تعداد قابل توجهی فالوور به دست آورند.

سپس شروع به ارسال پست می کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ، اما تفاوت زیادی بین شاخ های مجازی و بقیه وجود دارد که نظارت است.

یکی از مشکلات تبلیغات در رسانه های داخلی ایران ، مشکل تبلیغات برای هر محتوایی است ، در کل، محدودیت ها و عدم آزادی بسیار کمتری نسبت به رسانه های دیگر کشورها در ایران وجود دارد.
به عنوان مثال ، هر چیزی که برخلاف اسلام (الکل ، قمار ، …) یا از نظر اخلاقی مشکل ساز باشد ، سانسور می شود.
این یک بازار دست نخورده از محصولات یا خدمات ممنوعه تولید می کند و یک بازار داغ خوب برای تبلیغات صندوق مجازی ایجاد می کند.

راه حل دسترسی به آنها و همچنین تبلیغ برای انها چیست؟

برای درک این مطلب ، باید به نحوه گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان امروز توجه کنیم. تلگرام و اینستاگرام دو اپلیکشنی هستند که بخش زیادی از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان صرف ان می شود ، کافی است راه حلی پیدا کنید که بتواند این جمعیت را به یک پیج یا کانال جذب کند.
به این ترتیب ، برای سرگرمی مخاطب ، آنها به راحتی محصول یا خدمات خود را تبلیغ می کنند و مردم را به خرید تشویق می کنند.

شاخ یا پلنگ ؟!

از محبوب ترین اصطلاحاتی که برای شاخ مجازی استفاده می شود که در اینستاگرام همه گیر شده شاخ و پلنگ است و به هر دو جنس مونث و مذکر اشاره دارد.
زنانی در اینستاگرام ادعا می کنند که پلنگ هستند، اغلب عمل های زیبایی بی شماری دارند و توجه بسیاری را به خود جلب می کند ، به هیچ وجه قابل قیاس با زنان با چهره های طبیعی ایرانی نیست.

پلنگ ها و شاخ ها تفاوت خاصی ندارند و همزمان در حال پیشرفت هستند ، در برخی موارد ، آنها حتی پیشرو هستند .
این افراد سعی می کنند از جذابیت ظاهری و زن بودن خود نهایت استفاده را ببرند و با رقصیدن یا پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما جنس مخالف را مجذوب خود می کنند و به این ترتیب افزایش فالوور و لایک ها را برای آن ها در بر دارد .
همه به طریقی این کار را انجام می دهند ، یکی کلاس رقص دارد ، یکی سعی می کند با تمسخر جنس دیگر طرفداران خود را جذب کند ، و گاهی اوقات برخی از افراد از موضوعات روزمره خود استفاده می کنند.

به طور خلاصه ، همه سعی می کنند تعداد دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهند. داشتن تعداد زیادی فالوئر به هیچ وجه چیز بدی نیست و حتی می توانید بگویید که این یک راه هوشمندانه برای کسب درآمد است ، اما سوال اینجاست که به چه قیمتی!

زندگی خصوصی خود را به رخ دیگران بکشید ، حرکات بدون مسئولیت اخلاقی ، لباسی پوشیدنی که مورد تأیید جامعه نباشد و هزاران دروغ وترفند دیگر از جمله راه حل هایی است که در زندگی شاخ های مجازی استفاده می شود.

وقتی از کاربران اینستاگرام در مورد شاخ یا پلنگ ها بپرسید ، بی شک اکثر آنها میگویند که آنها افراد ثروتمند و بیکاری هستند که بی دلیل معروف شده اند .ولی این افراد بیکار نیستند.

هدف اصلی آنها کسب درآمد زیاد است!

بهترین راه برای کسب درآمد تبلیغات اینستاگرام است ، صفحاتی که فالوورهای زیادی دارند درآمد تبلیغاتی بسیار بالا و خوبی نیز دارند. آنها همچنین به طرق مختلف از جمله خرید دنبال کننده،فالوور بیشتر جذب می کنند.

در جامعه ی ما به دلیل وجود محدودیت ها و آزادی های بسیار کم ، اینستاگرام به یک محیط مناسب برای هر گونه تبلیغات تبدیل شده است. چرا شاخ ها از این فرصت استفاده نبرند.

این نوع افراد هر گونه تبلیغی از جمله فروش محصولات آرایشی و بهداشتی را در اینستاگرام تبلیغ می کنند .

به طور کلی ، هرچه تعداد پستهای بیشتری در اینستاگرام مشاهده شود ، ارزش بیشتری خواهند داشت و در صورت تبلیغاتی بودن ، قیمت آن پست افزایش می یابد.

به خاظر داشته باشید که با هر لایک ، نظر یا دیدن فیلم و عکس شاخ ها و پلنگ ها ، به انها کمک می کنید که یک قدم به مقصد نزدیک شود و به راحتی آنچه را که بدنبال آن است به دست آورد. این بدان معناست که افراد ساده لوح اغلب درگیر چنین قمار و تبلیغاتی می شوند.

شاخ ها چه چیزهایی را تبلیغ می کنند؟

قمار یکی از موارد پردرآمد و در عین حال پر مشکل جامعه است و نباید برای آن تبلیغ شود. قمار در فوتبال ، والیبال ، بازی های آنلاین و هزار چیز دیگر … فقط با کارت بانکی و خط اینترنت به راحتی قابل دستیابی است.

افرادی که علاقه ی شدید به دیده شدن دارند ، با آنهایی که عشق شهرت دارند برابرند ، و هدف آنها کسب درآمد است ، بااین حال، کاربران ناخودآگاه گول انها را میخورندو مدام این افراد را دنبال می کنند .

اما شاخ بودن فقط مختص این افراد نیست. افراد دیگری نیز هستند که در زمینه های مختلف دیگر مجازی فعالیت می کنند.

به عنوان مثال ، در زمینه طنز و سرگرمی یا ورزش ، که افراد زیادی هستند. این افراد در این زمینه ها نیز شناخته شده اند و به منظور ارتقاء بیشتر فعالیت های زیادی را در محیط مجازی انجام می دهند.

امروزه بازیکنان و ورزشکاران نیز از جمله افرادی هستند که زندگی باشکوه و لوکس انها موجب فاصله آنهااز طرفداران خود شده است ، و آنها هم از شاخ های مجازی شده اند.

نتیجه گیری :

صفحه های شاخ های اینستاگرام امروزه یکی از پر طرفدارترین صفحات در اینستاگرام است. فریبندگی این افراد و حواشی آنها در دنیای مجازی باعث افزایش فالوور صفحه آنها شده است. اینفلوئنسرها که به شاخ های اینستاگرام نیز معروف هستند .
با ترفند خاصی شهرت یافتند و به دلیل حجم بالای فالوئر صفحاتشان ،شاخ نامیده می شود.
اینفلوئنسرها با داشتن تعداد زیادی فالوور درآمد کسب می کنند و هرچه تعداد فالوئرهای آنها بیشتر باشد ، درآمد آنها هم بیشتر می شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.