قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت یکی از مهمترین معیارها برای کلیه صاحبین کسب و کارها می باشد به خودی خود طراحی وب سایت خود ارزان ترین گزینه برای داشتن یک کسب و کار فعال در فضای اینترنت است.

هزینه می تواند از ۵۰۰ هزارتومان تا ۱۰۰ میلیون تومان یا بیشتر باشد.

به هر میزان که سایت شما پیچیده تر و نیاز به فعالیت برنامه نویسی بیشتری داشته باشد هزینه های طراحی سایت افزایش بیشتری دارد.

    جهت مشاوره برای طراحی سایت حرفه ای  با ما تماس بگیرید.   

      ۰۹۳۹-۹۹۰۶۷۷۶   پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان    

قیمت طراحی سایت جدید شما چقدر خواهد بود؟

وب سایت شما مهم ترین ابزار فروش و بازاریابی است که دارید.

در واقع وب سایت یک کسب و کار مرکز استراتژی بازاریابی آن در اینترنت است و مهمترین ابزاری است که مشتریان بالقوه یک کسب و کار می خواهند قبل از خرید یا حتی صحبت با یک فرد متخصص آن را بررسی کنند.

طبیعی است در محیط کسب و کار اینترنتی ، اگر می‌خواهیم از رقبای خود متمایز شویم، ما مجبور هستیم رفتار حرفه ای خود را ارتقا دهیم و به خصوصیت ها و ویژگی هایی در طراحی سایت توجه کنیم که بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان ما در فضای اینترنت باشد.

قیمت طراحی سایت می تواند بسیار متفاوت باشد قیمت طراحی سایت با وردپرس با قالب آماده از چند صد هزارتومان در صورتی که خودتان تخصص انجام را داشته باشید و قیمت طراحی سایت اختصاصی  میلیون ها تومان برای طراحی و برنامه  نویسی یک وب سایت پیشرفته و سفارشی میتوان در نظر گرفت.

از آنجایی که کسب‌وکارها اغلب نمی‌دانند چقدر باید برای طراحی سایت بپردازند و برای هزینه پرداختی چه انتظاری داشته باشند، تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه به این سؤال پاسخ دهیم.

مانند هر چیز دیگری، قیمت طراحی سایت نیز تا حد زیادی به نسبت عرضه و تقاضا کاهش می یابد. زمانی که اینترنت هنوز نسبتاً جدید بود، کسب‌وکارها نمی‌دانستند که یک وب‌سایت واقعاً چقدر ارزشمند است، بنابراین حاضر به پرداخت هزینه‌های زیادی نبودند.

امروزه، یک وب سایت یکی از اولین نیازمندی هایی است که یک کسب و کار هنگام برنامه ریزی برای  شروع به کار خود به آن می پردازد. در واقع، بسیاری از کارآفرینان، نام‌های تجاری بالقوه خود را بر اساس دامنه‌های موجود محدود می‌کنند البته افزایش تقاضا تنها فاکتور قیمت طراحی سایت نیست.

امروزه وب سایت ها باید پیشرفته تر باشند

با گذشت زمان، طراحان وب تکنیک های خود را بهبود دادند و به ابزارهای بسیار بهتری دسترسی پیدا کرده اند. از یک طرف، ساخت یک وب سایت با ظاهر مناسب توسط یک طراح سایت حرفه ای  آسان تر از همیشه است. از سوی دیگر، ساختن یک وب سایت واقعا درجه یک و حرفه ای نیاز به کار و صرف زمان بیشتری دارد.

چشم انداز دنیای دیجیتال به سرعت در حال تغییر است  حتی بیشتر از دهه های اول آشنایی کاربران با اینترنت است .

