کامنت مارکتینگ برای بهبود سئوی خارجی

بازاریابی کامنت یا کامنت مارکتینگ نوعی بازاریابی اینترنتی است که دارای دو جنبه است ؛ یکی این است که به منظور مارک گذاری و دریافت بک لینک ، گذاشتن نظرات خود در سایت های دیگر ، و دیگری این است که برای افزایش سئوی داخلی ، قدم هایی در جهت دریافت نظرات مخاطبین در زیر پست های وبلاگ سایت و سایر صفحات می باشد.

۱۰ تکنیک کامنت مارکتینگ برای بهبود سئوی خارجی:

کامنت مارکتینگ یا بازاریابی مبتنی بر نظرات چگونه است؟

امروزه نظرات کاملاً قابل مشاهده نیستند در دنیای آنلاین و در بسیاری موارد کاملاً منفی هستند. مثال، اگر به نظرات و اظهارات موجود در یک ویدیوی محبوب YouTube یا پست خبری فیس بوک نگاه کنید ، این بخش قسمت نظرات منطقه ایی است که همه چیز در آن گفته شده است. این نظرات گاهی بدترین دیدگاه را نشان دهند و گاهی فرصتی برای مشاغل هوشمند است.
بازاریابی کامنت به معنای قرار دادن یک نظر در پست مناسب ، در زمان مناسب و به روش مناسب است که می تواند ترافیک خوبی را در وب سایت تجاری شما به ارمغان آورد و شما را در مسیر درست هدایت کند. نظرات و بازخورد خوب فواید دیگری هم دارد که فراتر از یک یا چند کلیک است.
به عنوان مثال ، اظهارنظر در مورد پست های به اشتراک گذاشته شده توسط کسب و کار شما می تواند بحثی را ایجاد کند که منجر به یک شبکه حرفه ای می شود. این یکی از استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی است. یکی دیگر از مزایای این نظرات این است که شما را بسیار فعال می کند و نام تجاری خود را بالاتر از دیگران در صنعت خود قرار می دهد.
البته اگر کار ساده ای بود ، همه آن را انجام می دادند. مطمئنا تفاوت زیادی بین تبدیل شدن به یک برند فعال ، جذاب و هدفمند و یک سایت اسپم وجود دارد و این بخشی از بازاریابی مبتنی بر نظرات است.

نحوه انجام کامنت مارکتینگ چیست؟

در حقیقت، بازاریابی کامنت یک مفهوم عالی برای شرکت در انجمن سایت برای کسب قدرت ، اعتماد و احترام است. مردم با مشاهده نظرات و اظهارات شما متوجه تأثیر شما می شوند و بحثی در مورد تجارت یا نام تجاری شما ایجاد می کنند. استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه به هیچ عنوان نمیگذارد که از طریق بازاریابی کامنت در مدت زمان طولانی اثر گذار و قدرتمند شوید.
اینترنت شامل میلیون ها وبلاگ و سایت است که به شما امکان می دهد بلافاصله به آنها پاسخ دهید. برای جلب دوستی مخاطبان خود ازاین روش سواستفاده نکنید بهتر است به دانش خود تکیه کنید.

آیا این نظرات ثمربخش هستند؟

بله! این روش برای کسانی مفید است که می خواهند با گذاشتن نظر در پست های دیگران  ارزش لینک وب سایت خود را افزایش دهند.

افرادی که دانش و محتوای خود را مستقیماً برای دیگران فاش می کنند ، اینفلوئنسرهای قدرتمند نامیده می شوند. آنها در فیس بوک و توییتر پیروان زیادی دارند و احتمالاً یکی از محبوب ترین شخصیت ها هستند. آنهابا مطالب و تولید محتوا به راحتی به سایت شما می پیوندند تا اعتماد و علاقه مخاطبان زیادی را جلب کنید. این افراد پیام های شما را از طریق کنفرانس ها و رویدادها انتقال می دهند ، علاوه براین احترام و علاقه کاربران شما را جلب می کنند. به این روش بازاریابی آنلاین ، بازاریابان اثر گذار می گویند.
درتلاش باشید که یک استراتژی بازاریابی مفید و در مدت زمان طولانی طراحی کنید.
فواید این نوع بازاریابی در به دست آوردن محبوبیت و افزایش ترافیک بیشتر است.
یکی از بزرگترین اشکال بازاریابی دیجیتال، کامنت مارکتینگ در بازاریابی ورودی دنیای موتورهای جستجو است که به شما امکان می دهد در مورد پست ها و وبلاگ های دیگران نظر دهید. سه نوع بازاریابی وجود دارد که می توان آنها را به روش های  سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم بندی کرد. این سه روش دارای فوایدو معایب بسیاری در دنیای جستجو یا بهینه سازی سایت و سئو SEO است.

