نکات کلیدی برای تولید محتوای سایت

دانستن نکات کلیدی برای تولید محتوای سایت یکی از مهمترین پارامترهای اصلی برای موفقیت شما برای بالا رفتن محبوبیتتان برای موتورهای جستجوگر است.

هیچ کس به اندازه شما نیازهای اطلاعاتی مشتریانتان را نمی داند پس سعی کنید خودتان دست به قلم شوید. یک محتوای باکیفیت بهترین راهکاری است که نیازهای مخاطبانتان را میتوانید رفع کنید و آن را علاقه مند به کسب و کار خود کنید.

امروزه مقاله و تولید محتوا جزو مهمترین فاکتورهای سئو می باشد و گوگل به این موضوع بسیار زیاد اهمیت می دهد.

حتما پس از طراحی سایت کسب و کارتان شروع به محتوا نویسی با کیفیت کنید زیرا به هر میزان که محتوای شما با کیفیت تر باشد شانس دیده شدن سایت شما در جستجو های گوگل بیشتر می شود و به گفته گوگل “محتوا پادشاه است” از همین جمله می توان برداشت کرد که چقدر تولید محتوا ارزشمند است.

در ادامه نکاتی را خدمت شما بیان خواهم کرد که با رعایت آن ها می توانید نتیجه بهتری از تولید محتوا بگیرید :

عنوان محتوا را درست انتخاب کنید

قبل از هر چیزی عنوان محتوای خود را انتخاب کنید . خودتان باید بدانید کاربران بیشتر چه کلمه یا عبارتی را برای مشاهده خدمات یا محصولات شما جستجو می کنند.

برای درک بهتر به سایت گوگل رفته و عنوان محتوای خود را بنویسید در هنگام تایپ عنوان در کادر جستجو عناوینی مرتبط با آن موضوع برای شما ظاهر می شود که نشان دهنده میزان جستجوی کاربران با عبارات مشابه است همینطور از نتایج جستجو هم میتوانید متوجه عبارات شودید.

برای محتوای خود تصویر انتخاب کنید

همیشه سعی نمایید تصاویر جدیدی برای محتوای خود خلق کنید و از کپی کردن بدون تغییر از دیگر سایت ها پرهیز کنید . برای نتیجه گیری بهتر سئو و جلوگیری از مشکلات کپی رایت پیشنهاد من به شما تولید تصاویر توسط خودتان است.

سعی نمایید از تصاویر مرتبط با موضوع و جذاب برای مقالات استفاده نمایید. و گذاشتن تگ alt را برای  تصاویر به هیچ عنوان فراموش نکنید.

متن اصلی محتوا با کیفیت و استاندارد باشد

سعی نمایید محتوای اصلی سایت شما کمتر از ۴۰۰ کلمه نباشد.  از کپی کردن متن مقالات دیگران جدا اجتناب کنید اگر میخواهید متنی را از سایت های دیگر در سایت خود قرار دهید حتما آن را نقل قول کنید و لینک سایت ها در متن قرار دهید البته بهتر است لینک را در ابتدای متن قرار دهید. در پایان محتوا نام نویسنده و منبع مقاله را بنویسید.

لینک داخلی به سایر مقالات سایتتان را فراموش نکنید.

بهتر است لینک مقالات مرتبط را در متن محتوای خود قرار دهید. برای مثال به بازدیدکنندگان سایت خود پیشنهاد خواند سایر مقالات مشابه را با عنوان مقاله و لینک آن دهید.

بخش های مهم سایت را به کلمات کلیدی مرتبط لینک دهید. برای مثال اگر از کلمه طراحی سایت در مقاله خود استفاده میکنید آن را به صفحه مورد نظر خود برای عنوان طراحی سایت لینک کنید.

در ساختن لینک های داخلی و خارجی در سایتتان افراط و تفریط نکنید که این کار را گوگل دوست ندارد.

از  نوشتن کلمات کلیدی زیاد در محتوای خود اجتناب کنید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مربوط به زمینه فعالیت خود زا سایت های  Google Keyword Planner و Google Trends  استفاده نمایید.

عنوان مقاله در صفحه محتوا بهتر است H1 باشد. همچنین از تگ های H2  و H3 هم در زیر عنوان های مقاله به مقدار کافی استفاده کنید.

برای نوشتن محتوا وقت بیشتر صرف کنید و یقین داشته باشد به هر میزان محتوای سایت شما بیشتر باشد. ترافیک سایت شما نیز بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد میکنم مقاله تولید محتوای با کیفیت را مطالعه کنید این را بدانید هر سایتی که محتوای با کیفیت تری داشته باشد در نتایج جستجو و رتبه بهتر و بالاتری خواهد داشت. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مشاهده ویدئوی این مقاله :

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.