طراحی سایت املاک و ۲۰ نکته برای جذاب شدن سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک حرفه ای و موثر طراحی واضح و قانع کننده ای دارد که برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب است.
ما بهترین ایده ها و نکات طراحی سایت املاک را، از طراحی سایت گرفته تا گنجاندن محتوا، گردآوری کردیم تا به کسب و کار شما کمک دهیم.
در حالی که می‌توانید در این مسیر و از این نکات برای ایجاد یک وب‌سایت سفارشی‌سازی شده و برنامه نویسی از ابتدا استفاده کنید، این فرآیند به احتمال زیاد هفته‌ها زمان می‌برد و به ابزار یا تخصص گران قیمت نیاز دارد.
به همین دلیل است که ما شما را تشویق می کنیم که به جای آن از یک پلت فرم طراحی سایت املاک  استفاده کنید زیرا استفاده از آنها اغلب ساده است و سفارشی سازی آسانی را ارائه می دهد.

۲۰ ایده کاربردی در طراحی سایت املاک 

۱. کلمات کلیدی چندسیلابی  را در محتوا قرار دهید

موتورهای جستجو، مانند گوگل، وب را به دنبال وب سایت هایی اسکن می کنند که نتایج جستجوی خوبی را برای کاربران فراهم می کنند.
از آنجایی که موتورهای جستجو واقعا نمی توانند وب سایت شما را ببینند، رضایت سایت شما را بررسی می کنند تا مشخص کنند که آیا این سایت برای نمایش در یک جستجوی خاص مطابقت دارد یا خیر.
بنابراین،پس از طراحی سایت املاک برای اینکه وب سایت املاک و مستغلات خود را در جستجو پیدا کنید، از استراتژی های بهینه سازی موتورهای جستجو از جمله تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید و از آن کلمات کلیدی در سراسر وب سایت و صفحات وب خود استفاده کنید.
به طور دقیق تر، ارزش کلمات کلیدی چند سیلابی را دست کم نگیرید. اینها کلمات کلیدی طولانی تر و خاص تری هستند، مانند “املاک شیک در الهیه” یا “آپارتمان های جدید برای فروش در تهران.” در حالی که کلمات کلیدی چندسیلابی جستجوهای کمتری را به همراه خواهند داشت، به شما کمک می کنند تا به مخاطبان مناسب دست پیدا کنید، که احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری بسیار بیشتر است.
آن را مانند کیفیت در مقابل کمیت در نظر بگیرید.
به عنوان مثالی از مزایای کلمات کلیدی چند بخشی، به این فکر کنید که مخاطبان شما چه چیزی را می‌توانند جستجو کنند تا خانه‌ها و فهرست‌هایی را که پیشنهاد می‌کنید پیدا کنند.

آنها ممکن است «نماینده املاک الهیه» را جستجو کنند، اما گزینه‌های زیادی را پیدا خواهند کرد که بعید است بلافاصله شما را به عنوان نماینده املاک انتخاب کنند.
با این حال، اگر وب سایت خود را برای کلمه کلیدی “املاک تجاری لوکس الهیه” بهینه کنید، احتمال اینکه مخاطبان شما در وب سایت شما اقدامی انجام دهند بسیار بیشتر است.

۲. برای برنامه ریزی آسان بازدید، رزرو قرار آنلاین را ارائه دهید

در طراحی سایت املاک درواقع زیبایی یک وب سایت در این است که افراد در هر زمانی از روز می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
با این حال، شما می‌خواهید در لحظه‌ای که به افراد انگیزه لازم برای برقرار ارتباط را دارند، راهی برای دستیابی به شما را بدهید، بنابراین وب‌سایت شما باید راهی را به بازدیدکنندگان سایت بدهد تا برای بازدید برنامه‌ریزی کنند یا درخواست پاسخ به تماس برای تنظیم ملاقات از ملاک ایجاد کنید.

