3 راهکار ساده برای پیشرفت در اینستاگرام

من در هفت سال گذشته روند رشد اینستاگرام را زیر نظر گرفته ام و اینها گام های کلیدی هستند که به کسب و کارها کمک می کنند تا با سرعت بیشتری در اینستاگرام پیشرفت کنند.

اکثر صاحب نظران در حوزه شبکه های اجتماعی موافقند که فالوورهای واقعی و فعال در اینستاگرام از قدرتمندترین مخاطبانی هستند که می توانید در رسانه های اجتماعی از آن ها برای پیشرفت کسب و کار خود کمک بگیرید. من چند سالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کنم و با ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ اکانت های اینستاگرام غیر فعال خود را به مشاغل پربازده تبدیل کنند.من فکر می کنم زمان آن رسیده است که در مورد رشد اینستاگرام برای مشاغل، واقعیت های کلیدی را به درستی بیان کنیم.

همین الان این را به شما می گویم: هیچ رازی وجود ندارد. رشد در اینستاگرام صرفاً نیازمند زمان، صبر و تلاش است. فرقی نمی‌کند کلاس‌های یوگا خود را تبلیغ می‌کنید یا تی‌شرت می‌فروشید، این نکات به راه‌اندازی کسب و کار شما در اینستاگرام کمک می‌کند.

۱.مطالب جذاب ارسال کنید

به نظر میرسد ساخت و تولید محتوای جذاب بدیهی ترین قدمی است که کسب و کارها برای پیشرفت برمی دارند، اما اینجاست که ۹۰ درصد از کسب و کارها با شکست مواجه می شوند. به منظور رشد مناسب در اینستاگرام، یک کسب و کار باید بتواند به طور مداوم محتوای جذاب در پیج خود منتشر کند.

حتی اگر در حال حاضر مخاطب زیادی ندارید، باید تلاش کنید تا بیشترین تعداد لایک و کامنت را برای هر پست دریافت کنید. تولید محتوای با کیفیت چیزی است که منجر به رشد در اینستاگرام می شود. برخی از مردم فکر می‌کنند که می‌توانند به سادگی صزفا با انجام تبلیغات مخاطب جذب کنند اما اینطور نیست و در صفحه اینستاگرام  محصول خودشون رو به صورت ممتد تبلیغات کنند و فالوورها هم از پیجشون خرید کنند.

در اینجا بایستی واقعیت تلخی که صاحبان مشاغل در اینستاگرام با آن مواجه خواهند شد، را بیان میکنم: هیچ کس نمی خواهد مطالب تبلیغاتی غیر ضروری را در فید خود مشاهده کند. پس هر کسب و کاری که هستین باید بتونید تولید محتوای اثرگذاری داشته باشین.

کاربران اینستاگرام می‌خواهند شخصیت‌ها را دنبال کنند. آنها می خواهند هویت ها را دنبال کنند. آنها می خواهند از محتوایی پیروی کنند که ارزش ارائه می دهد. بیشتر کسب و کارها برای ایجاد شخصیتی که ارزش دنبال کردن را داشته باشد، با مشکل مواجه خواهند شد. اگر در در این حوزه مشکل دارید، باید در کل استراتژی محتوای خود تجدید نظر کنید ، سعی کنید حتما با یک مشاور متخصص اینستاگرام مشاوره کنید و از خود این سوال را بپرسید: آیا کسب و کار من هویت دوست‌داشتنی دارد یا فقط یک چهره تبلیغاتی برای پیج من است؟

مثلا فرض کنید شما یک کافی شاپ را اداره می کنید. این کافی نیست که منوی ویژه روزانه خود را پست کنید. ارسال عکس از مشتریان خودتون کافی نیست. پست کردن عکس از محیط کافی شاپ شما کافی نیست. این کاری است که هر کافی‌شاپ در دنیا انجام می‌دهد و این محتوا احتمالاً باعث افزایش تعامل شما نمی‌شود.

شما باید هر نوع محتوایی رو آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بیشترین میزان تعامل را برای پیج جذب می کند. ایده های شاد و جالب با باریستاهای خود ایجاد کنید.لایو زنده آموزش هنر درست کردن لاته رو برای مخاطبین خودتون بزارید. هدایایی رو در نظر بگیرید که در آن مردم باید پست شما را لایک کنند و در مورد آن نظر دهند تا مثلا یک سال قهوه رایگان برنده شوند . اگر واقعاً می‌خواهید در اینستاگرام متمایز شوید، باید با تولید محتوای جذاب، یک هویت منحصر به فرد ایجاد کنید. اگر متوجه محتوایی شدید که تونسته نرخ تعامل بالاتری برای پیج شما ایجاد کنه باید حتما، سعی کنید اون موفقیت را تکرار کنید.

الگوریتم اینستاگرام تنها زمانی به نفع شما عمل می کند که تعامل شما در حال افزایش باشد. وقتی اینستاگرام متوجه شود که محتوای شما شروع به جلب توجه بیشتر فالوورهای شما کرده است، حساب شما آنطور که شایسته است در معرض دید قرار می گیرد. سپس حساب شما در هشتگ‌ها، مکان‌ها، حساب‌های مشابه و در صفحه اکسپلور بیشتر نمایش داده میشه.