برای مثال، تا سال ۲۰۱۵ بود که گوگل اعلام کرد که الگوریتم‌های جستجوی آن‌ها به وب‌سایت‌های سازگار با موبایل ( ریسپانسیو یا واکنشگرا ) ترجیح داده می‌شوند، قبل از این تصمیم گوگل طراحان سایت حرفه ای  اهمیت آن را از حدود سال ۲۰۰۹ بیان می کردند آن‌ها می‌دانستند که نه تنها کسب‌وکارها باید تجربه کاربری بهتری ارائه دهند، بلکه در نهایت گوگل استانداردهایش را با توجه به رشد رفتار خریداران تلفن همراه افزایش می‌دهد.

طبیعتا درآن سال ها، طراحی سایت واکنشگرا دشوارتر از امروز بود، و اجتناب از آن برای طراحان (و برای مشتریان ارزان‌تر) آسان‌تر بود.

در دنیای امروز، اگر وب سایت شما شامل بهینه سازی موبایل نباشد، گوگل شما را به خاطر آن جریمه خواهد کرد.

اکنون وب‌سایت‌ها همچنین دارای قابلیت چت زنده هستند تا کاربران بتوانند فوراً با کسب و کار شما در تماس باشند، ابزارهای مختلفی برای نشان دادن خدمات و محصولات مناسب برای حل مشکلاتشان و سریع ترین رسیدن به نتیجه در اختیارشان قرار میگیرد ، در واقع باید بگوییم رضایت کاربران و حفظ زمان کاربران مهمترین هدف هم برای کارفرما و هم برای طراح سایت است.

در نتیجه نه تنها عملکرد تغییر کرده است، بلکه الزامات برای داشتن یک وب سایت بهینه شده دقیق تر شده است. تمرکز بر سرعت صفحه، قابلیت دسترسی و تجربه کاربر مهمتر از همیشه است.

همه این عوامل می توانند بر قیمت طراحی سایت شما تأثیر بگذارند و باعث افزایش و کاهش قیمت طراحی سایت شما شوند.

در ادامه  این مقاله، سه روش از محبوب‌ترین روش‌ها را بررسی می‌کنیم: ساختن وب‌سایت خود با یک ابزار آنلاین، استخدام یک فریلنسر یا استخدام یک آژانس طراحی سایت .

استخدام فریلنسر برای طراحی سایت

استخدام یک طراح سایت آزاد برای صاحبین کسب و کارها بسیار کار سخت و پیچیده ای است. فریلنسرها سطوح مختلفی از استعداد را دارند و بر اساس آن هزینه دریافت می کنند.

بسته به اهدافتان، می‌توانید فریلنسری پیدا کنید که برای یک وب‌سایت ساده ازساعتی ۵۰ هزارتومان تا ۱۰۰ هزارتومان و برای یک وب‌سایت بزرگ‌تر از ساعتی ۱۵۰ تا بیش از ۴۰۰ هزارتومان به بالا دریافت کند .

بسته به تجربه فریلنسر و جزئیات پروژه شما،معمولا قیمت ها اعلامی از سوی فریلنسرها متفاوت خواهند بود و قیمت طراحی سایت مورد نظر شما نیز متفاوت از سوی آن ها برآورد می شود.

برای مثال، اگر فریلنسر شما فوق‌العاده با استعداد است و می‌تواند برای شما قابلیت های حرفه ای خلق کند قطعا هزینه‌های شما بیشتر از همکاری با یک طراح سایت با توانمندی های پایین تر است که میتواند یکسری کارهای روتین را فقط انجام دهد.

هنگامی که با یک طراح سایت فریلنسر کار می کنید، احتمالاً می توانید انتظار دیزاینی را داشته باشید که خوب به نظر برسد و بدون هیچ عیب و ایرادی به خوبی عمل کند. آنها احتمالاً ایده‌های شما را می‌پذیرند، چند ماکت ارائه می‌کنند تا بیشتر با سلیقه و نظرات شما آشنا شوند، و سپس آن‌هایی را که شما بیشتر دوست دارید، خلق می‌کنند.

