ویژگیهای کنترل پنل دایرکت ادمین

دایرکت ادمین

دایرکت ادمین یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین کنترل پنل های لینوکس برای مدیریت و کنترل وب، کنترل پنل مستقیم است ، همچنین تحریم ها بر عملکرد و سطح دسترسی آن تاثیری نداشته است.
این کنترل پنل برای مدیریت آسان و بهینه خدمات میزبانی مورد استفاده قرار میگیرد.
کنترل پنل،سی پنل ممکن است بهترین کنترل پنل در بین کنترل پنل های میزبانی باشد ، اما احتمالا جایگزین های مناسبی به جای سی پنل برای شرکت های میزبانی وجود داشته باشد. یکی از این گزینه ها ، پنل Direct Admin است.

اولین نسخه کامل Direct Admin در ۱ مارس ۲۰۰۳ منتشر شد. این روز ها به دلیل ارائه آن توسط چندین شرکت میزبان به همراه C Panel ، Admin Direct نیز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

خصوصیت های کلیدی Direct Admin چیست؟

– سادگی: اجرا و عملکرد آن سریع است و منابع حاشیه ای موجود در سی پنل را ندارد. این ویژگی در میزبانی مشترک مفید است چون توسط چندین کاربر به طور همزمان مورد استفاده قرار میگیرد.
– استفاده و عملکرد آسان است و همچنین رابط کاربری آن بسیار شبیه به رابط C Panel است ، ازاین رو، کاربران مجبور نیستند نحوه استفاده از آن را بیاموزند.
– فایده سوم این است که معتبر است ، یعنی حتی وقتی خراب می شود ، سریع ترمیم می شود و در آخر ، ارزان است و به همین دلیل ، برخی از شرکت های میزبانی از هاست مدیر مستقیم استفاده می کنند.
فایده دیگر Direct Admin نسبت به C-Panel این است که به دلیل سازنده کانادایی آن ، محدودیت های سخت گیرانه ای را به دلیل تحریم هایی مانند C-Panel شامل نمی شود و برای خدمات میزبانی ایرانی بسیار کاربرد دارد.
از سوی دیگر ، راه اندازی Admin Direct در مقایسه با C Panel کمی دشوارتر است و به کار مدیر سرور و تخصص بیشتر نیاز دارد.

سادگی دایرکت ادمین نیز خوب نیست ، شما نظری دارید؟

معایب Hosting دایرکت ادمین در مقایسه با cPanel Hosting این است که همه گزینه های موجود در CPanel را ندارد. بعضی از وظایف پیشرفته وجود دارد که فقط باسی پنل می توانید انجام دهید. علاوه بر این ، در سی پنل بسته های آموزشی و سوالات متداول را مشاهده می کنید که در دایرکت ادمین موجود نیستند.
امروزه DirectAdmin در دنیای خدمات ذخیره سازی به عنوان یک بسته خوب از کنترل پنل ظاهر شده است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.