اشتباهات رایج در بهینه سازی سایت و سئو

اشتباهات رایج در بهینه سازی سایت

شناخت اشتباهات بهینه سازی سایت و سئو اولین قدم در انجام فرایند سئو می باشد .

بسیاری از وب مستر ها دوست دارند که یک شب راه صد ساله را طی کنند. به همین دلیل به در انجام فعالیت های بهینه سازی سایت خود عجول هستند و مواردی که برای سئو آنلاین مهم است را با سرعت انجام می دهند .

همینطور بدون مطالعات مقالات سئو و افزایش دانش در این حوزه قدم میگذارند و دچار اشتباهات مهلک و جبران ناپذیری می شوند.

در این مقاله سعی داریم به اشتباهات رایج در بهینه سازی سایت پس از طراحی سایت بپردازیم .

    جهت مشاوره بهینه سازی سایت و سئو با ما تماس بگیرید.   

      ۰۹۳۹-۹۹۰۶۷۷۶   پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان    

در تولید بک لینک احتیاط کنید.

برخی از وب مستر ها فکر میکنند هرچقدر بک لینک بیشتری داشته باشند برای سایتشان نتیجه آن مفید تر است و جایگاه بالاتری در نتایج گوگل کسب خواهند کرد.

به همین دلیل یکی از اشتباهات بهینه سازی سایت و سئو در شروع کار به سرعت شروع به ساخت لینک سازی خارجی میکنند. الیته بک لینک برای سایت بسیار مهم و پر اهمیت است ولی باید تلاش کنید بک لینک با کیفیت تولید کنید که از نظر گوگل ارزشمند باشد.

یعنی تلاش کنید از سایت هایی که در حوزه فعالیت شما هستند و در مرحله بعد از لحاظ تعداد بک لینک بیشتر از شما هستند لینک به سایت خود بگیرید.

به بیان دیگر از سایت های قوی تر هم حوزه خود بک لینک بگیرید.

سرعت لینک سازی شما زیاد نباشد.

در ساخت لینک اهی خارجی باید به یاد داشته باشی که سرعت لینک سازی شما زیاد نباشد و به صورت متوسط در روز حداکثر۱۰ لینک بگیرید. لینک سازی با سرعت بالا برای گوگل شک بر انگیز و عجیب است و شاید مشکلات زیادی را برای سایت شما ایجاد کند.

نکته مهم در گرفتن بک لینک

حتما به یاد داشته باشید که به سایت های بی محتوا لینک ندهید یا اگر هم لینک میدهید لینک  no-follow  دهید.

از کپی کردن محتوا دوری کنید.

یکی از اشتباهات بهینه سازی سایت و سئو  کپی برداری اشتباه است . خیلی از وب مسترها و مدیران سایت ها با شتاب زدگی پس از طراحی سایت برای پر کردن محتوای سایت خود اقدام به کپی برداری از سایر سایت ها می کنند.

اما مطمئن باشند در مرحله ای که اقدام به شروع سئو می کنند خواهد دریافت که گوگل صفحات آن ها ار از نتایج جستجوی خود حذف می کند.

محتوای کپی برداری شده از نظر گوگل بی ارزش و فاقد اعتبار است و باعث هدر رفت انرژی و هزینه های شما می شود.

به شما پیشنهاد میکنم برای تولید محتوای با کیفیت مقاله “نکات کلیدی در تولید محتوای باکیفیت را مطالعه نمایید.

محتوای تکراری تولید نکنید.

برخی از وب مسترها فکر می کنند با تولید محتوای تکراری با یک کلمه کلیدی خاص می توانند جایگاه بالایی در گوگل کسب کنند.

اما باید بدانند که این کار اصلا درست نیست محتوای تکراری مانند محتوای کپی برای گوگل فاقد ارزش است و در بسیاری از موارد باعث خشم گوگل و حذف شدن سایت شما از نتایج جستجو ها می شود.

تکرار بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای

بعضی ها فکر میکنند با افراط در استفاده از کلمات کلیدی برای هر مطلب ، گوگل مطالب سایتشان ا زودتر ایندکس میکند.

اما باید آگاه باشند که گوگل در الگوریتم مرغ مگس خوار با ممنوع کردن استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی نتنها صفحات تولیدی را از نتایج حذف میکند بلکه محتوای تولیی را اسپم شناسایی می کند.

برای مثال برای مطلب با عنوان “تور مالزی” میخواهی کلمه کلیدی تولید کنید و مینویسید فروش تور مالزی ، فروش اینترنتی تور مالزی ، تور مالزی ارزان قیمت و… و به این صورت کلمات کلیدی زیاد تولید می کند که درست نیست بلکه بایستی تعادل رعایت شود.

نکته پایانی که در سئو بسیار مهم است این است که اگر خودتان وقت مطالعه سئو ندارید حتما از یک شرکت معتبر سئو کمک بگیرید زیرا تجربیات آن ها بیشتر از شماست و در این حوزه میتوانند به سرعت رشد شما در بهینه سازی سایت و سئو کمک بسیار زیادی کنند.

اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ بیگی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.