در بیشتر موارد، طراح فریلنسر در درجه اول بر ارائه جذابیت زیبایی شناختی و نظراتی که به آنها توضیح می‌دهید تمرکز می‌کند و در عین حال ویژگی‌های خاصی را برای بهبود تجربه کاربر خودش به شما پیشنهاد می‌دهد.

با این حال، بزرگترین نقطه ضعف در هنگام کار با فریلنسرها این است که فریلنسرها تمایل بیشتری به دریافت پروژه های مختلف دارند. اگر آنها همه کارها را خودشان به تنهایی انجام دهند یا در حال انجام چندین پروژه باشند، ممکن است این پروژه بسیار بیشتر طول بکشد، و ممکن است خلاقیت زیادی خارج از دانش طراحی و توسعه خود ارائه ندهند.

قیمت طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت

گزینه دیگر همکاری با یک آژانس یا شرکت طراحی سایت است که به شما امکان می دهد به تیمی از متخصصان باتجربه دسترسی داشته باشید که احتمالاً در مورد اهدافی مانند اهداف شما و طراحی سایت مشابه هدف شما تجربه دارند. با این حال، همانطور که انتظار دارید، طراحی سایت توسط یک شرکت طراحی سایت بیشترین هزینه را دارد.

قیمت طراحی سایت ساده تر بسته به اندازه سایت می تواند چند میلیون تومان هزینه داشته باشد، در حالی که وب سایت هایی با تعداد صفحات بزرگ، عملکرد سفارشی و نیازهای منحصر به فرد بیشتر می توانند هزینه داشته باشند.

این ممکن است در مقایسه با گزینه‌های قبلی نامناسب به نظر برسد، اما کار با یک مجموعه بسیار فراتر از طراحی سطحی است. شرکت طراحی سایت زمان زیادی را صرف محتوا، تجربه کاربری، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و هر چیز دیگری می‌کنند که وب‌سایت شما را به یک دارایی با ارزش برای  دستیابی به اهدافتان تبدیل می‌کند.

چیزی که یک شرکت طراحی سایت را از اکثر طراحان وب آزاد متمایز می کند، میزان استراتژی است که برای ساختن یک سایت و وب اپلیکیشن قدرتمند و مؤثر برای کسب و کار شما استفاده می شود است.

یک شرکت طراحی سایت با شما همکاری می کند تا معماری نقشه سایت شما را ترسیم کند تا بتوانید ساختار وب سایت خود و اینکه کاربران چگونه از طریق آن به سمت اهداف خود حرکت می کنند، درک کنید.

آن‌ها همچنین به داده‌های تاریخی شما نگاه می‌کنند تا توصیه‌هایی در مورد اینکه چه چیزی برای کاربران خاص شما بهترین کارآیی را دارد ارائه می‌کنند – همه با هدف حذف اصطکاک بین کسب و کار شما و کاربر است.

شما به طیف وسیعی از متخصصان دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند از سال‌ها تجربه ترکیب خود در طراحی، توسعه، استراتژی، محتوا، آزمایش و موارد دیگر بهره ببرند، نه فقط یک منبع محدود و منفرد.

اگر بودجه ای برای صرف هزینه با یک شرکت طراحی سایت معتبر را دارید، ارزش وقت گذاشتن را دارد تا با برخی از آنها صحبت کنید تا ببینید چه گزینه هایی در دسترس دارید.

بهبود مستمر از طریق طراحی مبتنی بر رشد

طراحی سایت یا راه اندازی مجدد طراحی سایت شما، اگرچه دلیلی برای پیشرفت کسب و کار شما در فضای اینترنت است،  امابه این معنا نیست که باید هزینه های بسیار زیاد و سرسام آوری انجام دهید تا به هدف خود برسید ، این دلیل دیگری برای در نظر گرفتن یک آژانس دجیتال مارکتینگ طراحی سایت است است که براساس طراحی مبتنی بر رشد به آنها دسترسی دارید .