تکنیک سئو کلاه سفید

اغلب این تکنیک، کلاه سفید برای جلب اعتماد ، قدرت و احترام مورد استفاده قرار میگیرد. این افراد نگرانی درمورد این که از سایت های مختلف لینک دریافت می کنند یا خیر را ندارند، درحقیقت هدف اصلی اثر گذاری از طریق نظرات و بحث ها بر افراد است. تنها کاری که آنها انجام می دهند این است که تعادل مناسب را در جامعه آنلاین تعیین کرده و شروع به ارسال نظرات به صورت دستی کنند.

تکنیک های سئو کلاه سیاه

تکنیک های کلاه سیاه به عنوان تکنیک های اسپم و اظهار نظر به منظور ایجاد پیوند و افزایش ترافیک شناخته شده است. به طور خودکارصدها ابزاروجود دارد که نظرات را ارسال می کنند ، و برای ارسال نظر در سایت های دیگر نیازی به مشارکت فیزیکی ندارید. این تکنیک ها توسط گوگل پذیرفته نشده و بلافاصله منجر به جریمه یا ممنوعیت سایت توسط گوگل می شود.

تکنیک های کلاه خاکستری

افرادی که به نظرات دیگران برایشان ارزشی ندارد ازاین تکنیک استفاده میکنند.اصلی ترین هدف این است که در پایان روز بک لینک دریافت کنند. به عنوان مثال ، ممکن است نظراتی مانند “پست خوب”، “متشکرم” و غیره را دیده باشید که ازهمین نوع تکنیک است.

۱۰ تکنیک برای بازاریابی موفق

۱-تعیین هدف

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا صاحبان مشاغل تصمیم می گیرند از کامنت مارکتینگ استفاده کنند:

آنها به دنبال افزایش ترافیک وب سایت هستند.
به دنبال تماس با مدیران وب سایت هستند.
همچنین به دنبال برندسازی و توسعه برند خود هستند.
موارد دیگر…

ابتدا باید هدفی را برای راه اندازی این نوع کمپین بازاریابی دیجیتال مشخص کنید. این به این دلیل است که اثر زیادی بر نظرات که در یک سایت قرار می دهیددارد.
بگذارید بیشتر توضیح دهیم،اگر هدف شما جذب بیشتر ترافیک برای یکی از صفحات خود است، با این حال ، احتمالاً سعی می کنید نظر ارزشمندی را در زیر پست وارد کنید و ذکر کنید که یک پست در سایت شما وجود دارد که می تواند اطلاعات ارزشمند و مکمل در مورد موضوع خود ارائه دهید. سپس URI خود را وارد کنید تا خوانندگان بتوانند روی آن کلیک کنند.
با این حال، اگر هدف شما تماس با مدیر وب سایت باشد ، چه؟ دراین صورت ، بعد از اضافه کردن نظرات با ارزش ، علاوه بر توجه به مدیر وب سایت یا نویسنده ، باید با او تماس بگیرید و به طور خاص با او ارتباط برقرار کنید. بهتراست چندین مرتبه این کار را تکرار کنید.

۲-ارائه ارزش

این نکته رایج در سراسر اینترنت است. چونکه این موضوعی است که نمی شود به آن توجه کرد. باید از آن در کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید. اگر شماهم موافق بیان کردن نظرات هستید که مشکلات مردم را حل کند ،مطمئن باشید درست ترین کار است و در راه درستی هستید.
۳-یک گام ثابت و پشتکار
همانطور که کیفیت نقش اصلی در کامنت مارکتینگ ایفا می کند ، کمیت نیز حائز اهمیت است. به جای فکر کردن برای تعیین تعداد ثابتی نظر در دقیقه ، پیشنهاد می کنیم تعدادی نظر در این مرحله تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید تعدادی یادداشت منطبق ایجاد کنید. ازاین رو ، این یک بازی کوچک است که کیفیت در مرکز آن است.
همچنین میشود نظر یا اظهارنظرهای شایسته ای بگذارید که فقط ۳ تا ۶ دقیقه طول بکشد. اگر از این شماره استفاده می کنید ، در عرض ۳۰ دقیقه ۵ یا ۶ نظر را دارا هستید. ارسال نظر در یک روز عدد مناسبی برای کمپین بازاریابی نظر است. موفقیت نظرات شما بستگی به میزان تلاش و سرعت رسیدن به هدف دارد.

