چه کارهایی باعث اعتماد بیشتر گوگل به سایت ما میشود؟

چه کارهایی باعث اعتماد بیشتر گوگل به سایت ما میشود؟

با اعتماد بیشتر گوگل به سایت شما مرور زمان ترافیک و رودی های سایت هم افزایش پیدا می کند. به همین خاطر است که هر چه سایت شما از نظر گوگل اعتبار بالاتری داشته باشد جایگاه و رتبه بهتری در این موتور جستجو دارد و روز به روز ترافیک ورودی سایت شما از گوگل بیشتر بیشتر می شود.

یک هاست پایدار برای میزبانی سایت انتخاب کنید.

یکی از مهمترین نکاتی که باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما می شود هاست شما می باشد.

سعی کنید از سرویس دهنده های هاستینگ معتبر و پایدار برای میزبانی استفاده کنید که همیشه سایتتون بالا باشه وحتی برای دقایقی هم از دسترس خارج نشود.

بالا بودن سایت برای گوگل مهم بوده است و این موضوع یکی از پارامترهای گوگل برای تصمیم گیری گوگل برای جایگاه سایت شما در نتایج گوگل است.

    جهت مشاوره برای داشتن یک سایت با سئو حرفه ای با ما تماس بگیرید.   

      ۰۹۳۹-۹۹۰۶۷۷۶   پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان    

مدت زمان اعتبار دامنه

منظور از اعتبار دامنه نام دامنه نیست بلکه منظور مدت انقضای دامنه است. هرچه اعتبار دامنه شما بیشتر باشد یعنی  دامنه را برای سال های بیشتر تمدید کرده باشید اعتبار دامنه شما بیشتر خواهد بود. مثلا برای گوگل دامنه های ۵ ساله از اعتبار بالاتری برخوردار هستند گوگل به دامنه های که مدت زما بالایی اعتبار دارند نگاه ویژه ای دارد و حس می کند که برنامه بلند مدتی برای کار خود دارند.

سرعت بارگذاری سایت

سرعت بارگذاری سایت یکی از مهمترین پارامترهای گوگل می باشد. سعی کنید پس از طراحی سایت همیشه سرعت بارگذاری سایت را بررسی کنید و از تکنیک های بیان شده در مقاله تکنیک های ضروری افزایش سرعت سایت  استفاده کنید.

پایین بودن سرعت باعث خستگی و بی حوصلگی کاربران  می شود و آن ها تصمیم میگیرند از سایت شما خارج شوند و گوگل متوجه این موضوع میشود.

لینک های داخلی و خارجی با کیفیت

منظم بودن لینک های داخل صفحات وب سایت برای گوگل پر اهمیت است ، تلاش کنید کلمات مرتبط با وب سایتتان به صفحات یک دیگر لینک  دهید.

اگر از سایت های دیگر لینک میگیرد حتمادقت کنید که لینک های آن ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند. تلاش کنید بیشتر از سایت های مرتبط با موضوع کاری خودتوون از طریق انتشار مقاله در سایت های دیگر بک لینک فالو بگیرید و کمتر از سایت های که بک لینک نوفالو می دهند لینک دریافت کنید.

مطالب سایتتان را مرتبا بروزرسانی کنید.

شما بایستی علاوه بر بهینه سازی سایت و سئو برای گوگل سعی نمایید در بازه زمانی مشخص محتوای سایت را بروزرسانی کنید.

برای مثال اگر هر  ۲ روز یک بار راس ساعت ۴ عصر مقاله ای در سایت منتشر می کنید . این روند را تکرار کنید. یا مثلا اگر شنبه ها زمان انتشار ویدئو آموزشی در سایت شماست در همین زمان منتشر کنید.

منظم بودن در انتشار مطالب سایت علاوه بر جلب اعتماد گوگل انگیزه کاربران برای مراجعه به سایت شما و افزایش ترافیک سایت شما را بیشتر می کند.

از پروتکل  SSL استفاده کنید.

امنیت سایت یکی از مهمترین پارامترهای گوگل می باشد که باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما می شود.

گوگل به امنیت کاربرانش اهمیت میدهد و دوست دارد سایت ها از پروتکل SSL استفاده کنند.تا کاربران بیشتر به سمت سایت های آن ها سرازیر کند.

در شبکه های اجتماعی فعال باشید.

منظورم از فعال بودن در شبکه های اجتماعی این نیست که در هر شبکه اجتماعی فقط ثبت نام کنید و عضو شوید و فعالیتی نداشته باشید.

شبکه اجتماعی مانند لینکدین ، فیس بوک و اینستاگرام و… کمک بسیاری زیادی  میتوانند به رشد شما در این حوزه کنند.

بایستی هر موقع که پستی را در سایت خودتون منتشر می کنید آن را در سایر شبکه های اجتماعی نیز منتشر کنید.

قطعا بهتر خواهد بود که پست های متفاوتی از نظر محتوا را منتشر کنید. بایستی این نکته را بداند که اولا بهتر است در همه شبکه های اجتماعی یک نام یکسان فعالیت کنید و ثانیا عنوان پست های که در هر شبکه اجتماعی قرار میدهید باهم فرق داشته باشد و وجود لینک و آیکن های شبکه های اجتماعی در صفحه اول سایت ضرروی است.

اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ بیگی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.