اینستاگرام دیجیتال مارکتینگ بیگی

۲. برای پیشرفت در اینستاگرام اکانت های با کیفیت بالا را دنبال کنید

فالو کردن استراتژیک اکانت‌های اینستاگرام یکی دیگر از کلیدهای موفقیت است که اغلب بین افراد مختلف بحث برانگیز است. بسیاری از مردم این ایده را رد کرده‌اند که استراتژی «دنبال کردن اکانت های با کیفیت» یک روش رشد معتبر است، اما من معتقدم زمانی که به درستی انجام شود، فوق‌العاده مؤثر است.

اکثر مردم به سادگی از فالو/آنفالو به صورت استراتژیک استفاده نمی کنند. در اصل، این روش باید برای رشد پیج شما در مقابل افرادی که از شما حمایت می کنند استفاده شود. روش فالو/آنفالو باید برای ایجاد پایگاهی از فالوورهای جذاب استفاده شود که به شما کمک می کنند نرخ تعامل بیشتری را بتوانید جذب کنید تا بیشتر دیده شوید. الگوریتم‌های اینستاگرام به اندازه سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی (مانند تیک تاک) از حساب‌های کوچک‌تر استفاده نمی‌کنند، بنابراین استفاده از این استراتژی برای ایجاد یک مخاطب اصلی می‌تواند به شما کمک کند تا بعداً با محتوای جذاب خود حساب خود را به طور تصاعدی رشد دهید.

پیدا کردن افراد مناسب برای دنبال کردن، بزرگترین مشکلی است که افراد در اجرای این استراتژی با آن مواجه می شوند. مهم است که افرادی را پیدا کنید که احتمالاً به نوع خاصی از محتوای شما علاقه مند هستند. این کار را می‌توان با استفاده از روش‌های خلاقانه مختلف انجام داد.

به عنوان مثال، من اغلب با مربیان تناسب اندام شخصی که به شدت به دنبال مشتری و پیشرفت در اینستاگرام هستند کار می کنم. آنها محتوای آموزشی خوب و با کیفیتی را در اینستاگرام منتشر می کنند، اما به نظر نمی رسد مشتری جدیدی در منطقه زندگی خود به دست آورند. سپس از یک استراتژی دنبال کردن/عدم دنبال کردن استفاده می‌کنیم که در آن به‌طور استراتژیک اعضایی را دنبال می‌کنیم که با مکان‌های خاص باشگاه ورزشی در شهرشان تعامل دارند. این کار اساساً مانند این است که کارت ویزیت خود را در اختیار ورزشکاران محلی قرار دهید، و سپس آنها فوراً «پیج اینستاگرام» شما را بررسی کنند. این راهکارها منجر به صدها دنبال کننده جدید و ده ها مشتری جدید برای مربیان شخصی می شود و باعث افزایش فروش آن ها در اینترنت می شود.

فالو / آنفالو کردن به سادگی در زمینه به دست آوردن فالوورهای واجد شرایط موفق است. مطمئناً نمی‌توانید تنها با فالو/آنفالو ۵۰۰۰ فالوور در ماه به دست آورید، اما می‌توانید در هر ماه ۵۰۰ فالوور به دست آورید و این به شما کمک می‌کند مخاطبان هدف خود را در اینستاگرام ایجاد کنید.

۳. فوق اجتماعی باشید

به عبارت ساده، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. به افراد اجتماعی پاداش می دهد. اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، چیزی برای ارائه به مردم دارید – چه محصول، خدمات شما یا فقط تخصص شما – راه‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن ارزش های کسب و کار شما در اینستاگرام وجود دارد. اگر نظرات با کیفیت بالا می‌گذارید، پیام‌های دی‌ام مفید ارسال می‌کنید و با همکاران خود تعامل دارید ، احتمالاً شروع به جذب دنبال‌کنندگان از فعالیت های خود خواهید کرد.

اگر با دیگران ارتباط برقرار کنید، احتمالاً مردم شروع به تعامل با شما خواهند کرد. و همانطور که قبلاً گفتم: تعامل در اینستاگرام منجر به رشد می شود. الگوریتم اینستاگرام شما را به خاطر گذاشتن نظرات مفید روزانه ۳۰ پست بی اعتبار نخواهد کرد. اگر ۱۰ نفر از این نویسندگان پست در جدیدترین پست شما لطف خود را به شما نشان دهند، احتمالاً در معرض دید مخاطبان خود قرار می‌گیرد. این یک تعامل  برد – برد است. شما می توانید به دیگران کمک کنید و در اینستاگرام خودتان هم رشد کنید.

نتیجه گیری برای پیشرفت در اینستاگرام

هر زمان که این مراحل را برای پیشرفت در اینستاگرام به صاحبین کسب و کارها می گویم، اغلب با چهره های ناامید مواجه می شوم. مردم اغلب به دنبال «راه آسان» می‌گردند، زیرا معمولاً متقاعد شده‌اند که افراد دیگر به وضوح باید از نوعی «راز» یا ترفندی خاص استفاده کرده باشند که رشد بسیاری سریع در اینستاگرام داشته باشند. و در حالی که درست است که اسرار رشد کلاه سیاه در گذشته کارساز بوده است، اما اکثر حساب‌هایی که از این روش‌ها استفاده کرده‌اند به هر طریقی با عواقب مواجه شده‌اند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.