ضرورت طراحی وب سایت برای یک کسب و کار

طراحی وب سایت

به نظر شما داشتن یک وب سایت پویا بهتر از کسب و کارهای سنتی در افزایش فروش و رونق کسب و کار است ؟ یا خیر ؟
پاسخ فقط یک کلمه بله است ، وب سایت اینترنتی برای افزایش فروش نقش پر رنگ تری دارد !
بنابراین ساخت یک وب سایت برای کسب و کار شما باعث افزایش بهره وری از کسب و کار شما می شود.
اما از چه طریقی؟ ما در این مقاله به آن پاسخ می دهیم .

دسترسی بیشتر و همیشگی با طراحی وب سایت

محدوده جغرافیایی یک وب سایت بسیار بیشتر از آدرس فیزیکی یک شرکت است.
به منظور دسترسی بهتر و سریع تر مشتریان از سایت شما مشتریان فقط به اتصال به اینترنت نیاز دارند و بی شک مهم نیست مشتریان شما کجا ساکن هستند به راحتی از طریق اینترنت می تواند با شما ارتباط برقرار کند.
علاوه بر زمان مشتریان شما تنها در ساعات کاری می توانند از شرکت شما بازدید کنند در صورتی که محدودیت زمانی برای بازدید از سایت وجود ندارد و در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل مشتری می تواند از طریق سایت با شما تماس گرفته و از خدمات استفاده کنند.

بیشتر دیده می شوید

شما از چه روش هایی استفاده می کنید تا کسب و کارتان بیشتر دیده شود؟

البته اولین پاسخی ای که پس از شنیدن این سوال به ذهنتان می رسد تبلیغات است اما دامنه تبلیغات خارج از اینترنت به دلیل هزینه بیشتر تبلیغات محدودتر شده و انتخاب های شما را محدودتر می کند.

تبلیغات اینترنتی با هزینه کمتر و با مخاطبان بسیار بیشتر انجام می شود.

مخاطبان تبلیغات اینترنتی تمایل چندانی به خارج از این شبکه ندارند، بنابراین بسیار اهمیت دارد که تبلیغات آنلاین مخاطبان شما را به سمت سایت راهنمایی کند.

پس افزایش اثربخشی تبلیغات و در نتیجه افزایش بهره وری کسب و کار شما دلیل دیگری است که لازم دارید یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید .

گوگل به شما کمک خواهد کرد.

موتورهای جستجوی اینترنتی از دلایل اصلی و ضروری هستند که می توانند به واسطه ی وب سایت ، موفقیت کسب و کار شما را بهبود بخشند و افزایش بدهند این موتورها توسط گوگل رهبری می شوند .

همچنین گوگل یک موتور جستجوی مقتدر است که کاربران وب را بر اساس کلمات یا عبارات به سایت هایی که جستجو می کنند به سادگی راهنمایی میکند .

رایگان بودن گوگل خصوصیت بارز آن است و در صورتی که سایت شما با رعایت اصول بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت به نام سئو به رتبه بالایی در موتورهای جستجو دست پیدا کند، می توانید به صورت رایگان و بدون صرف هزینه برای تبلیغات مشتری جذب کنید.

شما مشتری دارید و جذب مشتری دقیقا همان چیزی است که برای رشد کسب و کار خود به آن نیاز دارید.

معرفی ساده و بهتر خدمات و محصولات

از مزیت های دیگر اینترنت برای راه اندازی کسب و کار، صرفه جویی هم در زمان مشتری و هم فروشنده است.

فروشنده می تواند توضیحات و عکس های محصولات و خدمات خود را یک بار در سایت بارگذاری کند و از مراجعه دائمی در حضور مشتریان پیشگری کند.

همینطور این امکان را به مشتری می دهد تا خدمات و محصولات را در محیطی آرام و بدون نگرانی ببیند و محصولات و خدمات مورد نظر را با سهولت بیشتری دریافت کنند.

هنگامی که مشتری از خرید شما راضی باشد، احتمال اینکه خرید بعدی خود را از شما انجام دهد، همان چیزی است که شما به عنوان هدف خود تعیین کرده اید، رونق کسب و کار سنتی با راه اندازی یک وب سایت.

