مشاوره تبلیغات اینترنتی

ضرورت مشاوره تبلیغات اینترنتی را میتوان این گونه بیان کرد که اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید و قصد تبلیغات اینترنتی دارید این را بدانید که شما هم میتوانید به تنهایی ، بدون پرسیدن سوالی یا دریافت کمک به مقصدتان برسید.

البته وقتی این روش را برای خودتان در پیش می گیرید ، بی تردید با چالش هایی روبرو خواهید شد که هنوز تجربه نکرده اید و حل آنها نیاز به توجه ، زمان و تجربه شخصی شما دارد.

برخورد صاحبان برند با این مسائل بسیار معمولی است ، زیرا آنها بدون کمک وارد مکانی شده اند که اشتباهات زیادی را تجربه کردند.

برای جلوگیری از چنین مسائلی و صرفه جویی در وقت و هزینه خود ، قطعا توصیه می شود از تجربیات دیگران در زمینه هایی مختلف استفاده کنید.

در مورد تبلیغات و بازاریابی نیز همین امر صادق است.

در همان ابتدای کار وقتی از مشتریان خود می پرسیم که چرا فکر می کنند  ضرورت طراحی سایت برای کسب و کارشان الزامی است ، اغلب در پاسخ می گویند برخی از رقبای ما نیز وب سایت دارند! در حالی که نباید اینطور باشد .

مانند سایر روشهای تبلیغات و بازاریابی ، اگر از مشاوران مناسبی کمک بگیرید ، می توانید در زمان صرفه جویی کنید و صرفه جویی در وقت به معنای صرفه جویی در هزینه است.

مشاوره تبلیغات اینترنتی

مشاوران تبلیغاتی چگونگی وارد شدن در مسیر بازار را به شما نشان می دهند؟

اما چگونه سهم بازار را به دست آورید و آن را افزایش دهید؟

کجا تبلیغ کنید و چگونه خود را به مخاطب معرفی کنید؟؟

بهترین وسیله ارتباطی برای حضور برند شما چیست و در چه رویکردی باید خود را در این وسایل ارتباطی نشان دهیم؟؟

یک مشاور تبلیغاتی سعی دارد تا برند را از نظر معرفی و تبلیغ در مسیر صحیح قرار دهد.

در حال حاظر رقابت زیادی در مشاغل مختلف وجود دارد ،پس شما برای موفقیت در این بازار به مشاور تبلیغاتی نیاز دارید .

امتیازات داشتن مشاور تبلیغات 

وقتی وارد بازار تبلیغات شوید ، می بینید که انتقال به بازار شلوغ تبلیغاتی بسیار سخت و پیچیده است ، حتی برای یک پست ساده در اینستاگرام .

اگر اطلاعاتی در رابطه با نکات تبلیغاتی ندارید ، با تبلیغات برندتان را به خطر می اندازید.

در حقیقت یک مشاور تبلیغاتی شما را پشتیبانی می کند تا راهی را انتخاب کنید که به بهترین نحو ممکن خودتان را به مخاطب معرفی کنید .

بدون هیج شکی انتخاب مشاور بازاریابی کار بلد به تجارت شما کمک بسزایی می کند .

مشاور تبلیغات روش تبلیغات را از منظر تجربی و علمی بررسی می کند و به شما کمک می کند تا در تبلیغات درست پیش بروید و برند خود را با بهترین رویکرد و بدون ایراد ارائه دهید.

تفاوت مشاوره تبلیغاتی و مشاوره بازاریابی در چیست ؟

مشاور بازاریابی نحوه ظاهر شدن در رسانه ها و فروش را تعیین می کند ، در صورتی که مشاور تبلیغات روش های تبلیغاتی را در رسانه های منتخب وارسی می کند.

مشاور بازاریابی نوع حضور شما در رسانه ها را تجزیه و تحلیل و تعیین می کند ، اما مشاور تبلیغاتی روش ها و شکل تبلیغات را بررسی می کند.

به چه علت با مشاور تبلیغاتی همکاری می کنیم؟

بی شک موفقیت یا شکست هر دو به یک اندازه مشکل است. در شرکتها و برندهای بزرگ همکاری با  یک شخص به عنوان مشاور تبلیغاتی بسیار مهم است.

هرچند توجه به این نکته نیز کم اهمیت نیست که وجود یک مشاور تبلیغاتی شما را در تبلیغات و تبلیغ برندتان موفق نمی کند و عوامل دیگری نیز بر آن تأثیر می گذارند.

