کارهای مهمی که باید در سئو سایت رعایت نمایید

امروزه یکی از مهمترین موضوعات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی سئو است. شما بایستی کارهای مهمی که باید در سئو سایت رعایت نمایید را بدانید تا بتوانید از این طریق در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید. به هر میزان که شما از نکات کلیدی سئو آگاه باشید شانس موفقیت شما بیش از پیش خواهد شد.

از ابزار وب مستر گوگل استفاده نمایید

وب مستر تولز یا گوگل وب مستر یکی از ابزارهای رایگان و خوب برای وب مستران است که بایستی تمامی وب مسترها از این ابزار استفاده کنند.

باین گوگل وب مستر می توانید از وضعیت سایت خود در گوگل آگاهی داشته باشید. توسط این ابزار می توانید وضعیت لینک های داخلی و خارجی سایت خود را بررسی نمایید و همینطور از ایندکس شدن مطالب خود مطلع شوید.

نقشه وب سایت یا sitemap  خود را به گوگل دهید.

نقشه سایت یکی از مواردی مهمی است که بایستی سایت شما داشته باشد. در واقع نقشه وب سایت به گوگل کمک می کند تا سایت شما را راحت تر و با سرعت بیشتری تحلیل کند و خزنده وب سایت شما مشاهده نماید.

سایت شما در موبایل و تبلت به درستی نمایش داده شود.

افزایش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند باعث شده است که صاحبین کسب و کار مجبور شوند سایت های خود را برای نمایش صحیح درگوشی های موبایل ریسپانسیو کنند . قطعا در آینده سایت های غیر ریسپانسیو جایگاهی در گوگل نخواهند داشت.

در گوگل وب مستر ابزاری در منو ارائه شده است که کارکرد درست سایت را به شما اعلام می کند.

اطلاعات سایت خود را به صورت منظم بروزرسانی کنید.

مهمترین قسمت سئو  بروزرسانی محتوا است. منتشر کردن محتوای با کیفیت وخوب باعث رشد سایت شما درگوگل خواهد شد و به گفته گوگل محتوا پادشاه است. محتوای شما بایستی از سایت های دیگر کپی نشده باشد و کاملا توسط خود شما تولید شده باشد.

مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و سعی کنید محتوایی مفید را برای کاربران ارائه نمایید و تلاش نمایید محتوایی مرتبط با سایتتان ارائه دهید زیرا تاثیر مستقیمی در سئو سایت شما خواهد داشت.

عجله نکنید و صبور باشید

یکی بزرگترین اشتباهات وب مسترها  و صاحبین کسب و کار عجول بودن و صبور نبودن در انجام کارهای سئو می باشد. توهمات و شتاب زدگی برخی از وب مسترها باعث از دست رفتن کلیه تلاش های آن ها می شود آن فکر میکنند می توانند یک شب ره صد ساله را بپیمایند.

که قاطعانه عرض می کنم چنین چیزی در دنیای سئو بی معناست برای رسیدن به نتایج مطلوب بایستی صبور باشید.

در ابتدا ممکن است سایت شما در نتایج خوب قرار نگیرد اما بعد از مدتی رتبه شما تغییر کند که این موضوع کاملا طبیعی است اگر به دنبال نتیجه واقعی کارهایی که کرده اید هستید بایستی چندماهی صبر کنید و عجله نکنید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.