طراحی مبتنی بر رشد یک فرآیند طراحی مجدد وب سایت است که به شما کمک می کند تا با استفاده از داده های کاربر برای کمک به بهبود سفر کاربر به صروت منظم وب سایت قوی تری ایجاد کنید.

درست همانطور که یک گیاه برای رشد و شکوفایی نیاز به آب، نور، مراقبت و توجه دارد، وب سایت شما نیز به همین صورت است. هم برای منعکس کردن تغییرات در کسب و کار شما و هم برای پاسخگویی به نیازهای در حال تحول خریدار شما باید نظارت شود، به طور منظم به روز شود و دوباره کالیبره شود.

من می دانم که به چه فکر می کنید، “این گران به نظر می رسد” و بله، سرمایه گذاری برای بهبود مستمر وب سایت شما وجود دارد.

بسته به میزان انگیره شما و میزان تمرکزی که مایل به انجام تحقیقات و به روز رسانی هستید اهمیت این موضوع نیز بیشتر می شود.

به طور ماهانه شما با تیم آژانس کار می کنید تا بزرگترین زمینه ها را برای بهبود در سایت خود بر اساس داده های کاربر شناسایی کنید، آزمایش ها و آزمایش هایی را برای به دست آوردن نتایج بهتر برنامه ریزی کنید، و از طریق طراحی، کپی و تغییرات UX در میان موارد دیگر، آنها را اجرا کنید.

این یک فرآیند خلاقانه است است که تیم شما را قادر می‌سازد تا به نقشه راه مواردی که باید روی آنها کار شود اضافه کند و آن را بر اساس آنچه که بیشترین پیشرفت را برای کاربر و معیارها به همراه دارد، اولویت‌بندی کند.

محتوا چه تاثیری بر قیمت طراحی سایت شما دارد؟

محتوا یکی از مهمترین بخش های مهم در طراحی سایت شماست.

این چیزی است که سایت شما را در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند، کاربر شما را وادار می کند تا اقدامی انجام دهد، و شرکت شما را به عنوان یک رهبر فکری و متخصصی که خریداران باید به آن اعتماد کنند، معرفی می کند.

در ابتدایی ترین سطح، وب سایت شما برای ارتباط با مشتریان احتمالی شما و متقاعد کردن آنها برای خرید آنچه شما ارائه می دهید وجود دارد. تا زمانی که نوع خاصی از خدمات طراحی را بفروشید، هیچ کس متقاعد نخواهد شد که صرفاً بر اساس طرح شما خرید کند در واقع این محتوا است که ارزش پیشنهادی شما را ارائه می دهد.

همچنین یکی از جنبه‌های زمان‌بر برای رشد سایت است.

برای مقابله با آن، به‌طور ایده‌آل توصیه می‌کنیم که به جای طراحی وب‌سایت خود و پر کردن محتوای کپی شده ، از رویکرد تولید محتوای با کیفیت استفاده کنید، جایی که وب‌سایت خود را بر اساس محتوای خود ایجاد می‌کنید قطعا نتایج بهتری بدست خواهید آورد.

با این حال، در دنیایی که اکثر شرکت‌ها می‌خواهند وب‌سایت‌شان دوباره طراحی شود، یک رویکرد واقع‌بینانه‌تر این است که روی ۲۰ درصد از وب‌سایت خود تمرکز کنید که ۸۰ درصد از ارزش را برای کاربر به ارمغان می‌آورد  سپس پس از راه‌اندازی سایت، به به‌روزرسانی بقیه کارهای تو سعه سایتتان را ادامه دهید.

یک طراحی عالی مهم است زیرا به انتقال موثر پیام شما کمک می کند و تجربه کاربر را بهبود می بخشد اما بدون محتوا، طراحی اهمیتی نخواهد داشت.

