در اینستاگرام با عصبانیت گوشی خود را تکان دهید تا مشکلی را گزارش کنید


آدام موسری، رئیس اینستاگرام روز چهارشنبه گفت که این شرکت دو ویژگی جدید را برای بهبود تجربه کاربری اضافه کرده است، از جمله “لرزش خشم” که به کاربران امکان می دهد مشکل را سریعتر گزارش دهند. اگر از برنامه استفاده می‌کنید و آن‌طور که باید کار نمی‌کند، در حالی که برنامه باز است، تلفن را تکان دهید و یک صفحه بازشو از شما می‌پرسد: “مشکلی پیش آمده است؟” با فضایی برای گزارش مشکل.

موسری گفت: این ویژگی به اینستاگرام بازخورد می دهد که به آن کمک می کند تا رفع اشکال را در اولویت قرار دهد. او گفت: “شما می توانید دقیقاً توضیح دهید که چه اتفاقی افتاده است، چگونه در آن مکان قرار گرفتید، و همه احساسات و احساساتی که دارید ادامه می دهید، و ما از یک نفر می خواهیم به آن نگاه کند.”

او در ویدئویی که در توییتر منتشر شد توضیح داد: «اکنون می‌توانید بروید و یکی را انتخاب کنید که دوست ندارید – شاید دیگر به آن علاقه ندارید». وقتی چرخ فلک عکس را در برنامه باز کردید، به منوی سه نقطه در بالا سمت راست بروید، ویرایش را فشار دهید، به عکسی که می‌خواهید از آن خلاص شوید بکشید و نماد حذف را در بالا سمت چپ مشاهده می‌کنید. اجازه دهید آن را از چرخ فلک بردارید.

حذف چرخ و فلک

ویژگی چرخ و فلک فعلاً فقط iOS است، اما همه کاربران اینستاگرام ایالات متحده بدون در نظر گرفتن پلتفرم می‌توانند فوراً خشم را لرزانند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.