۳. صفحات فرود خود را بهینه کنید

صفحات فرود در طراحی سایت املاک ، صفحات وب مستقلی هستند که به طور خاص برای تبلیغ خاص و یا هدف خاص برای جذب مخاطب ساخته شده اند .
به عنوان مثال، این محلی است که یک مشتری بالقوه ممکن است پس ازمشاهده تبلیغات و کلیک بر روی تبلیغات شما وارد آن صفحه می شود.
قطعا به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات، میخواهیدیک صفحه فرود موثر و کارآمد داشته باشید.
از زبان مشتری محور استفاده کنید: به نتیجه خاصی که مخاطبان شما به دنبال آن هستند فکر کنید. حتی اگر ممکن است یک نماینده تولیدکننده برتر باشید، اگر به جای فهرست کردن مدارک خود بگویید “خانه جدید خود را در زمان کمتری پیدا کنید” خوانندگان شما احساس ارتباط بیشتری با شما خواهند داشت.
یک فراخوان روشن برای اقدام انتخاب کنید: سردرگمی دشمن تبدیل است. از خوانندگان خود نخواهید که در لیست شما ثبت نام کنند، لیست های شما را مشاهده کنند و شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنند.
از ارتباطات واضح استفاده کنید: سعی نکنید از عبارات هوشمندانه یا کلمات تخیلی استفاده کنید. به طور کلی، بالاترین نرخ تبدیل از زبان بسیار ساده به دست می آید. واضح و مستقیم بودن تأثیرگذارتر از زیرک بودن است.
یک طرح‌بندی کاربرپسند انتخاب کنید: بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را با تصاویر، رنگ‌ها، فونت‌ها یا مکان‌های زیاد غرق نکنید. فضای خالی را در صفحات خود بگذارید و مطمئن شوید که فراخوان شما در هر صفحه واضح است.
رضایت مشتریان : به وضوح نظرات مثبت مشتریان قبلی نمایش دهید. شما می توانید بهترین کپی و طراحی وب سایت را داشته باشید، اما خوانندگان مایلند در مورد تجربه افراد دیگر با شما بشنوند.

۴. اسکیما املاک و مستغلات را در سایت خود قرار دهید

اسکیما روشی شیک برای طبقه بندی کلمات و تگ های موجود در کد سایت شما است که به موتورهای جستجو کمک می کند عناصر موجود در وب سایت شما را راحت تر تشخیص دهند.
دلیل اینکه اسکیما یکی از اجزای مهم طراحی سایت املاک است این است که می تواند منجر به افزایش رتبه در نتایج موتورهای جستجو شود که می تواند منجر به سرنخ بیشتر و نرخ کلیک بالاتر شود.

۵. قالب یا تم وب سایت املاک با کیفیت را انتخاب کنید

طراحی سایت املاک و مستغلات شما چیزی فراتر از ظاهر خوب است، بلکه باید دارای عملکردهای مناسبی باشد تا سایت شما به رشد تجارت شما کمک کند.
یک مرحله جدایی ناپذیر در طراحی وب سایت املاک ، انتخاب قالب یا موضوع مناسب است.
اینها به عنوان پایه و اساس کل وب سایت شما عمل می کنند، بنابراین انتخاب یک تم با کیفیت که نه تنها خوب به نظر می رسد، بلکه به خوبی کار می کند، بسیار مهم است.

۶. قابلیت جستجوی ملک

اکثر مردم برای جستجوی لیست ها به وب سایت شما می آیند، بنابراین مطمئن شوید که با قرار دادن یک نوار جستجو، این قابلیت را به آنها می دهید.
هنگام طراحی سایت املاک حتما موضوعی را با نوار جستجوی ساده و برجسته انتخاب کنید. این امر سردرگمی بینندگان را کاهش می دهد و مدت زمانی را که آنها در سایت شما می گذرانند افزایش می دهد.