وقتی خودتان وب سایت خود را می سازید، محتوا داشته باشید

اگر خودتان طراحی سایت  انجام می دهید قطعا کاهش بسیار زیادی در قیمت طراحی سایت شما خواهد داشت ، پیشنهاد میکنم با نقشه برداری از تمام صفحاتی که می خواهید وب سایت شما شامل شود شروع کنید و سپس محتوای واقعی هر یک از این صفحات را بنویسید. به این ترتیب، زمانی که تم‌های وب‌سایت را بررسی می‌کنید، می‌توانید یکی را انتخاب کنید که بهترین استراتژی محتوای شما را داشته باشد.

هنگام کار با فریلنسرها و آژانس ها محتوا را ارائه دهید

بسیاری از طراحان وب آزاد یک کپی‌رایتر دارند که با آن همکاری می‌کنند یا از همکاری با یک کپی‌رایتر که خودتان استخدام می‌کنید، خوشحال می‌شوند. در هر صورت، این روشی است که میتوانید اطمینان حاصل کنید که هر دو نفر در یک موضوع واحد تمرکز دارند ، زیرا این فرآیند نیازمند ارتباطات  است.

آژانس های طراحی سایت در نحوه حمایت از تولید محتوای شما متفاوت خواهند بود. از داشتن یک نویسنده محتوای داخلی برای ایجاد محتوا تا استفاده از شبکه نویسندگان برون سپاری روش های و تکنیک های آن ها متفاوت است.

نوشتن کپی برای یک وب سایت بزرگ کار کوچکی نیست ، میتوان گفت اساساً نوشتن کتاب در مورد کسب و کار شما است و باید با همان اهمیت برخورد کرد.

به همین دلیل است که تمرکز بر روی مهمترین صفحات برای راه اندازی سایت خود، سپس بهبود بقیه در طول زمان در مقابل انجام همه محتوا به یکباره می تواند مفید واقع شود.

هزینه های محتوا بسته به اندازه سایت شما، میزان محتوا، و سطح تخصص مورد نیاز (و اینکه آیا خودتان آن را انجام می دهید یا از شخص دیگری می خواهید انجام دهد) بسیار متغیر است. شما می توانید انتظار داشته باشید که از چند صد تا هزاران تومان برای محتوای مناسب برای وب سایت خود پرداخت کنید.

قیمت وب سایت خود را در چشم انداز قرار دهید

قیمت طراحی سایت بسیار مهم است اما بایستی چشم انداز درستی هم داشته باشید تصور کنید که به تازگی یک فروشنده جدید استخدام کرده اید که شبانه روز، شبانه روز کار می کند و کسب و کار شما را به مشتریان بالقوه با یکپارچگی کامل ارتقا می دهد. با در نظر گرفتن ابزارهای مناسب، این فروشنده به طور مستمر با کمترین نظارت و مداخله از سوی شما بهبود می یابد.

هر زمان که یک مشتری احتمالی در نیمه شب اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما بخواهد، و شما در حال خواب هستید، کارمند شما با یک لبخند بزرگ و تمام اطلاعاتی که مشتری احتمالی شما می‌خواهد، به او ارائه میدهد.

حالا تصور کنید این نماینده فروش جدید نمی‌خواهد با کمیسیون کار کند، حقوق نمی‌خواهد، و می‌تواند کمتر به مزایایی که شرکت شما ارائه می‌دهد اهمیت دهد. تنها چیزی که آنها می خواهند یک هزینه اولیه  در هر ماه است تا مهارت های خود را تیز نگه دارند.

آیا این برای شما ارزش دارد؟

البته، وب سایت شرکت شما یک نماینده رویای فروش محصولات  و خدمات شما به مشتریان است.

بازاریابی ورودی بهترین شکل بازاریابی امروزی است و وب سایت شما پایه و اساس استراتژی بازاریابی درونگرای کسب و کار شماست. همه چیزهای دیگر حول محور آوردن افراد بیشتری به آن می چرخد تا بتواند جادوی خود را روی آنها اعمال کند.

