تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی

وقتی صحبت از طراحی وب می شود ، ممکن است سولات زیادی در مورد تفاوت بین طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شخصی برایتان پیش اید .

در این مقاله همینوطور به طراحی سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی هم اشاره ای خواهیم داشت مسئله ی مهم این است که چه چیزی یک سایت اختصاصی را برتر از یک سایت نیمه خصوصی می کند.

سوالاتی از قبیل “آیا می توان سایت های نیمه اختصاصی را در لیست سایت های برتر به عنوان سایت اختصاصی گنجاند؟”

با توجه به شغلی که داریم ، چه نوع سایتی برای ما مناسب است؟

این ها معمولاً اولین سوال هایی هستن که هر فردی در همان ابتدای کار و قبل از اقدام به طراحی سایت از کارشناسان شرکت های حرفه ای طراحی وب سایت می پرسد.

در این مقاله به تک تک این سوالات با توضیحی جامع پاسخ می دهیم .

ابتدا باید تفاوتهای بین سایت خصوصی ، شرکتی و فروشگاهی را بدانید. در زیر تفاوت بین این سایت ها را با تعریف هر یک از این موارد برای شما توضیح داده می شود .

ویژگی های طراحی سایت شخصی ، فروشگاهی و شرکتی

طراحی سایت شخصی

سایت های شخصی و خصوصی سایت هایی هستند که برای معرفی شخص خاصی طراحی شده اند . وب سایت های از این نوع معمولاً دارای رزومه شخصی ، عکس ، نمونه کارها در زمینه های مختلف است و امکان بر قراری ارتباط از طریق تماس را به کاربران میدهد .

به طور پیش فرض ، در قسمت تماس با من ، قسمتی برای وارد کردن ایمیل ، نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماسی وجود دارد که بازدیدکننده سایت می تواند با وارد کردن این اطلاعات با مدیر وب سایت با آنها تماس و ارتباط بگیرد. سایت های شخصی دارای ویژگی های اضافی و متمایزی است که در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

طراحی سایت شرکتی

غالبا سایتهای شرکتی برای ارائه محصولات و خدمات استفاده می شوند. درسایت های شرکتی ، هدف فروش محصولات و خدمات نیست بلکه فقط به نمایش و معرفی آن می پردازند همچنین اتصال به درگاه بانکی از ویژگی های وب سایت های شرکتی نیست.

در این دسته سایت ها ، معمولاً خدمات و محصولات شرکت ، نمونه کارها و گالری ها را مشاهده می کنید.مهمترین بخش های سایت شرکتی ، بخش “درباره ما” است که رزومه ی شرکت در آن دیده می شود . شرکت ها می توانند با توجه به نیاز خود تسهیلات خود را به این بخش اضافه کنند.

طراحی سایت فروشگاهی

تقریباً کاملترین نوع سایت ، سایت فروشگاهی است که علاوه بر امکانات استاندارد مانند گالری محصولات و خدمات ، درباره ما ، تماس با ما و اخبار ، شما می توانید به درگاه بانکی متصل شوید و محصولات و خدمات خود را بفروشید.مشتریان بسته به نوع نیاز خودشان می توانند از خدمات ویژه ای مانند باشگاه مشتریان و تخفیف و … استفاده کنند.

تا این مرحله می توانید با توجه به نیازهای اولیه خود نوع سایت خود را تعیین کرده و با پرداخت هزینه مناسب به نتیجه دلخواهتان برسید.
در ادامه به تفاوت بین سایت خصوصی و سایت نیمه خصوصی می پردازیم .

سایت های اختصاصی

سایت های اختصاصی سایت هایی هستند که قبل از شروع کد نویسی به صورت گرافیکی طراحی شده اند و کارفرما می تواند تمام جزئیات سایت را بی واسطه بررسی کند حتی با طراح گرافیک مجموعه تماس گرفته تا طراحی مد نظرش را به دست اورد و پس از تأیید طرح توسط خود کارفرما ، پروژه وارد مرحله کد گذاری می شود.
قیمت طراحی سایت در واقع هزینه‌ای است که در بازه زمانی کوتاه به شما باز می‌گردد پس بهتر است با یک انتخاب مناسب سال‌ها کسب وکار اینترنتی خود را بیمه کنید.

سایت های نیمه خصوصی

در حالی که در سایت های نیمه اختصاصی ، طراحی بر اساس الگویی از پیش فرض طراحی شده است و کار فرما هیچ گونه نمی تواند همه ی جزئیات را به سلیقه ی خود تغییر بدهد.

در این نوع قرارداد ها ، پس از گفتگوی کلی با کارفرما ، تعدادی طرح مرتبط به نوع کار ارسال می شود. کارفرما می تواند با انتخاب طرح مورد نظر و همچنین ارسال رنگ و لوگوی شرکت به طرح مورد نظرش برسد.

سایت های نیمه خصوصی نیز می توانند عملکرد خوب و قابل توجهی داشته باشند. فقط به خاطر داشته باشید اگر به فکرو علاقه مند به ارتقاء و توسعه بخشیدن وب سایت خود در آینده هستید ، بهتر است از طرح های خصوصی استفاده کنید.

در بیشتر موارد امکان تغیرزیاد در سایت های نیمه اختصاصی وجود ندارد و می تواند برای فرد در آینده مشکل ساز باشد. در برخی موارد ، صاحبان سایت باید هزینه بیشتری برای طراحی مجدد سایت مورد علاقه شان بپردازند. قیمت طراحی وب در واقع هزینه ای است که در مدت زمان کوتاهی به شما بازگردانده می شود ، بنابربا یک انتخاب عاقلانه مشاغل آنلاین خود را سال ها با بیمه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.