۸. کیفیت را بر کمیت اولویت دهید

معمولا ذهن مردم توسط اطلاعات آنلاین بمباران می شوند.
برای متمایز شدن، بر کیفیت وب سایت خود تمرکز کنید تا کمیت. یک وب سایت با پنج صفحه محتوای با کیفیت غنی که با مخاطبان شما طنین انداز می شود، بسیار مؤثرتر از وب سایتی با ۲۰ صفحه اطلاعات عمومی و یک وبلاگ خالی و بلااستفاده است.
اگر بتوانید اطلاعات واقعاً مفیدی را برای بازار هدف خود ارائه دهید، مشتریان از تخصص شما قدردانی می کنند. همچنین، با اختصاص اطلاعات و مفید نگه داشتن اطلاعات خود برای منطقه جغرافیایی خود، رتبه‌بندی در Google آسان‌تر خواهد بود .

۹. با افزودن نظرات مشتری، بر اثبات اجتماعی تمرکز کنید

اگر تا به حال در مورد رستوران یا محصولی که قصد خرید آن را داشتید به بررسی نظرات مشتریان و کاربران پرداخته باشید،
اهمیت رضایت مشتریان را درک می کنید. یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای دادن این موضوع به مشتریان بالقوه، گنجاندن رضایت صادقانه از مشتریان قبلی در سایت شما است.

۱۰. یک تجربه موبایلی متمرکز برای کاربر ایجاد کنید

داشتن یک وب سایت که در تلفن های همراه به درستی نمایش داده شود در دنیای امروز بسیار مهم است.
درواقع باید حتما در طراحی سایت املاک این نکته را مدنظر داشته باشید که وب سایت شما برای اینکه بتواند در نتایج جستجو جایگاه مناسبی داشته باشد و در نتایج جستجو اول باشید.
بیشتر کاربران امروزه از تلفن همراه برای انجام کارهای اینترنتی خود استفاده می کنند.
نحوه تعامل کاربران بر روی دستگاه های خود را در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن طراحی کنید.
چگونه آنها در دستگاه موبایل خود با سایت شما تعامل خواهند داشت؟
آنها به دنبال چه چیزی هستند؟
چقدر دسترسی های شما کاربردی  است؟
به این فکر کنید که مشتریان بالقوه چگونه از تلفن های خود در هنگام طراحی وب سایت شما استفاده می کنند، و وب سایتی طراحی خواهید کرد که زمان بیشتری را در سایت به خود اختصاص دهد و ارتباط احتمالی بیشتری با شما ایجاد کند.

۱۱. احساسات مثبت را برای ارتباط با خریداران برانگیزید

احساسات رفتار را هدایت می کنند. وقتی کسی احساس می کند الهام گرفته، شگفت زده شده، تحت تأثیر قرار گرفته است، یا حتی می خندد، احتمال اینکه محتوای شما را به اشتراک بگذارد بسیار بیشتر است.
هنگامی که به ایده های وب سایت املاک و مستغلات برای طراحی محتوا فکر می کنید، در نظر بگیرید که این موارد چه احساسی را در مشتری بالقوه شما ایجاد می کند.

۱۲. چندین تماس به اقدام (CTA) برای سایت خود قرار دهید

اگر می خواهید مشتریان بالقوه با شما تماس بگیرند، گاهی باید آنها را تشویق کنید.
هدایت یک رفتار به عنوان “تماس برای اقدام” نامیده می شود و یک مکمل ضروری برای بقیه ایده های طراحی سایت املاک در این لیست است.
مشتریان می توانند آنچه را که شما ارائه می دهید دوست داشته باشند، اما اغلب به اقدام بعدی فکر نمی کنند، پس کار را برای آنها آسان کنید.
تبلیغات در تلویزیون که به شما می‌گویند «اکنون تماس بگیرید» از یک تماس برای اقدام استفاده می‌کنند، و زمانی که در وب‌سایت شما به کار می‌رود، همین مفهوم است.
به یاد داشته باشید که می‌خواهید یک فراخوان برای اقدام واضح ایجاد کنید، اما باید آن را چندین بار تکرار کنید.
چندین تماس برای اقدام می‌تواند شامل دکمه «به من ایمیل شود»، تماس «تماس با ما» یا پیشنهاد «اکنون تماس بگیرید».