۴- در ۱۰ سایت برتر Google نظر بدهید

اظهار نظر درباره پست هایی که جز ۱۰ جستجوی برتر در گوگل هستند و مربوط به کلمات کلیدی سایت شما هستند ، یکی از بهترین تصمیماتی است که برای موفقیت در این نوع بازاریابی می توانید انجام دهید. همچنین باید تصمیم بگیرید که کدام پست ها برای شما بهترین هستند. هدف آن است که در رتبه بندی افراد دیگر باشید. اگر محتوای یک نفر در ده نتیجه برتر جستجوی Google قرار دارد ، اطمینان حاصل کنید که محتوایی که تولید می کنید برای خوانندگان شما جذاب خواهد بود. اگر خوانندگان بیشتری در صفحه دارید ، به احتمال زیاد نظرات شما در این صفحه خوانده می شود و در نهایت روی لینک شما کلیک می شود.

۵-قرار دادن امضا یا اثر

به نظر شما اگر شخصی یکی از نظرات شما را بخواند و ارزش و ایده آل آن را در آن نظر پیدا کند ،برای اطلاعات بیشتر با شما امکان همکاری دارد؟ بله صحیح است. دراین زمان اطلاعات تماس شما را جستجو می کند. افزودن امضایی که شامل نام سایت ، عنوان و نشانی اینترنتی شما باشد ، برای افرادی که می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند،آسان است.
می توانید عبارتی مانند گفتن کلمه “یک تکنیک برای آن” را در نظر خود قرار دهید. این باعث می شود افراد بسیار کنجکاو شوند که روی نظر شما کلیک کنند و بازاریابی نظرات شما را اثر گذار تر کنند.

۶-نظرات خود را مخفیانه کامنت کنید

این می تواند تعداد افرادی را که روی URL شما کلیک می کنند بیشتر کند. ممکن است بپرسید که چگونه می شود به طور مخفیانه به نظرات خود پاسخ دهیم. به عنوان مثال ، فرض کنید پستی در مورد نظرات بازاریابی ارسال شده است که می خواهید در مورد آنها نظر دهید. نظر شما بهتر است این باشد: “من قبلاً یک کمپین بازاریابی با تیم خود شروع کرده ام که در آن از تکنیک ONE استفاده کردم و نتایج بسیار خوبی به دست آوردم.” اگر تعیین نکنید منظور شما از این تکنیک چه چیزی است ، مردم کنجکاو میشوند که بر روی آدرس اینترنتی شما کلیک کرده و از این تکنیک مطلع شوند.

۷-نظر خود را در سایت های ترافیک بالا بنویسید

همیشه من در سایت هایی با ترافیک ماهانه ۱۰۰۰۰ یا بیشتر نظر می دهم و از هر سایتی که میزان بازدید کمتری دارد چشم پوشی می کنم. اگاه باشید که فقط به ترافیک ماهانه یک وب سایت نبایدتوجه کنید. موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید. مانند: اشتراک گذاری اجتماعی در سایت ها و غیره.

۸-در لیست ایمیل یک سایت مشترک شوید

بزرگترین فواید عضویت در لیست ایمیل یک سایت این است که در صورت ارسال مقالات یا پست های جدید در سایت ، سریعا به شما اطلاع داده می شود. اگر از این موضوع مطلع هستید ، این فرصت را دارید که یکی از اولین نفرات در گذاشتن نظر باشید، افراد زیادی نظر شما را مشاهده میکنندو موضوعی را که به آن واکنش نشان داده اید هضم کنند.

۹-برای نظرات منفی و تند نظر بگذارید

این یک واقعیت است که بسیاری از مردم به نظرات مزاحم واکنش نشان می دهند. من نمی دانم آیا این به این دلیل است که همه می خواهند متخصص شوند یا بسیاری از مردم فقط می خواهندبه دیگران ثابت کنند که در اشتباه هستند و خود را به این طریق پرورش می دهند. بهتراست ، از این نظرات به نفع خود استفاده کنید.
قبل از اینکه افراد به نظرات مزاحم پاسخ دهند ، آنها تمایل دارند نظرات دیگران را در مورد این موضوع بررسی کنند تا مطمئن شوند که با تعداد زیادی از مردم در این باره هم نظر هستند. با این کار احتمال مشاهده نظرات شما بیشتر می شود. شما باید مطمئن شوید که به جز ارائه ارزش برای خوانندگان ، ایده های قانع کننده ای نیز در اختیار آنها قرار داده اید. موافق نظر سنجی هستید یانه اهمیتی ندارد ، کافی است مطمئن شوید بازخوردی که می دهید حرفه ای و مشکل گشا است.

۱۰-در وبلاگ خود یک نظر دهنده منظم باشید

در موضوعات قبلی اشاره شد که باید اهداف خود را برای این نوع بازاریابی مشخص کنید. اگر هدف شما جلب توجه مدیر وب سایت است ، باید مرتباً به پست او پاسخ دهید. هنگامی که مدیر وب سایت متوجه شد ، می توانید برای همکاری در پروژه با او تماس بگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.