مدیر عامل JAN3 می گوید: ساخت شهر بیتکوین ۱۰ سال طول می کشد!

در مصاحبه اخیر، سامسون مو، مدیرعامل Pixelmatic و JAN3، تخمین زد که ساخت بیتکوین سیتی ۱۰ سال طول خواهد کشید. ساخت بیتکوین سیتی یکی از پروژه های شاخص نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور است که معتقد است این نوآوری باعث جذب سرمایه گذاران برای اقامت و اسکان در السالوادور می شود. شرکت Moe، JAN3، یادداشت تفاهمی با کشور دوستدار رمزارز برای ایجاد زیر ساخت دیجیتال خود برای بیتکوین سیتی در نوامبر گذشته امضا کرد. Mow توضیح داد: «بیتکوین سیتی را به عنوان یک منطقه اقتصادی خاص در ابتدا آسان تر از مکانی با ساختمان ها می توان زمینه سازی کرد، زیرا بعدا به وجود خواهد آمد.

“شما بیتکوین هایی خواهید داشت که سعی در مهاجرت یا درخواست شهروندی دارند، و آن ها مدارک و همه این موارد را آپلود می کنند. بسیار مهم است که یک سیستم و پلتفرم بسیار امن باشد.”

در ژوئن ۲۰۲۱، السالوادور قانونی را تصویب کرد که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در این کشور می پذیرد و اولین کشوری است که این کار را انجام می دهد. اما در سپتامبر همان سال، هزاران نفر به این قانون اعتراض کردند، زیرا می‌ ترسیدند معرفی این ارز دیجیتال منجر به بی‌ ثباتی در کشور آمریکای مرکزی شود. با این وجود، این کشور بعدا یک بانک رمزنگاری به نام Chivo راه اندازی کرد تا به شهروندان امکان خرید و مبادله ارزهای دیجیتال را بدهد. در اول جولای، رئیس جمهور این کشور ۸۰ بیت کوین را به قیمت ۱۹۰۰۰ دلار خریداری کرد که بالغ بر ۱.۵۲ میلیون دلار است.

بیت کوین