۱۳. مطمئن شوید که سایت شما با سرعت بالایی بارگذاری می شود

مخصوصا بعد از طراحی سایت املاک کاربران منتظر یک وب سایت با بارگذاری آهسته نیستند.
اگر وب سایت شما به اندازه کافی سریع بارگیری نشود، نه تنها مردم سایت شما را ترک می کنند، بلکه گوگل نیز این کار را انجام می دهد.
برای آزمایش سرعت سایت خود، ابزاری شگفت انگیز برای هر صاحب وب سایتی که می تواند به آن نگاه کند و آن را نشانه گذاری کند، PageSpeed Insights گوگل است.
این ابزار تجزیه و تحلیل کاملی از سایت شما انجام می دهد (برای همه چیز به جز زیبایی شناسی) و به شما امتیازی از ۰ تا ۱۰۰ می دهد و هدف آن کسب حداکثر امتیاز ممکن است. این به طور کامل همه چیزهای درست و غلط را در سایت شما مشخص می کند و راهنمایی هایی برای رفع آنها به شما ارائه می دهد.

۱۴.  چه کسی هستید، چه چیزی هستید و چگونه خدمت می کنید

طراحی سایت املای باید فوراً (بدون نیاز به پیمایش) نشان دهد که شما چه کسی هستید، چه کار می‌کنید و به چه خدماتی می‌دهید.
بیشتر مردم بیشتر از آنچه می خوانند ، مشاهد می کنند، بنابراین پیام رسانی در صفحه اصلی شما باید مستقیم، قدرتمند و دقیق باشد.
اطمینان حاصل کنید که نقش شما به عنوان یک مشاور املاک یا واسطه کاملاً واضح است، همچنین تخصص شما و افرادی که به آنها خدمات می دهید، کاملاً واضح است.
شفاف بودن در پیام رسانی به افرادی که وارد سایت شما می شوند کمک می کند تا فوراً آنچه را که به آنها مرتبط است، با آن ارتباط برقرار کنند.

۱۵. کاربردی بودن را بر زیبایی اولویت دهید

گاهی اوقات ایده های عالی برای طراحی سایت املاک را به دست می آورید که اجرای آنها سخت است.
همه خواهان یک وب‌سایت زیبا هستند، اما برخی از این سایت‌ها هزینه زیادی دارند، به سرعت بارگیری نمی‌شوند و استفاده از آنها آسان نیست.
برخی از سایت‌های با بهترین عملکرد در اینترنت، بسیار ساده هستند.
ممکن است بودجه لازم برای ساخت پیشرفته ترین وب سایت را نداشته باشید، اما می توانید استفاده از آن را راحت کنید. سایت خود را ساده، تمیز و آسان برای استفاده نگه دارید.
بسیاری از مردم در سندرم شی براق گم می شوند و فراموش می کنند که وب سایت آنها در درجه اول در مورد عملکرد مشتری است.
طراحی سایت املاک کمک به کاربران برای پیدا کردن سریع و آسان آنچه می خواهند است. گزینه های کاربران خود را به طور واضح برچسب بزنید و تعداد انتخاب ها را محدود کنید. محتمل‌ترین انتخاب‌ها را آشکار کنید گزینه های تماس با قابلیت شناسایی آسان را در همه صفحات داشته باشید.
کاربران را مجبور نکنید که گوشی را بردارند. به آنها اطلاع دهید که درخواست آنها دریافت و تأیید شده است و دلیلی برای ادامه جستجو در سایر سایت ها نخواهند داشت.