ارزش داشتن یک مشاور تبلیغاتی زمانی مشخص می شود که با ایده تبلیغات دقیق و هدفمند آشنا باشیم.

مفهوم تبلیغات هدفمند چیست ؟

تبلیغات راهی مناسب برای ارائه و انتقال پیام برند به مخاطبان است تا پیام برند در کوتاه ترین زمان منتقل شود.

تبلیغات با برنامه ی مشخص به این معنی است که وسایل ارتباطی باید توسط مشاور بازاریابی تعیین شود و مشاور تبلیغاتی تلاش کند روش و رویکرد مناسب ابزارهای رسانه ای و شکل حضور رسانه ای را تعیین کند.

حالا اهمیت استفاده از مشاوران تبلیغات و بازاریابی بیشتر برایتان قابل درک است.

اثر گذاری مشاور تبلیغات برای برند 

آیا تصمیم گرفته اید با برنامه ریزی پیش بروید! دستیابی به موفقیت تنها از طریق برنامه ریزی و موفقیت در تبلیغات غیر معمول نیست و موفقیت در تبلیغات مستلزم یک برنامه تبلیغاتی جامع است و نوشتن یک برنامه جامع کار یک تیم مجرب و مشاوران است.

به طور حتم این جمله ای است که بارها شنیده اید که تبلیغ کردن یک سرمایه گذاری است. بزرگترین برندهای ایرانی در تبلیغات مثل میهن و چی توز را ببینید آنها مشتریان زیادی دارند ،پس چرا هر روز به دنبال تبلیغات بودند؟!

پاسخ واضح است به این دلیل که آنها برای مشتریان آینده خود تبلیغ می کنند ، این به معنااست که ان ها به فکر سرمایه گذاری در آینده ی برندشان هستند .

اغلب شرکت های بزرگ از تیم های تبلیغاتی و مشاوران برای پیش برد اهداف خود استفاده می کنند. البته شما با یک برند کوچک از این قاعده مستثنی نیستید و به مشاوره تبلیغاتی نیاز دارید .

تنها مشاور تبلیغاتی قادر است راه درست و مناسب را به شما نشان می دهد :
مشاور بازاریابی در اولین گام تعیین می کند که رسانه های تجاری برای حضور در چه رسانه ای باید ظاهر شوند.

در مرحله بعدی ، یک مشاور تبلیغاتی خبره، قبل از اینکه نگرش و ذهنیت مدیران برند بر او تأثیر بگذارد ، با توجه به داده ها و مخاطبین یک مارک تجاری ، باید برنامه ریزی کند که چه روش و روشی می تواند بر مخاطبان تأثیر می گذارد.

برنامه تبلیغاتی یک مشاور مانند نسخه پزشک برای یک بیمار است ، بدین معنا که اکثر مشاوران تبلیغات و بازاریابی مسیری را تعیین می کنند که ممکن است برای کارفرمایان مناسب یا خوشایند نباشد. اما همیشه بهتر است به مشاور تبلیغات و بازاریابی خود گوش دهید و به او اعتماد کنید.

وظیفه ی مشاور تبلیغات و بازاریابی چیست ؟

یک مشاور تبلیغاتی وظایف مهم زیر را بر عهده دارد:

۱.آشنایی کامل با موضوع و صنعت برند و تهیه گزارشات از همان صنعت.

۲.اندازه بازار و سهم رقبای اصلی را به دست آورید.

۳.آشنایی کامل با نام تجاری ، پتانسیل ها و ضعف ها.

۴.تبلیغات مارک را بررسی و نمایش دهید و امتیاز مثبت و منفی بگیرید.

۵.شناسایی هدف توسط مشاوران بازاریابی مشاور رسانه.

۶.از ایده های تبلیغاتی برای ارائه و انتقال پیام برند به مخاطب استفاده کنید.

۷.یک طرح تبلیغاتی برای حضور دقیق نام تجاری در رسانه منتخب ایجاد کنید و برنامه ریزی تبلیغات باید بر اساس بودجه مورد تأیید صاحبان برند باشد.

۸.با توجه به برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی ، روند رو به رشد برند را پیش بینی کنید.

۹.گزارش روند اجرا شده و در هر زمان آن را تعمیر و بهبود دهید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.