چگونه برای خودم کار کنم ؟

چگونه برای خودم کار کنم ؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده که برای شرکت های مختلف رزومه ارسال کردین اما هیچ پاسخی به شما ندادند یا از اینکه با حقوق پایین برای شرکت های کار کردین خسته شدین

. وقتی به این نقطه رسیدن مطمئن باشید زمان تغییر فرارسیده الان زمانی هست که باید یه فکر اساسی برای ادامه کار و زندگیتون کنید .

شاید بارها و بارها شنیده باشید که کلیه موفقیت های بزرگ از مجموعه ای از موفقیت های کوچیک ساخته میشن. یادتون باشه فقط خودتون هستید که میتونید شرایط رو تغییر بدید و خودتون مسئول آیندتون هستید.

در ادامه بهتون خواهم گفت چطوری روی قابلیت های خودتون کار کنید که بتونید به موفقیت برسید.

حالا که آماده تغییر وضعیت خودت هستی آستین هات رو بالا بزن چون از همین لحظه باید تغییرات رو توی زندگیت پیاده سازی کنی.

هدفت رو مشخص کن

اول از همه هدفت رو مشخص کن ببین چی راضیت میکنه نوشتن هدف اولین کاریه که هر آدم موفقی انجام میده اول باید آینده ات رو توی ذهنت ترسیم کنی تا بتونی بهش برسی.

زمانت رو درست مدیریت کن

الان زمان با ارزشترین دارایی شماست پس دارایی هات رو مدیریت کن . یادت باشه تمام افراد موفق که الگوی تو هستن همه و همه ۲۴ ساعت زمان داشتن در طول روز نه بیشتر نه کمتر ، اما تنها تفاوتشون نحوه استفاده از زمان بوده پس یادبگیر زمانت رو مدیریت کنی برنامه هر زورتون رو روز قبل مشخص کنید.

رویاهات رو باور داشته باش

رویا چیزی فرارتر از باور و منطق ماست چون وقتی به خودمون نگاه میکنیم میبینیم نمیتونیم با شرایط فعلی به اون رویا برسیم اما یادتون باشه که هر رویایی که میتونید تجسمش کنید امکان اینکه بهش برسید خیلی زیاد برای مثال پروفسور موسیوند کسی که تا ۱۴ سالگی چوپانی میکردند و شاید هدف منطقی برای یک چوپان این باشه که سال های آتی تعداد گوسفندان بیشتر بشه اما ایشون رویای دکتر قلب شدن رو داشتن اولین فردی بودن که توی دنیا قلب مصنوعی رو اختراع کردند. رویاهاتون رو باور داشته باشید.

یک استاد خوب پیدا کن

یک استاد خوب میتونه کمک کن که در مسیری تلاش کنی که منتهی به نتیجه بشه چون قبلا مسیرهایی که قرار هست شما با اون روبرو بشید رو رفته و حالا میتونید سریعتر به هدفتون برسید .

برای یادگیری زمان بزار

تلاش کن تا هرروز مهارت های شما بیشتر بشه چون قرار نیست با کسی مسابقه بدی اما با خودت قرار هست مسابقه بدی خودت رو با روزهای قبل مقایسه کن باید مهارت ها رو بالا ببری باید وقت صرف کنی باید از یادگرفتن خسته نشی ، باید نفر اول تو کار خودت باشی

دوستان جدید پیدا کن

توی هر زمینه کاری که باشید ایجاد ارتباط قوی میتونه در پیشرفت و موفقیت شما موثر باشه تو هر محیطی که هستی دوستانی رو پیدا کن که مسیر پیشرفت و رشد اون ها با شما موازی است و میتونید کنارشون به پیشرفتتون ادامه بدید و کمکتون میکنن یادتون باشه شما برآینده ۵ دوست اصلی خودتون هستید پس در انتخاب دوست محتاط باشید.

از افراد انرژی منفی فاصله بگیر

افرادی که دائما در حال نق زدن هستند افراد مسئولیت پذیری نیستند یادتون باشه شما مسئول صد در صد نتایج زندگیتون هستید از افرادای که روحیه شما رو تضعیف میکنند همین حالا فاصله بگیرید.

کسب و کار خودت رو شروع کن

مهم نیست الان توی چه شرایطی هستی کارمندی یا بیکار . شروع کن به ساختن کسب و کار خودت به هدفت نگاه کن و با درنظر گرفتن استعدادها علاقه ات کسب و کارت رو شروع کن  اگر سرمایه نداری از فضای اینترنت برای رشد کسب و کارت استفاده کن .

اگر امروز شروع کنی چند وقت بعد از کسب و کار خودت لذت خواهی برد. پس معطل نکن و اگر نیاز به مشاوره کسب و کار داری حتما از یک فرد متخصص کمک بگیر.

از شکت خوردن نترس

این جمله معروفیه که هر شکستی مقدمه یک پیروزی و شاید بارها خوندین یا شنیدین که اکثر افراد موفق در دنیا بارها و بارها شکست خوردند.

پس شما چیزی از دست نمیدید بلکه شکست ها تجربیات جدیدی به شما میدن.یادت باشه اگر هفت بار زمین خوردی بارهشتم با قدرت از زمین بلندشو.

سپاسگزاری کن

سپاسگزاری رو یادبگیر تا دریچه ی اتفاقات خوب به روی شما باز بشه ، از خدا بابت نعمت هایی که بهت داده تشکر کن و نیمه پر لیوان زندگیت رو ببین و رو به جلو ادامه بده.

هدفت رو رها نکن

مثل یک تمبر پستی باش که از لحظه شروع تا مقصد (هدف) جدا نمیشه یادتون باشه شما مامور انجام کارهای هستین و از مسیر لذت ببرید تا از رسیدن به هدف ، شما دیر یا زود به مقصد میرسید و نق زدن ها و رها کردن هدف عایدی برای شما نخواهد داشت پس خسته نشید و رو به جلو ادامه بدید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.