۱۶. مطمئن شوید که عکس ها گویا هستند

اگر در حال فروش ملک در تهران هستید، داشتن یک عکس پس‌زمینه از شهر نیویورک منطقی نیست.
کاری کنید که عکس‌های صفحه اصلی‌تان نمایانگر منطقه‌ای باشد که به آن‌ها خدمات می‌دهید، و به مشتریان پس‌زمینه فوق‌العاده‌ای را نشان دهید که می‌توانند تشخیص دهند.
هر کجا که هستید، یک نکته خوب برای طراحی سایت املاک این است که مطمئن شوید آنچه آن منطقه را منحصر به فرد می کند برجسته می کنید.
به عنوان مثال اگر در کل محدوده تهران فعالیت میکنید برج میلاد نماد تهران است.

۱۷. با تورهای ویدیویی در زمان خود صرفه جویی کنید

مطالعه انجام شده توسط Wyzowl نشان داد که ۶۶٪ از مردم ترجیح می دهند در مورد یک محصول یا خدمات از طریق یک ویدیوی کوتاه بیاموزند در حالی که تنها ۱۸٪ از افرادی که ترجیح می دهند در مورد آن مطالعه کنند.
در طراحی سایت املاک علاوه بر عکس‌های حرفه‌ای، از تورهای ویدئویی در خانه و ۳۶۰ درجه استفاده کنید.
این می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند، زیرا به افراد کمک می کند بیشتر تصمیم بگیرند که آیا می خواهند یک مشاهده برای دیدن خانه را به صورت شخصی تنظیم کنند یا خیر.
این امر ویدیو را به یک استراتژی عالی برای هر وب‌سایتی تبدیل می‌کند، اما به‌ویژه کسانی که می‌خواهند سرنخ کسب کنند، باید به این فکر کنند که چگونه محصول یا خدماتشان می‌تواند سبک زندگی‌شان را بهبود بخشد.
برای مثال، اگر در جزیره کیش زندگی می‌کنید، می‌توانید ویدیوهایی از افرادی که قایق سواری می‌کنند یا در ساحل نشسته‌اند را در آن قرار دهید.
از فرهنگ منطقه خود برای ایجاد صحنه و برقراری ارتباط با سبک زندگی مشتریان خود استفاده کنید.

۱۸. ناوبری منوی وب سایت خود را ساده نگه دارید

گاهی اوقات فکر می‌کنید که مخاطبان شما با اضافه کردن عناوین یا تب‌های سرگرم‌کننده یا شوخی متوجه شوخی می‌شوند، اما اغلب اینطور نیست بلکه باعث سردرگرمی آن ها میشود.
از عناوین معمولی برای عناصر موجود در مسیریابی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، در طراحی سایت املاک خود، به جای چیزی که قاب متفاوتی دارد، مانند «شعار من»، از یک برگه سنتی «درباره» استفاده کنید.

۱۹. تصاویر را تا حد امکان فشرده کنید

اگر تا به حال به یک صفحه وب رفته اید و تصویر به آهستگی بارگیری می شود، می دانید که این موضوع چقدر ناامید کننده است.
بسیاری از مردم سایت‌هایی را ترک می‌کنند که به کندی بارگذاری می‌شوند و عکس‌ها به ویژه در طراحی سایت املاک اهمیت دارند.
مطمئن شوید که اندازه تصاویر را در وب سایت املاک خود قبل از بارگذاری تغییر داده اید.
یک وب سایت با بارگذاری سریع باعث می شود که بازدیدکنندگان با احتمال بیشتری بمانند و مرور کنند.

۲۰. برنامه ای برای ایجاد ترافیک وب سایت داشته باشید

ما به شدت توصیه می کنیم ایده ها و طراحی سایت املاک خود را قبل از شروع به ساخت سایت به یک مشاوره کسب و کار یا مشاوره استارتاپ ارائه دهید.
دانستن اینکه برنامه کاری شما چیست، چگونه ترافیک سایت خود را جذب می کنید، چگونه می خواهید بازدیدکنندگان با هم تعامل داشته باشند، و اینکه چه نوع محتوایی را پست خواهید کرد، طراحی شما را هدایت می کند و باید قبل از ساختن مشخص شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.