قیمت طراحی سایت یا تعرفه طراحی سایت چیست و چگونه مشخص می شود؟

قیمت طراحی سایت یا تعرفه طراحی سایت چیست

قیمت طراحی سایت یکی از روی بورس ترین سوالات افرادی است که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را داردند. همیشه قیمت ها متنوع بوده و برای صاحبین کسب و کار یک چالش برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت بوده است.

قیمت طراحی سایت متناسب با درخواست کارفرما و همینطور نوع وب سایت و تکنولوژی مورد استفاده تعیین می شود. معمولا سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوی طراحی میشوند به مراتب ارزانتر از طراحی سایت اختصاصی است.

اما نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که طبق ضرب المثل قدیمی ” هیچ گرونی بی حکمت نیست و هیچ ارزونی بی علت نیست ” .

باید عرض کنم این ضرب المثل یمقدار در  قمیت طراحی سایت صدق نمی کند. شرکت ها و طراحان سایت معمولا براساس عوامل متعددی هزینه و قیمت طراحی وب سایت های خود را به مشتریان اعلام می کند.

مبالغ گران و لزوما بالا به معنی حرفه ای بودن شرکت و کیفیت بالای آن نیست اما باید به یاد داشته باشید که صد در صد طراحی سایت حرفه ای ارزان برای شما تمام نمی شود.

به هر میزان دانش برنامه نویسان و تخصص طراحان بالاتر می رود بکارگیری آن ها برای شرکت ها هزینه برتر خواهد بود در نتیجه چگونه یک شرکت به راحتی قیمت ارزان می دهد ؟

ما خودمان به عنوان به پشتوانه سال ها تجربه در حوزه طراحی سایت در نیکان دریافته ایم که همکاری بلند مدت با مشتری بسیار به صرفه تر از این است که بخواهیم با هزینه های بالا عامل باز دارنده ای برای شروع به کار مشتری باشیم .

به نظر من همیشه بایستی قیمت طراحی سایت در یک بازه معقول و متوسط در نظر گرفته شود و کارفرما توجیه شده و به او آموزش های لازم جهت درک بهتر تکنولوژی ها و قیمت ها توسط شرکت داده هرچند مشتری شما نشود اما کار درست همیشه درست است.

در ادامه نکاتی را خدمت شما عرض می کنم که در این اوضاع کمک شایانی به انتخاب شما خواهد کرد :

گول قیمت های بالا برای طراحی سایت را نخورید.

اگر بخواهیم با واقعیت روبرو شویم شما اگر دانش طراحی سایت نداشته باشید قطعا نمی توانید به اندازه یک طراح سایت یا شرکت طراحی سایت از عملکرد ، مزایا و معایب روش های پیشنهادی آگاه شوید.

در نتیجه بهتر است یک مشاوره طراحی سایت یا مشاور کسب و کار که آگاهی به اشراف به این موضوع دارد در کنار خود برای بررسی قیمت ها داشته باشید.

بسیاری از شرکت ها هستند که همچنان از روش ها و سیستم های مدیریت محتوای قدیمی با تعویض پوسته ظاهری سایت استفاده می کنند و هزینه زیادی از کارفرما می گیرند.

اگر شما یک طراح سایت نباشید نمی توانید متوجه شوید که چه کلاهی بر سر شما رفته است و این موضوع به مراتب با  گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی مشکلات عدیده ای را برای شما بوجود خواهد آورد .

در بازار طراحی سایت فروش جوجه به جای قناری یک رسم دیرینه است و بسیاری از افرادی که هیچگونه تخصصی در این حوزه ندارند با بیان کلمات انگلیسی ثقیل سعی می کنند کارشان را پر زرق و برق نشان شما دهند .

هرچقدر پول دهید همانقدر آش میخورید.

این جمله آشنا برای همه ما ایرانی هاست باید بگویم درست است اما به شرطی که بایک فرد حرفه ای و متخصص یا یک شرکت معتبر طراحی سایت طرف باشید.

بخاطر داشته باشید کار طراحی سایت براساس هزینه نفر ساعت است یعنی برنامه نویسان و طراحان به ازای زمانی که روی پروژه ها میگذارند هزینه تخمین زده می شود.

به هر میزان که تیم شما حرفه ای تر باشد و تجربه کاری بالاتری داشته باشد هزینه متعارف بالاتری باید بپردازید پس به دنبال تمام کردن پروژه خود با قیمت خیلی پایین نباشید چون برنامه نویسان حرفه ای انگیزه ای برای کار با شما نخواهند داشت در نتیجه به تور افراد سودجو می خورید.

اگر دنبال نتیجه گرفتن از پروژه خود هستید سعی کنید با مبلغی معقول با یک تیم حرفه ای در این حوزه کار کنید چون انتخاب غلط در این حوزه باعث می شود شما هم زمان خود  را از دست دهید هم انگیزه برای رسیدن به نتیجه کارتان را.

با شرکت ها و طراحان و برنامه نویسان خوشنام همکاری کنید.

در کار طراحی سایت حرف و حدیث زیاد هست برخی شرکت ها به دلیل سابقه بیشتر برند مطرح تری دارند و بعضی از طریق تبلیغات زیاد سعی کرده اند نامشان را سر زبان ها بیندازند.

پیشنهاد میکنم عجله نکنید و دنبال گروهی خوشنام باشید که اگر با چند نفر از مشتریان آن ها صحبت کردید از انتخاب این شرکت ها خوشحال باشند نه سفره درد و دلشان برای شما باز شود و اظهار ندامت و پشیمانی کنند.

 

قیمت های منصفانه چگونه مشخص می شوند چگونه باید اعتماد کنیم ؟

قیمت ها بایستی براساس زمان و نفر ساعت درگیری که برای پروژه شما درنظر گرفته می شود به همراه یک سود منصفانه برای شرکت ها تعیین شود.

خب یعنی چی ؟ بهتر اینطور بگم که اگر شما در شروع کارتون به شرکتی مراجعه کنید که پاسخگوی سوالات و دغدغه های شما باشه و زمان صرف کن برای آموزش شما قطعا شانس بیشتر برای موفقیت و توجیه برای پرداخت هزینه خواهید داشت.

در مقالات قبلی هم خدمت شما عرض کردم که مهمترین عامل مخاطبین شما هستند دقت کنید حرف را از دهن چه شخصیتی می شنوید و چگونه مسئله شما را با بیان شفاف و صریح برایتان حل میکند و فضای ابری ذهنتان را صاف می کند.

این مسئله که عرض کردم خیلی مهم است ، تجربه شخص من اثبات کرده است که شخصی که راجب عملکرد خود توضیح میدهد قطعا به دنبال انجام کار ضعیف نیست و نمی خواهد تحت هیج عنوان زیر سوال برود.

از رابط شرکت سوالات خود را شفاف بپرسید قراداد را با دقت بررسی کنید و  اگر جایی برایتان سوال است سوال کنید و اگر قانع نشدید بیشتر توضیح بخواهید.

درنهایت شرکت یا طراح پاسخگوتر را انتخاب کنید چون بدانید کسی که پاسخگو نباشد وقت و انرژی شما برایش ارزشی ندارد و با بهانه های متفاوت به دنبال پاسخ ندادن نسبت به عملکرد خود است. در پایان پیشنهاد می کنم مقاله نکات قبل از طراحی سایت را مطالعه کنید زیرا دید شما را کاملتر و بهتر خواهد نمود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.