سیستم مدیریت محتوای وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس

امروزه وردپرس یکی پر طرفدار ترین سیستم های مدیریت محتوا است که برای تولید و ساخت وب سایت های داینامیک کمک بسیار زیادی کرده است. شاید بهترین راهکار برای داشتن یک سایت شرکتی یا فروش محصولات آنلاین استفاده از وردپرس برای آماده شدن سریع وب سایت شما باشد.

وردپرس چیست ؟

در حال حاظر راه اندازی یک وب سایت پویا و با سرعت با نرم افزارهای مدیریت محتوا مثل وردپرس تبدیل به چند کلیک و چند ساعت آموزش شده است.

از بهترین ترین نرم افزارهای ایجاد و طراحی سایت ، سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی یک وب سایت پویا بسازید.
بدون شک وردپرس یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوا است ، در وردپرس می توانید در کوتاه ترین زمان مطالب سایت خود را منتشر کنید یا این قابلیت را دارد که در هر زمان مطالب را ویرایش و به روز رسانی کنید .

همان طور که اشاره کردیم در سال‌های اخیر وردپرس به یکی از پر هوادارترین سیستم‌های مدیریت محتوا تبدیل شده است و دلیل آن تنها سهولت و دوست داشتنی بودن این سیستم برای کاربران است.
وردپرس دارای یک محیط مدیریتی کاملا آسان اما قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد که از یک ویرایشگر سبک استفاده کنید و محتوای خود را به صورت حرفه‌ای مانند مایکروسافت ویرایش کنید.
با Drag & Drop، هر تصویری را که می خواهید برای استفاده از محتوای خود آپلود کنید، اندازه تصاویر خود را بدون نیاز به نرم افزارهای گرافیکی تغییر دهید و حتی ویژگی های بسیار خاصی را در سایت خود قرار بدهید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک فرم استخدام در سایت خود قرار دهید، نیازی به تماس با برنامه نویس ندارید تا یک فرم ساز برای شما برنامه ریزی کنید .
شما می توانید این فرم ها را با افزونه های رایگان وردپرس ایجاد و منتشر کنید و یا اگر می خواهید از جداول قیمت، معرفی و موارد مشابه در مطالب خود استفاده کنید، تنها با ایجاد و انتشار این جداول با چند کلیک می توانید از افزونه های رایگان بدون دانش فنی استفاده کنید.

خدمات پشتیبانی وردپرس

احتمالاً هر آنچه را که نیاز دارید می توانید از خدمات پشتیبانی وردپرس در مخزن پلاگین وردپرس دریافت کنید و بسیاری از این افزونه ها به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارند.
در وردپرس می توانید آمارگیر سایت خود را خودتان نصب کنید و با آمار بسیار دقیق کاربران خود را تحلیل کنید.

به علاوه شما به راحتی می توانید با استفاده از افزونه های رایگان وردپرس در زمینه سئو سایت خود را بهینه کنید تا نتیجه موتور جستجوی بهتری داشته باشید و به سایتی منحصر به فرد و پیروز در زمینه کسب و کار یا آموزشی خود تبدیل شوید.
از نظر فنی، نه تنها سئو عالی در وردپرس است، بلکه با افزونه ها، سیستم کش و سایر ویژگی ها، واقعاً یک سیستم تک و خاص از نظر سرعت و انعطاف پذیری است.

کدام سایت ها را می توان با وردپرس راه اندازی کرد؟

با وردپرس می توانید یک فروشگاه ایجاد کنید زیرا سایت های وبلاگی بوسیله ی چند کلیک آماده استفاده هستند.
سایت های شرکتی برای نمایش، ارتباط و حتی فروش سایت های آموزشی آنلاین با قابلیت افزودن چند رسانه ای.
دانلود سایت های خبری و اطلاعاتی و هر آنچه که نیاز دارید.
سیستم وردپرس اخیراً به قدری پیشرفت کرده است که حتی می توانید با افزونه های حرفه ای آن، محتوای خود را همزمان در شبکه های اجتماعی بگذارید.

در نهایت به فکر راه اندازی سایت با وردپرس باشید زیرا با وجود ارجاعات آموزشی رایگان و آنلاین وردپرس و امکان استفاده از میزبانی وب وردپرس با نصب رایگان وردپرس و ارائه خدمات پشتیبانی وردپرس به شما کمک می کند .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.