انسان‌ها همیشه نقش‌های ارزشمندی را در کسب‌وکار ایفا می‌کنند و کارمندان قابل توجه مستحق حقوق بالایی هستند، اما از کجا می‌توانید بازدهی باورنکردنی را که یک وب‌سایت قدرتمند و با طراحی خوب ارائه می‌دهد، به دست آورید؟

وب سایت شما باهوش ترین و ارزان ترین فروشنده ای است که استخدام کرده اید. با آن درست رفتار کنید.

قیمت طراحی سایت مجدد

ساختن یا طراحی مجدد سایت با یک قالب معمولاً ارزان ترین گزینه است زیرا قیمت طراحی سایت شما را بسیار کاهش میدهد. می تواند از چند صد هزارتومان یا بیشتر متغیر باشد، اما “هزینه” واقعی برای شما در اینجا زمان و دردسر های پیش روی شماست.

به طور کلی، هر چه پول کمتری خرج کنید، می توانید انتظار داشته باشید که زمان و دردسر بیشتری برای رسیدن به سایت به آن شکلی که می خواهید داشته باشید و احتمالاً بدون توانایی کدنویسی دقیقاً آن طور که می خواهید نخواهد بود.

استارت‌آپ‌های جدید با بودجه‌های محدود و بدون توسعه‌دهنده وب، اغلب مجبورند کارهای کوچکی را شروع کنند. ThemeForest هزاران تم وب سایت مقرون به صرفه (مخصوصا برای وردپرس) را برای انتخاب ارائه می دهد که معمولاً حدود ۳۰ تا ۱۰۰ دلار هزینه دارند.

عملکرد و سهولت استفاده از آن تم ها بسیار متفاوت است، از جمله سطح سفارشی سازی که می توانید به آن دست یابید، به روز رسانی طرح زمینه آسان و قالب های خارج از جعبه موجود در آن.

هنگامی که موضوعی را پیدا کردید که نیازهای شما را برآورده می کند، همچنین باید مطمئن شوید که بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرده است، سابقه قوی دارد و به شما امکان می دهد بدون هیچ مهارت فنی ویرایش هایی را انجام دهید.

یکی دیگر از گزینه های محبوب، سازنده وب سایت مانند Elementor است که در اصل یک ویرایشگر بک اند به روز شده برای وب سایت شما است که روی وردپرس نصب می کنید.

این به شما این امکان را می‌دهد تا با ارائه انواع ماژول‌ها و ابزارک‌ها، که هر کدام گزینه‌های قالب‌بندی و استایل منحصربه‌فرد خود را دارند، محتوا ایجاد کنید و ویژگی‌های بصری موضوع خود را به راحتی ویرایش کنید.

پس از نصب فریم ورک، می‌توانید موضوعی را انتخاب کنید تا با زیبایی‌شناسی که می‌خواهید به دست آورید، مطابقت داشته باشد.

چارچوب آنها یک گام بزرگ تر از تم های متوسط و ارزان تر در بازار است. آن‌ها عالی به نظر می‌رسند، سازگار با موبایل هستند، برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده‌اند و استفاده از آن‌ها آسان است. به مضامین آنها در اینجا نگاهی بیندازید سیاری از آنها آشنا به نظر می رسند زیرا وب سایت های زیادی از آنها استفاده می کنند.

می‌توانید به صورت رایگان از Elementor استفاده کنید، اما سطح حرفه‌ای ۴۹ دلار در سال برای یک سایت به شما ابزارک‌ها، قالب‌ها، پشتیبانی و موارد دیگر قوی‌تری می‌دهد.

با این حال، اگر می‌خواهید قابلیت‌های بازاریابی و ادغام بیشتری داشته باشید، گزینه بهتری نیز وجود دارد.

اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ بیگی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.