بازخورد یا فید بک مشتری

بازخورد و نظر مشتری امر بسیار مهمی است.

در بسیاری از موارد ، بازخورد مشتریان می تواند خیلی سازنده باشد که اثرات آن به تجارت شما رونق باورنکردنی می دهد وب سایت گزینه مناسبی برای دریافت بازخورد از مشتریان است زیرا دریافت بازخورد و دانستن نظر مشتری درسایت از طریق فرم های نظرسنجی و تماس با ما و احتمالاً بخش نظرات بسیار آسان تر است.

مشتریان سایت نسبت به مشتریان حضوری آرامش خاطر بیشتری خواهند داشت و بازخورد بهتری به شما خواهند داد.

ماندگار شدن در چرخه رقابتی

یقینا رقبای شما نیز به فکر راه اندازی وب سایت هستند یا درحال راه اندازی آن هستند .

اگر قصد دارید از رقبای خود پیشی بگیرید ، باید سایت خود را در اسرع وقت بسازید.

دقت کنید که در شرایط مساوی ، گوگل ارزش بیشتری را به سایت هایی که دارای صفحات قدیمی هستند می افزاید.

بنابراین اگر فکر می کنید کسب و کار شما به سایتی نیاز دارد هر چه سریع تر اقدام به ساخت آن کنید .

اطلاع‌رسانی به مشتریان

عضوگیری از کاربران یکی از ویژگی های برجسته ی وب سایت ها است.

اعضایی که در سایت شما عضو می شوند و ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد می کنند ،ارتباط خودشان را با شما قطع نمی کنند .

ارتباط مداوم با مشتریان به حفظ یا حتی بازگشت مشتریان کمک خوبی به کسب و کار شما می کند.

برای مثال ، چنانچه قصد دارید کاربرانتان را از خدمات یا محصولات جدید یا حتی تخفیف مطلع کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به همه کاربران ایمیل ارسال کنید یا برای آنها پیام متنی ارسال کنید. بعید است که در مشاغل سنتی چنین چیزی با این سرعت اتفاق بیفتد.

افزایش فروش آنلاین

رشد با شتاب و چشم گیر فروشگاه های آنلاین و تجربه لذت بخشی که این نوع خریدها به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه در اختیار مشتریان قرار می دهند .

بنابراین با راه اندازی وب سایت می توانید فروش محصولات یا ارائه خدمات آنلاین از طریق سایت را داشته باشید.

طراحی وب سایت و فروش آنلاین سریعتر از فروش سنتی است و دارای ویژگی هایی مانند دریافت پول نقد در وب سایت بانک است که تجارت شما را کارآمدتر می کند.

– راه اندازی وب سایت رایگان

شاید عنوان گیج کننده ای برایتان باشد و شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که اگر ساخت یک وب سایت رایگان است ، بنابراین هزینه های طراحی وب سایت ، خرید و ثبت دامنه ، انجام امور مربوط به SEO در وب سایت و هزینه های پشتیبانی و نگهداری برای چیست ؟

پاسخ این سوال ساده است اگر این هزینه ها توسط یک سازنده سایت به اشتراک گذاشته شود برای ایجاد و توسعه و نگهداری سایت به شماست و کاملا به نفع سایت و شغل شماست و همچنین می توان هزینه ی ان را صفر دانست.

از شما سپاس گذاریم برای مطالعه ی این مقاله و امیدواریم که توانسته باشیم با ذکر این موارد شما را به نتیجه مطلوب برسانیم تا بتوانید وب سایتی که نیاز دارید راه اندازی کنید تا به بهره وری تجارت سنتی شما کمک کند.
در این مبحث نکته مهم رعایت اصول و استانداردهای طراحی وب سایت است که اگر به آن پایبند نباشید ، می تواند شما را مایوس و نا امید کند .
مطمئن شوید که طراحی وب سایت خود را به شرکت هایی که در زمینه طراحی وب تجربه دارند می سپارید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.