پینترست چیست

پینترست کلمه Pinterest از دو واژه pin به معنای سنجاق کردن و interest به معنای علاقه داشتن تشکیل شده است. این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد ، تعداد کاربران ثبت شده در ۳ ماه اول تقریبا ۳۰۰۰ نفر بود ، اما اکنون این شبکه اجتماعی ماهانه ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در زمینه ارسال عکس تغییر کرده است.

شما می توانید تعداد نامحدودی آلبوم با عناوین مختلف ایجاد کرده و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. می توانید عکس های مورد علاقه خود را سنجاق کنید.
در حقیقت ، پینترست مانند تابلویی از تصاویر مورد علاقه شما است. مانند در یخچال برخی از خانه ها است ، مملو از نظرات ، عکس ها و تصاویر،یادداشت ها، علاقه اعضای خانواده و… می باشد.

پینینگ در پینترست

سنجاق یا ping کردن در پینترست خیلی راحت است ، فقط تصویر و دسته و پین مورد نظر را انتخاب کنید. در واقع دکمه pin در پینترست شامل کارکردهایی مانند دکمه Like در فیس بوک و دکمه ۱+ در Google+ است.

کاربران از این دکمه برای به اشتراک گذاشتن علایق خود با دوستان خود استفاده می کنند ، بنابراین به بازاریابی آنلاین شما کمک می کند.

پینترست برای مشاغل

می توانید از این شبکه اجتماعی برای اهداف تبلیغاتی یا جذب بینندگان به سایت خود استفاده کنید.بی گمان ایده اصلی پینترست این است که همه مردم جهان را از طریق علایق خود به یکدیگر متصل کند.

پینترست به کاربران رویا هدیه می کند ، لباسی یا کفشی که دوست دارید بپوشید ، سفری که می خواهید ادامه دهید یا موتورسیکلتی یا ماشینی که می خواهید داشته باشید ، فروشندگان از این ایده ها به نحو احسنت استفاده می کنند.

آنها تصاویر جذابی از علایق کاربران پخش میکنند ، بنابراین رویاهای کاربران را به واقعیت تبدیل می کنند و همچنین آنها را از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل می کنند.

یکی از مهمترین مزایایی که هر کسب و کاری پس از پیوستن به این شبکه اجتماعی به دست می آورد ، افزایش بازدیدکنندگان وب سایت ، افزایش ترافیک وب سایت و در نتیجه بهبود تبلیغات وب سایت است.

این مقاله در صدد ارائه کامل شبکه اجتماعی پینترست و مزایای آن برای شما عزیزان بودیم. امیدواریم این مقاله مورد علاقه شما واقع شده باشد.

اکنون که با شبکه اجتماعی پینترست آشنا شدید ، پیشنهاد می کنم فعالیت خود را در شبکه بصری آغاز کنید.
اگر زمان یا تخصص لازم را در این شغل ندارید ، می توانید با مراجعه به صفحه مدیریت شبکه های اجتماعی از خدمات ما در این زمینه بهرمند شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.